گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین بروزرسانی وبسایت خود مشخصات تارا اتوماتیک V4 تیپ LX را منتشر کرد. این خودرو نسخه جدید تارا اتوماتیک V4 محسوب میشود که علاوه بر ارتقای قبلی نسبت به تارا V2، سه آپشن جدید نیز به آن اضافه شده است.
به گزارش پدال، تیپ LX تارا V4 نسبت به تارای V4 معمولی مجهز به صندلی ۴ حرکته برقی سرنشین جلو، تنظیم برقی گودی کمر صندلی راننده و برف پاککنهای ژلهای است. این تیپ تارا که با کد کلاس ۳۲۳۱۱ معرفی شده است از این پس به عنوان تنها نسخه از تارا اتوماتیک در برنامه تولید و فروش ایران خودرو با قیمت ۶۸۱ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.
گفتنی است تارا V4 به عنوان نسخه ارتقا یافته تارا اتوماتیک V2 جدای از تغییراتی مثل گرافیک جدید چراغهای عقب و انتقال دکمههای شیشه بالابر به روی دربها، در بخش تنظیمات صندلی تقریبا بدون تغییر باقی مانده بود؛ اکنون در تیپ LX تارا V4 نسبت به قبل ۲ حرکت برقی به صندلی ۴ حرکته سرنشین جلو و تنظیم برقی گودی کمر به صندلی ۶ حرکته برقی راننده اضافه شده است.
مشخصات فنی تارا V4 LX
پیشرانه تیپ LX تارا V4 از نوع ۱.۶ لیتری ، TU5P با ۱۶ سوپاپ است که توانایی تولید ۱۱۳ اسببخار قدرت و ۱۴۴ نیوتنمتر گشتاور را داراست. این خودرو از یک جعبه دنده AT شش سرعته مانند دنا پلاس توربو اتوماتیک برای رساندن قدرت موتور به چرخها بهره میبرد.
امکانات ایمنی و رفاهی
طبق کاتالوگ منتشر شده از تیپ جدید تارا V4، این خودرو به جز در سه مورد اشاره شده هیچ تفاوت دیگری با کد کلاس ۳۲۳۱۰ تارا اتوماتیک (V4) ندارد. امکانات تارای جدید شامل موارد زیر است:
- تریم داخلی چرم و پارچه
- کیسه هوا راننده و سرنشین جلو و جانبی جلو (۴ عدد)
- سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت
- نمایشگر لمسی
- رینگهای آلومینیومی ۱۶ اینچی
- صندلی ۸ حرکته برقی راننده همراه با تنظیم گودی کمر – صندلی ۴ حرکته برقی سرنشین جلو
- گرمکن صندلیهای جلو
- کنسول زیرآرنجی جلو و عقب
- آینه های تاشو برقی
- فرمان برقی
- سنسور و دوربین داینامیک پارک عقب
- ترمزهای دیسکی جلو و عقب
- تهویه الکتریکی
- بازکن درب صندوق به همراه حسگر پا
- سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
- سامانه کنترل پایداری الکتریکی
- سنسور پایش باد لاستیکها
- نشانگر تعویض دنده GSI
- سنسور نور و باران
- کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
- کروزکنترل
- چراغ روشنایی روز (دیلایت)
- آنتن کوسهای
- برف پاکن ژلهای
- شیشههای سولار و دودی
Amir mahdi
۱۴ آذر ۱۴۰۲چه امکاناتی آمریکا و اروپا باید از ایرانخودرو یاد بگیره ! این یک شوخی است !
A.H MOTORS
۱۵ آذر ۱۴۰۲ما هم یه تارا اتومات داریم بعد ۹۰۰۰ تا رو دست انداز که میری جلوبندیش جیر جیر میکنه!…
مزدا
۱۵ آذر ۱۴۰۲به خاطر این دوتا قلم آپشن چند میلیون پول میگیرن.
خدایش هرجای دنیا بگی ماشین های ایرانی با این امکانات تیپ بندی میشن حتما تست الکل از آدم میگیرن.
ππ
۱۵ آذر ۱۴۰۲کیا سلتوس به قیمت ۲/۶ میلیارد به دست مشتریان عزیز رسید .
تو بازار آزاد دارن سعی میکنن حداقل ۴ تا ۶ میلیارد قیمت گذاری کنن و قالب کنن به ملت . زورشونم میزنن برسه به همون ۶ . مبارک باشه .
مرتضی
۱۴ آذر ۱۴۰۲محصول جدید 😏
دیجی
۱۴ آذر ۱۴۰۲باهمین ژله100رفت رو قیمتش
داک هادسون
۱۴ آذر ۱۴۰۲مرزهای دنیای خودروسازی به قبل از برف پاک کن ژله ای تارا و بعد از اون تقسیم خواهد شد : )
علی جردن
۱۴ آذر ۱۴۰۲بهترین خودردی ایرانیه نسبت به قیمت ارزش خرید داره
علی جردن
۱۴ آذر ۱۴۰۲اوناییکه دیسلایک دادن توضیح بدن با این پول چه خودروی صفری می شه خرید با این امکانات سانروف اتوماتیک صندلی برقی ۸ جهته و موتور پرتوان TU5+
OM.01
۱۵ آذر ۱۴۰۲(اوناییکه دیسلایک دادن توضیح بدن با این پول چه خودروی صفری می شه خرید با این امکانات سانروف اتوماتیک صندلی برقی ۸ جهته و موتور پرتوان TU5+)
با 800 میلیون ماشین صفر کیلومتر نمیدن اما ماشین چینی مدل 99 و 98 با کارکرد زیر 30 هزار کیلومتر انواع کراس اوور و سدان بهت میدن که فرسنگ ها از تمام لحاظ از خودروهای ایرانی بهترن.
تو این رنج میشه جک J4 و آریزو 5 مدل 98 گرفت با 20 الی 30 هزار کارکرد بدون مشکل. تو دیوار و بنگاه های ماشین یه سری بزن
درضمن موتور پرتوان TU5 پلاس!!؟؟
عجب…
بگذریم…
معیار های من خرید خودرو برای من تو ایران اول ایمنی بعد ترمز بعد سواری و عایق بندی هست و با توجه به تجربه ای که تمام خودروهای ایرانی دارم باید بگم همشون تعطیل هستن در قیاس با ارزونترین چینی های چندین سال پیش… استاندارد جهانی که بماند.
من که با این مقدار پول یعنی حدود800تومن احتمال زیاد یه بنز W124 (کپل) خریداری میکنم(حالا چرا باید بگم نظر شخصی هست و قابل احترامه. البته لیست دلایل 2 صفحه ای دارم و نسخه سالم و کم کار هم سراغ دارم)
علی جردن
۱۵ آذر ۱۴۰۲جک j4 سانروف نداره آریزو 5 مدل ۹۸ هم تویوتا ژاپن نیست که خرابی نداشته باشه.
بنز کپل کلاسیک هم بخری باید جمش کنی و اینو مطمئن باش چرم و نخ و پارچه ایی که اون زمان توی آلمان روی W124 کپل کشیدن با چیزی که تودوزت بهت تحویل میده صفر تا صد فرق می کنه و اون حسی که موقع کشیدن دستت رو صندلی آلمانیا بهت می خواستن انتقال بدن رو ماشین جمع شده اون حسو انتقال نمی ده.
کلاسیک واقعی یعنی پدربزرگ مادربزرگ هامون یه بنز بی ام و صفر زمان پهلوی خریدن سند دست اول انداختن گوشه پارکینگ یه چادر کشیدن روش نه اینکه ماشینت هزار دست بچرخه یکی سردندشو عوض کنه یکی رینگشو یکی چرمشو و ….
لذتی و اطمینان خاطری که خودروی صفر بهت می ده تویوتای کارکده هم نمی ده حداقل مطمئنی ۵ سال برات ماشین بی دردسریه
محمد
۱۵ آذر ۱۴۰۲جی4
اینروزا صفرش رو 800 معامله میشه
چرا 98
نمایندگی هم همین حدود 750 اینا تحویل دارن
سامان
۲۲ دی ۱۴۰۲داش قطعات تحریمه
۱۵ آذر ۱۴۰۲موتور پرتوان 😂
Ahmad
۱۵ آذر ۱۴۰۲بسترن بی ۵۰ اف که رنج قیمتش همینه لوکس پر از آپشن زیبا و پلتفرم مزدا دیگه چی بگم موتورش هم ۱۸۰۰ پر قدرت
نویدی
۱۵ آذر ۱۴۰۲با ۸۰۰ میلیون تومن
جک s5 مدل ۹۶،آریزو۵ مدل۹۹،ام وی ام ۳۱۵ اتومات مدل ۱۴۰۰،جک جی۴ صفر،x22 pro مدل ۴۰۱،h30 کراس مدل ۹۸ در حدصفر ۷۰۰ تومن،انواع برلیانس ها با موتور ۱۶۵۰ سی سی اتومات،تندر۹۰ اتومات،جک اس۳ مدل ۱۴۰۱
میشه خرید.
در حال حاضر قیمت کارخونه فول ترین و گرونترین ماشین ایرانی نباید بالای ۵۰۰ میلیون باشه.
امیر
۱۵ آذر ۱۴۰۲آقا علی گل با احترام به سلیقت کاری به این ندارم که خودتو با شرایط موجود تطبیق دادی و خودروی حلبی ایرانی رو با پژو 301 یکی میدونی ولی نظریه شما درمورد خودرو کلاسیک کاملا اشتباهه اولا که خیلی کم پیدا میشه خودرویی دست نخورده و صفر باشه اونم با 30 و خرده ای سال سن اگرم باشه به لطف دلال جماعت با قیمت خیلی گرون که به اصطلاح خودشون زیرخاکی هست میزارن برای فروش که به نظر من اصلا ارزش خرید نداره درعوض شما اگه بتونی یه خودروی کاردار بخری و خودت با سلیقه خودت جمعش کنی اونم با قطعات اصل لذتی بهت میده که نه خودروی صفر داره نه خودروی کلاسیک آماده و تقویت شده که این قضیه مربوط به حوصله و زمان و پول آدمه. ثانیا من خودم تو 20 سالی که گواهینامه دستمه به جرعت میتونم بگم هیچ ماشین ایرانی به نامم نبوده ! از همون زمان که بی پول بودم بیوک رو به پراید صفر ترجیح دادم و الانم بعد 6 تا ماشین قدیمی که زیر دستم بوده و ردشون کردم BMW E46 با 16 سال سن با همون قیمت 750 به جای امثال تارا و دنا و سورن صفر ترجیح دادم.
ماشین اندازه خونه خرج داره و اگه سرموقع به ماشین برسی هیچ وقت تو راه نمیزارتت ماشین 3 ساله رو هم میتونی جوری برونی که موتورش بیاد پایین یا 30 سال ماشینی رو جوری برونی که موتور پلمپ باشه.
هرچند ماشین کلاسیک تو ایران سودی نداره و فقط لذته.
Genius
۱۴ آذر ۱۴۰۲توهیچ نقطه عالم تاکید میکنم هیچ کجا حتی سیرالئون و سورینام همزمان از یک محصول بیست و هفت کد با تفاوت های میکروسکوپی تولید نمیشه.تارا تاراست یدونه دستی یدونه اتومات تمومشون باید با یک سری آپشن و امکانات یکسان تولید بشن و تمام
کیمیا
۲۰ آذر ۱۴۰۲خوب اینجوری راه چپاولشون بسته میشه که
제네시스
۱۴ آذر ۱۴۰۲یعنی این ماشین 🐴 بیشتر از جنسیس G80 آپشن دارا میباشد 🦅
sinasvj
۱۵ آذر ۱۴۰۲یکی از آپشناش آتیش نگرفتن و ایموبلایزره
ارمیا ملکی راد
۱۴ آذر ۱۴۰۲سلام خسته نباشید، جوری نوشته اید محصول جدید که انگار واقعاً یک محصول جدید تولید شده است؛ خیر این همان تارا تیپ v4 هست که با چند تا آپشن اضافه ۱۰۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون روی قیمت تارا اتوماتیک اضافه کرده اند؛ تازه اگر هم بخواهیم با تارا اتوماتیک تیپ v2 هم مقایسه کنیم چند تا آپشن بیشتر و چراغ عقب جدید دارد. به هر حال همه تارا هستند.
آرین
۱۴ آذر ۱۴۰۲البته اگه یکم رو راست باشیم نسبت به قبل چند تا ایراد بزرگ حل شده یک چراغ عقب دو گودی کمر که اگر بشینید بعد 5 دقیقه کمر از بین میره و بعدی جای بهتر شیشه بالابر ها امکاناتش هم در حد رقباش خوبه حالا بگذریم از بی کیفیتی و عملکرد متوسط رانندگی
محمود
۱۵ آذر ۱۴۰۲خب اون صندلی فاجعهی تارا که با اختلاف بدترین صندلی خودروهای ایرانی هست رو باید عوض کنن نه اینکه به نصب اون در تیپهای پایینتر ادامه بدن و بگن اگه اونو نمیخوای باید بیش از صد میلیون اضافه بدی
P
۱۴ آذر ۱۴۰۲الله اکبر این همه اپشن ،الله اکبر این همه …
داک هادسون
۱۴ آذر ۱۴۰۲تارا یعنی تخم مرغ شانسی ، در کل که بد هست اما اگه افتضاح دربیاد اشکتو درمیاره ، طرف تارا داشته هر هفته یکی از به اصطلاح آپشناش خراب میشد .
فاصلش هم با سطح زمین کمه که مناسب خیابونا و آسفالت های درب و داغون ما نیست .
تارا در کل مشکل فشار روغن داره که باعث فرسایش یاتاقان ها میشه ، بهتره مثل رقیب دوهزاریش شاتون پلاس به این هم لقب تارا یاتاقان رو اهدا کنیم .
وقتی این ماشین رو میبینم واقعا افسوس میخورم ، پژو ۳۰۱ هه .
مازیار
۱۴ آذر ۱۴۰۲بابا خدا وکیلی خجالت بکشید بخاطر ۲ تا آپشن الکی ۲۰۰ میلیون اضافه کردید شما دیگه کی هستید
Arya
۱۵ آذر ۱۴۰۲آقا تکتک اون ریالایی که میدین واسه این حلبی های داخلی به خدا حرومه نکنید اینکارو.برید با 800 میلیون یک لیفان 820 مدل 97 کم کار بگیرید ارزشش خیلی بیشتره
فرامرز
۱۵ آذر ۱۴۰۲برف پاک کن ژله ای
چه آپشن بی نظیری 🤦🤦
مصطفی
۱۵ آذر ۱۴۰۲با این همه توان برتر در ارائه بروزترین آپشنهای دنیا توسط ایران خودرو باید جایزه بهترین لگن سازی دنیا را بهشون بدن. آخه یکی نیست به این مدیران بی مصرف و دزد ایران خودرو بگه آخه برف پاکن ژله ای ای را کیلویی چند حساب کردید که 200 تومن کشیدید روی قیمت ماشین.
وای از دست مسئولان
𝐀𝐥𝐢
۱۵ آذر ۱۴۰۲به!عالی شد الان قابلیت رقابت با s class و سری ۷ رو داره . نصف بیشتر اپشناش الان تو خودرو های درجه چهار چینی هم پیدا میشه. بعد بجای اینکه اسملین لگنو طولانی کنین درز کاپوتشو درست درست هنوز هم بازه
مهرداد
۱۵ آذر ۱۴۰۲اگر موتور ماشین همون tu5pباشه و موتور efpتوربو نباشه خیانت بزرگ و اهانت به حقوق مردم و مشتری هستش با این قیمت نجومی
رسول
۱۵ آذر ۱۴۰۲کسی که میره ثبت نام میکنه برای سود و اختلاف قیمت بازار و کارخونه به یک ملت خیانت میکنه اگه ۶ ماه تحمل میکردیم و این آشغال ها را پیش خرید نمیکردیم وآب به آسیاب این خودرو سازان جنایتکار نمیریختیم الان وضعیت این نبود
مشکل از خودمونه یه روز یه آدم عادی هستیم خودرو پیش خرید میکنیم یه روز هم مسئول مملک میشیم هزاران میلیارد اختلاس
داک هادسون
۱۵ آذر ۱۴۰۲دقیقا ، از ماست که بر ماست .
اسکول
۱۹ فروردین ۱۴۰۳درود بر شما. این را تایید میکنم درصورتیکه همه با هم باشند من خودم میدونستم بی ام و x6 بخرم ولی بخاطر همون روزها که مردم مثلاً خودروسازی ها را تحریم کردند ولی من تا الان هم نخریدم 400میلیون من را الان پراید نمیدن خدا شاهده تا الان هم همون ماشین قبلی را دارم ولی هم به خودم و هم به خانواده ام خیانت کردم
چون بقیه ده ها بار معامله کردند و سود کردند
BMW
۱۶ آذر ۱۴۰۲هم دستیش مشکل داره بعد اتوماتیک کردنش 😂😢
Aqilis
۱۸ آذر ۱۴۰۲ای بابا، دوباره تیپ جدید، توله کشی از چهارصد و پنج تمام شد رفتن سراغ پژو 301. با توجه به سابقه ی ایرانخودرو بیست سال با فیس لیفت های دوهزاری تارا طرف خواهیم بود.
بگذریم، تو این آشفته بازار خودم تارا خریدم، البته نه از کارخونه، از ملت، به دو برابر قیمت کارخونه، مدل 1402 هم جهت اطلاع رفقا، من که هشتصد میلیون پول دادم، چون نیازداشتم، اما دوستانی که ثبت نام کنندگان قهاری هستین و عشق سود، شما حق ندارید از گرونی و ایرادات تارا یا باقی ماشین های ایرانی بگین. همینه که هست.
دادستان
۲ دی ۱۴۰۲دوستان اگه v4 دوست دارید یه v2 بقول دوستمون با موتور پر توان بخرید یه چراغ عقب v4 با 3/5 بخرید داغی v2هم حدود 2 ازتون میخرن ماشین میشه v4 حدود 100 میلیون جلوئید ….