ایسوزو

معرفی ایسوزو MU-X مدل 2025 با طراحی جذاب‌تر و فناوری‌های بیشتر

ایسوزو MU-X مدل ۲۰۲۵ با به‌روزرسانی‌های طراحی، نسخهٔ اسپرت RS و دو پیشرانهٔ دیزلی با قیمت پایهٔ ۳۲ هزار دلار راهی بازار می‌شود.

ایسوزو نسخهٔ بروز شدهٔ شاسی‌بلند MU-X را در تایلند رونمایی کرده است. این شاسی‌بلند سه ردیفه که بر اساس پیکاپ D-Max ساخته شده، هم‌اکنون در نسل دوم خود قرار دارد که در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد و حالا به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای را با تغییرات نسبتاً زیادی در طراحی تجربه کرده است. در MU-X مدل ۲۰۲۵ جلوپنجرهٔ بزرگ‌تری را می‌بینیم که با ورودی‌های هوای برجسته‌تری روی سپر و چراغ‌های LED تیزتر همراه است. در عقب نیز طراحان ایسوزو چراغ‌های LED سراسری را طراحی کرده و در سپر هم تغییراتی ایجاد کرده‌اند.

علاوه بر این، ایسوزو نسخهٔ جدیدی بنام RS را هم برای MU-X تدارک دیده است که با الگوی داخلی کرومی جلوپنجره، رینگ‌های مشکی‌رنگ اختصاصی ۲۰ اینچی با تریم لیمویی در درپوش میانی، فلپ‌های اضافی زیر سپر عقب، سقف مشکی‌رنگ، فلاپ‌های گلگیر مشکی‌رنگ و نشان‌های RS لیمویی‌رنگ، حال و هوای اسپرتی دارد. این نسخه در داخل نیز از تریم مشکی با دوخت لیمویی و نورپردازی قرمزرنگ بهره می‌برد.

تمام نسخه‌های MU-X مدل ۲۰۲۵ در داخل به صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی جدید و نمایشگر ۹ اینچی بروز شدهٔ اطلاعاتی-سرگرمی مجهز شده‌اند که با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم همراه است. علاوه بر این، صندلی‌ها، رو دری‌ها و پانل دکمه‌ها هم برای زیبایی بیشتر از نو طراحی شده‌اند. یکی دیگر از مدل‌های جدیدی که ایسوزو به خانوادهٔ MU-X اضافه کرد تیپ لوکس آلتیمیت است که تودوزی چرمی قهوه‌ای بهره می‌برد.

ایمنی این شاسی‌بلند ژاپنی هم با دوربین جدید برای سیستم‌های کمک‌راننده بهبود پیدا کرده است. بسته به تیپ، این سیستم‌ها شامل دستیار حفظ حرکت میان خطوط، دستیار ترافیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پایش نقاط کور و ترمز خودکار دنده‌عقب می‌شود. علاوه بر این، راننده به یک سیستم دید فراگیر هم دسترسی خواهد داشت که امکان دیدن کف خودرو را در هنگام آفرود فراهم می‌کند.

زیر کاپوت MU-X همچنان همان دو پیشرانهٔ دیزلی چهار سیلندر قبلی قرار می‌گیرد. موتور پایه یک نمونهٔ ۱.۹ لیتری با ۱۵۰ اسب بخار قدرت است درحالی‌که موتور قوی‌تر با ۳ لیتر حجم، ۱۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. نیروی این موتورها به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود اما برای نسخهٔ RS سامانهٔ چهارچرخ محرک هم ارائه خواهد شد. در تایلند تمام نسخه‌های MU-X با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند.

نسخهٔ بروز شدهٔ ایسوزو MU-X هم‌اکنون در تایلند قابل سفارش است و انتظار می‌رود به‌زودی در دیگر بازارها هم عرضه شود. قیمت این خودرو در تایلند از ۱,۱۸۴,۰۰۰ بات معادل ۳۲,۳۰۰ دلار برای نسخهٔ پایهٔ محرک عقب آغاز می‌شود و به ۱,۷۵۹,۰۰۰ بات معادل ۴۸ هزار دلار برای نسخهٔ پرچم‌دار RS چهارچرخ محرک ۳ لیتری می‌رسد. تویوتا فورچونر و میتسوبیشی پاجرو اسپرت ازجمله رقبای ایسوزو MU-X هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3249 ديدگاه)

    ایسوزو واقعا کارش خوبه. کارا مفید و کم دردسر
    همیشه فراتر از حاشیه ها و تبلیغات بوده

    موافقم 14
    مخالفم 3
  2. ممد ژانگولر

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4100 ديدگاه)

    چنانچه قیمت فولش حول و حوش ۲۰۰۰۰دلار باشه میتونه تو تایلند بترکونه .تقریبا نسبت به چینیا داره دو برابر پول بیشتر میگیره.
    من باشم اکستریم VX به این ترجیح میدم اگه دومیلیارد قیمت گذاری بشه .

    موافقم 2
    مخالفم 17
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    ساده اما جذاب!!!

    موافقم 14
    مخالفم 6
    1. زیزیگولو

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (6033 ديدگاه)

      چه سواریهای ایسوزو و چه کامیونهای ایسوزو ساده و جذاب و مثل همه ژاپنیها کم استهلاک و با دوام بالا هستن

      موافقم 14
      مخالفم 4
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        بله دقیقاً
        اشتباه نکنم ، ایسوزو در آمریکا و آمریکای جنوبی با برند شورولت عرضه میشه و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته در بخش خاور و سنگین!!!

        موافقم 9
        مخالفم 3
        1. زیزیگولو

          ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (6033 ديدگاه)

          کامیونتهای چینی دم به دقیقه یا تو نمایندگی هستن (اگر گارانتی داشته باشن) یا تو مکانیکی موتور و گیربکسشون رو آووردن پایین … ولی کامیونتهای ایسوزو چنین مشکلاتی ندارن و استهلاک خیلی کمی دارن

          موافقم 10
          مخالفم 1
  4. B2

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (231 ديدگاه)

    تایلند یه سری آسیای شرقی ها ،‌ محل جولان دادن ایسوزو D-Max و سوزوکی هستند . سوزوکی تمرکز اصلیش رو بازار هنده . ایسوزو هم با پیکاپ D-Max تو بازار تایلند پادشاهی میکنه . نصف کل فروش این پیکاپ تو همین تایلنده
    تو این بازارا اهمیت زیادی برای ماشینای ژاپن قائلن و میتسو و مزدا هم باید نقش پررنگ تری ایفا میکردند . امیدوارم از همین بازارای نزدیک شروع کنن و یه پله ارتقا بدن خودشون رو مخصوصا میتسو

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. مازیار

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3249 ديدگاه)

      نسل قبلی D max به تعداد محدود توسط بهمن موتور وارد شده بود سال ۹۷ یا ۹۸ اگه درست گفته باشم که اغلبش رو نیروی انتظامی گرفت و تک و توک دست اشخاصه. ۱۱۸ میلیون قیمتش بود. یه ماشین فوق العاده تو آفرود. یکی از حسرتهام اینه که تو خریدش تردید کردم

      موافقم 13
  5. TRD

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (217 ديدگاه)

    واقعا نسبت به نسل قبلش بهتر شد . نمای جانبی و عقب یکم حال و هوای مزدا داره که بنظرم خیلی جذابه
    فقط کاش سبد محصولاتش گسترده تر بود چون تویوتا و میتسو هم از سهامداران عمده ش هستند و میتونست پلتفرم بگیره ازشون و یکی دو مدل پیکاپ و شاسی بلند جدید هم بزنه

    موافقم 7
    مخالفم 1
  6. ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4817 ديدگاه)

    عجب ماشین باحالیه…

  7. محمد

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    صنعت تایلند چجوری هست؟
    در حد برزیل هست؟

    موافقم 3
    مخالفم 1
  8. Dariush

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (157 ديدگاه)

    عجب طراحی خارجی قشنگی داره بر عکس طراحی زشت و قدیمیه داخلش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا