رونمایی جهانی نسخه پلاگینهیبرید پیکاپ جک T9
شرکت جک در نمایشگاه خودروی «گریتر بی 2025» در چین از نسخه استرالیایی پیکاپ T9 پلاگینهیبریدی رونمایی کرد. این وانت پلاگینهیبریدی با فرمان راست، بر پایه پلتفرم هانتر طراحی شده و با نام T9 PHEV تا پایان سال در استرالیا عرضه خواهد شد. T9 پلاگینهیبریدی نسخه استرالیایی با چراغهای جلوی دوقسمتی و جلوپنجره مشکی، طراحی جسورانه مدل بنزینی خود را حفظ کرده است. نشانهای آبیرنگ جک، این مدل پلاگینهیبریدی را متمایز میکنند و حذف قلابهای قرمز تزئینی، ظاهری تمیزتر به نمای جلویی بخشیده است. این نسخه با رینگهای آلیاژی آیرودینامیک 18 اینچی، ریل سقفی و رولبار یکپارچه عرضه میشود که کارایی را برای مصارف تجاری و تفریحی افزایش میدهد.
T9 پلاگینهیبریدی در دو نسخه استاندارد و کشیده ارائه میشود. نسخه استاندارد طول 5,330 میلیمتر، فاصله محوری 3,110 میلیمتر و ظرفیت بار 715 کیلوگرم دارد درحالیکه نسخهٔ کشیده با طول 5,620 میلیمتر و ظرفیت بار 665 کیلوگرم، فضای بار بیشتری را برای کاربران تجاری ارائه میکند. کابین T9 پلاگینهیبریدی برای بازار استرالیا با فرمان راست بازطراحی شده است. فرمان چهارپره جدید، انتخابگر چرخشی گیربکس و صندلیهای چرمی با دوخت لوزیشکل، حس لوکسی را القا میکنند. داشبورد مجهز به صفحه آمپر 7 اینچی و نمایشگر لمسی 10.4 اینچی است و امکاناتی مانند ترمز پارک برقی با اتوهلد و حالتهای رانندگی متعدد را ارائه میدهد.
T9 پلاگینهیبریدی از یک پیشرانهٔ 2 لیتری توربوشارژ بنزینی با 215 اسب بخار قدرت در کنار دو موتور الکتریکی (174 اسب بخار در محور جلو و 201 اسب بخار در محور عقب) بهره میبرد که سیستم چهارچرخ محرک را فراهم میکند. باتری لیتیوم آهن فسفات برد الکتریکی بیش از 100 کیلومتر را ارائه میدهد که برای اکثر نیازهای روزانه بدون مصرف سوخت کافی است. جک با T9 پلاگینهیبریدی قصد دارد به بازار پیکاپهایی وارد شود که بیشتر تحت سلطهٔ گریت وال است. طراحی کاربردی، فناوری پیشرفته و برد الکتریکی مناسب میتواند T9 PHEV را به گزینهای جذاب برای خریداران استرالیایی تبدیل کند.