اینفینیتی

معرفی اینفینیتی QX60 مدل 2026 با بهبودهای فنی و ظاهری

پرفروش‌ترین محصول اینفیتی برای سال ۲۰۲۶، فیس لیفت جزئی را تجربه کرده اما از نظر فنی و امکانات، پیشرفت‌های مهمی داشته است.

با طراحی جسورانه، ویژگی‌های راحتی لوکس و فناوری‌های یکپارچه، اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۲۶ به گونه‌ای طراحی شده است که هر سفری، از رفت‌وآمدهای روزانه تا سفرهای چند روزه را آسان و لذت‌بخش کند. این خودرو با طراحی بازنگری‌شده‌ای که از سبک «هنر در حرکت» مدل QX80 الهام گرفته، ویژگی‌های پیشرفته‌ای دارد که رانندگی را ساده‌تر و جذاب‌تر می‌کنند.

 با سه ردیف صندلی و فضای بار جادار، QX60 به‌طور هنرمندانه‌ای فرم و عملکرد را ترکیب می‌کند. فناوری‌های جدید از جمله سیستم‌های دوربین پیشرفته و رانندگی خودران در دسترس هستند. همچنین، سیستم صوتی مدرن از برند آمریکایی Klipsch اینفینتی را به یک سالن کنسرت متحرک تبدیل می‌کند. این سیستم، قابلیت تمرکز صدای تماس تلفنی، روی صندلی راننده، در حالی که مسافران به موسیقی گوش می‌دهند نیز دارد.

بازتعریف جسارت با مدل اسپرت QX60

اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۲۶ با معرفی اولین مدل اسپرت خود، جسورانه‌ترین گام برداشته است. این نسخه برای ارائه پویاترین ظاهر خودرو تا به امروز طراحی شده و دارای نمای جلویی منحصربه‌فرد با جلوپنجره‌ مشبک و تیزتر است که در مقایسه با جلوپنجره سایر مدل‌ها، جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند.

داخل QX60 SPORT حس لوکس‌تر و سفارشی‌تری دارد، با صندلی‌های کاپیتانی استاندارد ردیف دوم، طرح روکش Dusk Blue همراه ترکیب صندلی‌های آبی و مشکی، و روکش سقف مشکی.

با تکیه بر روحیه نوآوری اینفینیتی، QX60 مدل ۲۰۲۶ چندین ویژگی کمک‌راننده را اضافه کرده که هدف آن ساده‌سازی و روان‌سازی رانندگی روزانه و سفرهای آخر هفته است. سیستم ProPILOT Assist 2.1 رانندگی در آزادراه را ارتقا می‌دهد و به رانندگان اجازه می‌دهد در سناریوهای خاص رانندگی در آزادراه، دست‌های خود را از فرمان بردارند. در آزادراه‌های سازگار، رانندگان می‌توانند دکمه‌ای را فشار دهند تا ProPILOT Assist 2.1 شتاب، فرمان و ترمز را مدیریت کند.

همچنین QX60 جدید، دارای دید ۳۶۰ درجه و تشخیص اشیاء متحرک است. این سیستم، موانع را هنگام پارک تشخیص می‌دهد و بر پایه مانیتور معروف Around View اینفینیتی با هشت نمای ثابت از اطرافکار می‌کند.

اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۲۶ به‌صورت استاندارد در تمام مدل‌ها دارای دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است – یکی برای پشت فرمان و دیگری برای سیستم اطلاعات‌سرگرمی. نمایشگر مرکزی رابط Google built-in را اضافه کرده و با گوگل مپس ( Google Maps) مسیریابی را انجام می‌دهد. امکان درخواست‌های صوتی مثل «هی گوگل، صندلی گرم‌کن من را روشن کن» یا «هی گوگل، به خانه من مسیریابی کن» نیز وجود دارد.

 اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۲۶ جدیدترین مدل شرکت سازنده است که سیستم‌های صوتی Klipsch را ارایه می‌کند. در مدل‌های سفارشی، ۱۶ بلندگو، شامل چهار توییتر گنبدی تیتانیومی ۱ اینچی، یک آمپلی‌فایر ۱۲ کاناله با ۶۰۰ وات قدرت و یک ساب‌ووفر ۸ اینچی وجود دارند. حتی امکان سفارش این خودرو با ۲۰ بلندگو و یک آمپلی‌فایر ۲۴ کانال نیز فراهم است.

مدل اوتوگراف به عنوان نسخه‌ی فول آپشن، فناوری صوتی جدیدی دارد. برای مثال، راننده می‌تواند تماس تلفنی برقرار کند در حالی که مسافران به موسیقی گوش می‌دهند، یا راننده می‌تواند به لیست پخش موردعلاقه خود گوش دهد و راهنمایی‌های نقشه را بشنود بدون اینکه خواب مسافران در صندلی‌های عقب را مختل کند.

پیشرانه پیشرفته و پاسخگو

رویکرد دیرینه اینفینیتی به نوآوری فنی در زیر کاپوت با موتور پیشرفته مشهود مرتبط است. VC-Turbo اولین پیشرانه تولیدشده با نسبت تراکم متغیر در جهان بود و زمان معرفی در سال ۲۰۱۸ در لیست ۱۰ موتور برتر جهان قرار گرفت. در QX60، موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری ۲۶۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور برای ارائه گشتاور بالا در محدوده دورهای پایین تا متوسط تنظیم شده است، جایی که رانندگان معمولاً به شتاب‌گیری نیاز دارند.  برای سال ۲۰۲۶، مهندسان اینفینیتی موتور را بر اساس بازخورد مشتریان به‌روزرسانی کردند. این تغییرات به بهبود کیفیت صدا در رانندگی شهری، جاده‌های فرعی و شرایط تپه‌ای که رانندگی پرانرژی‌تر رخ می‌دهد، کمک می‌کنند.

موتور به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک با پدال شیفتر پشت فرمان متصل است. این گیربکس برای تعویض‌های سریع و نرم و عملکرد عالی تنظیم شده است، این خودرو به راننده اجازه می‌دهد عملکرد پیشرانه را با سلیقه‌ی خود تنظیم کند. QX60 دارای بهترین رتبه بکسل در کلاس خود با ظرفیت ۲۷۲۰ کیلوگرم است. این خودرو میانگین مصرف سوخت ۱۰.۷ لیتر در شهر، ۸.۴ لیتر در بزرگراه و ۹.۸ لیتر به‌صورت ترکیبی دارد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت، ۸ ثانیه اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. آرین

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (547 ديدگاه)

    اگه 100 اسب بخار بیشتر داشت عاشقش میشدم

    موافقم 2
    مخالفم 1
  2. Taha Ayoobi

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (6158 ديدگاه)

    خیلی عالیه

    موافقم 7
    مخالفم 1
  3. M

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    داشبوردش ی خورده شبیه محصولات جنسیش هست

    موافقم 3
    مخالفم 6
  4. Hadi

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    وقتی نیسان مورانو رو که اقتصادیه
    51 هزار دلار میده معلوم نیست برای این چه نقشه ای کشیده
    ولی حقیقتا اینفینیتی رو به لکسوس ترجیح میدم بخصوص که تو ایران به جز تو منطقه آزاد و گذر موقت نمیشه دید بیشتر به چشم میاد حتی با ابهت تر از لکسوس طراحی میکنه البته ممکنه زیباتر نباشه که اونم سلیقه ای هست بیشتر

    شخصا نیسان رو رنوی آسیا
    تویوتارو فولکس واگن آسیا
    مزدارو پژوی آسیا
    سوبارو رو اشکودای آسیا
    و سوزوکی رو فیات و داچیای آسیا میدونم

    موافقم 3
    مخالفم 19
    1. hosen

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (955 ديدگاه)

      نظرت راجب هوندا چیه؟ اون چیه اسیاست؟😂

      موافقم 13
      مخالفم 2
      1. Hadi

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (353 ديدگاه)

        هوندا اگه لوکس بود میگفتم ولوو یا بی ام و آسیا
        ولی اگه از لحاظ قیمتی یکی باشه مثلا میشه گفت سیتروئن آسیا

    2. Nismo

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (1880 ديدگاه)

      پیچ چرخ این کمپانی هایی که نام بردی می ارزه به کل هیکل فولکس و رنو و پژو و این چرندیات
      خودروسازی ژاپن چندلول از اروپا بالاتره
      مزدا با پژو خداییش؟

      موافقم 28
      مخالفم 9
      1. ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (6232 ديدگاه)

        مزدا عشق است خاک بر بد خواهانش 👏👏👏

        موافقم 9
        مخالفم 1
    3. ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (6232 ديدگاه)

      ایشالا بیاد ایران

    4. اشکودا عشق مردم ترکیه

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (1233 ديدگاه)

      به مزدا فحش خوار مادر دادی

      موافقم 1
      مخالفم 1
  5. Nismo

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1880 ديدگاه)

    خداروشکر اون قاب های کرومی زشت از پشت دیفیوزر حذف شدن

    موافقم 5
    مخالفم 2
  6. BMW is GOD

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (70 ديدگاه)

    فکر میکردم به این مدل تاحدی ظلم شده وگرنه شایستگی بیشتری داشت. اما بلخره ما با صنعتی رو به رو هستیم که واقعیت خودشو داره. تو این سگمنت رقبای قلدری از آلمان و ژاپن پیدا میشن. مثل RX و X5. و خریدار جذب اینا میشه بیشتر.
    یکی از نکات منفی حذف انجین v6 تنفس طبیعی بود. موتوری که ۳۰ اسب قدرت بیشتری داشت رو برداشتند و موتور ضعیفتر گذاشتند‌. اگر انجین باقی میموند حتی بصورت آپشن شاید میتونست وضع رو بهتر کنه

    1. محمد

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (355 ديدگاه)

      این موتور با گشتاور بالاترش نسبت به موتور تنفس طبیعی قبلی و گشتاور دور میانی خوبش توی رانندگی نسبت به موتور قبلی سریعتر احساس میشه وزنش هم کمتره ، تنها نکته مثبت موتور قبلی دوام اثبات شدش بود که فکر نکنم مسأله دوام برای اکثر مالکین اولیه که ماشین رو لیز سه یا پنج ساله میکنن مسأله مهمی باشه ولی خب توی بازار دست دوم این موتور پیچیده احتمالاً افت قیمت بیشتری میکنه

      1. BMW is GOD

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (70 ديدگاه)

        بزرگترین مشکل این موتور همین قابلیت دوام و اطمینانشه. قبلا مشخص شده بود که در کارکرد واقعی، این موتور و سایر رقبا مصرف سوخت مشابهی رو ارائه میدن. اما پیچیدگی و مشکلات این انجین خیلی بیشتره. نهاد های مرتبط مثل NHTSA هم قبلا به علت خرابی بالا، سراغ این انجین اومدند.

  7. ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (6232 ديدگاه)

    ایشالا بیای ایران

    موافقم 2
    مخالفم 1
  8. ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (6232 ديدگاه)

    میای ایران یا بیارمت

    موافقم 4
    مخالفم 1
  9. ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (6232 ديدگاه)

    از s5 کپی کرده ولی چون اینفینیتی ژاپنیه اشکال نداره

  10. اشکودا عشق مردم ترکیه

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1233 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوشگلیه ولی فرمونش قدیمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا