بهروزرسانی جزئی اینفینیتی Q50 برای مدل 2021
اینفینیتی با اضافه کردن یک تیپ جدید، دو رنگ بیرونی جدید و سیستمهای کمکرانندهٔ استاندارد بیشتر به سدان کامپکت Q50، این ماشین را برای مدل 2021 بروز کرده است. طی این بهروزرسانی، یک تیپ جدید بنام سنسوری به سه تیپ قبلی Q50 شامل پور، لوکس و Red Sport 400 اضافه شده است. این تیپ جدید، سپرهای تهاجمیتر مدل اسپرت Red Sport 400 را با نسخهٔ 300 اسب بخاری موتور 3 لیتری V6 توئین توربو ترکیب کرده است. علاوه بر این، تیپ سنسوری به صندلیهای اسپرت چرمی، سیستم صوتی Bose با 16 بلندگو، تریم چوبی و... هم مجهز است.
نسخهٔ بالا ردهٔ Red Sport 400 اما همچنان بهعنوان تنها مدل با نسخهٔ 400 اسب بخاری از پیشرانهٔ 3 لیتری V6 توئین توربو در خانوادهٔ Q50 باقیمانده است. این مدل که در بیرون با اگزوزهای منحصربهفرد، نشان S قرمزرنگ، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و رینگهای 19 اینچی منحصربهفرد از دیگر مدلها متمایز شده است، برای مدل 2021 به تریم داخلی فیبر کربنی مات و تزئینات مشکیرنگ خارجی مجهز شده است.
اینفینیتی همچنین دو رنگ بیرونی جدید بنامهای خاکستری اسلات و آبی گرند را هم به لیست رنگهای Q50 اضافه کرده که حالا مجموعاً هشت رنگ مختلف را ارائه میکند. همچنین همهٔ تیپهای این سدان لوکس ژاپنی حالا بهصورت استاندارد به پکیج ایمنی ProAssist مجهز شدهاند که شامل هشدار نقاط کور، هشدار خروج از خط، سیستم دید اطراف هوشمند با قابلیت تشخیص اشیاء در حال حرکت، کروز کنترل هوشمند، سیستم جلوگیری از برخورد عقب، دستیار کنترل فاصله و دستیار نوربالا میشود.
در کلِ خانوادهٔ Q50 مدل 2021 یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک همچنان تنها گزینه برای انتقال نیروی موتورها است درحالیکه اینفینیتی سیستم فرمان تطبیقی رانندگی با سیم را هم بهعنوان یک آپشن برای مدل Red Sport 400 ارائه کرده است. قیمت Q50 مدل 2021 از 36,600 دلار برای نسخهٔ پایهٔ محرک عقب با پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربو آغاز میشود که 200 دلار بیشتر از قبل است درحالیکه برای همهٔ تیپها سامانهٔ چهارچرخ محرک هم با پرداخت 2 هزار دلار قابل سفارش است. قیمت گرانترین نسخهٔ این ماشین یعنی مدل Red Sport 400 هم از 55,750 دلار شروع میشود.