شرکت آمریکایی ECD یکی از جذابترین رستومادهای جگوار E تایپ را با پیشرانهٔ V12 معرفی کرده که فقط در یک دستگاه ساخته میشود.
E تایپ یکی از نمادینترین خودروهای جگوار است. تولید این مدل از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۴ ادامه داشت و طی سه نسل، جایگاه ویژهای در تاریخ خودروسازی به دست آورد. امروزه، این خودرو به دلیل طراحی فوقالعادهٔ خود، گزینهای محبوب برای رستوماد است؛ خریدارانی که خواهان ظاهر اصیل جگوار با پیشرانه و امکانات مدرن هستند، E تایپ را انتخاب میکنند. شرکت ECD Automotive Design در فلوریدا با این مدل کاملاً آشنا است و پیشتر حتی یک پیشرانه V8 بلوک کوچک را در یکی از E تایپها جای داده بود. جدیدترین شاهکار این کارگاه، جگوار E تایپ GTO، یک نمونه منحصربهفرد است که بهترین ویژگیهای این خودروی اسپرت افسانهای را با بهروزرسانیهای مدرن به نمایش میگذارد.
زیر کاپوت بلند و کشیده این خودرو، یک پیشرانه V12 سری سوم قرار دارد که توسط Team CJ در تگزاس، بازسازی شده است. این پیشرانه ارتقاءیافته به سیستم تزریق سوخت و خنککننده پیشرفتهای مجهز شده که توسط ECD توسعه یافته و بیش از ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. برای هماهنگی کامل با شاسی سری دوم، این خودرو از یک پایه و محور سفارشی بهره میبرد که پیشرانه را بهطور یکپارچه ادغام میکند. برای متوقف کردن این جگوار خیرهکننده که ظاهری الهام گرفته از سری اول دارد، ترمزهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب تعبیه شدهاند که پشت رینگهای ۱۵ اینچی سفارشی تورینو مخفی شدهاند. این مدل GTO همچنین امکان تنظیم کامل ارتفاع و سفتی سیستم تعلیق را فراهم میکند تا رانندگی در هر شرایطی بهینه باشد.
درون کابین، ECD مجموعهای از امکانات مدرن را در قالبی کلاسیک جای داده است که با کلیدهای فیزیکی و سوئیچهای سنتی تزئین شدهاند. کابین با صندلیهای چرمی، داشبورد آلومینیومی و آمپرهای کلاسیک طراحی شده که حس و حال گذشته را زنده میکنند؛ اما این ظاهر قدیمی فریبنده است زیرا این جگوار به رادیوی مجهز به بلوتوث، گرمکن صندلیها، درگاه شارژ USB، چراغهای خودکار و قفلهای برقی مجهز است. با پیشرانه V12 و گیربکس دستی پنج سرعته، این خودرو تجربهای خالص و هیجانانگیز از رانندگی ارائه میدهد. این E تایپ با رنگ سبز مسابقهای بریتانیایی رنگآمیزی شده که بهخوبی با کابین قهوهای غنی و چراغهای مهشکن زرد هماهنگی دارد.
کرکرههای کاربردی و آینههای گلوله مانند، جذابیت ظاهری این خودرو را دوچندان کردهاند. اگرچه این یک E تایپ روباز است اما ECD یک سقف فلزی جداشونده سفارشی نیز برای آن طراحی کرده که امکان استفاده در هر شرایط آبوهوایی را فراهم میکند. متأسفانه این خودرو فقط در همین یک نمونه ساخته شده که بهطور اختصاصی برای یک مشتری خصوصی طراحی و تولید شده و به همین دلیل، قیمت آن اعلام نشده است. بااینحال، ECD گزینههای متعددی برای رستوماد ارائه میدهد، از جگوار E تایپ و فورد موستانگ گرفته تا لندروور دیفندر که هرکدام میتوانند به سلیقه مشتریان شخصیسازی شوند.
PURIYA
۲۱ خرداد ۱۴۰۴چرم ماشین میگه که قراره میلیونی باشه
نه به تفادس
۲۲ خرداد ۱۴۰۴امریکین فن ها توی اینجور مقاله ها غیب میشن هعهع
مازیار
۲۱ خرداد ۱۴۰۴از جمله مفاهیم معنوی صنعت خودرو
O
۲۱ خرداد ۱۴۰۴یکی از بهترین رستوماد هوایی بوده که دیدم که در بهترین مدل ممکن خودرو انجام شد و در هیچ بخشش کم نزاشتن و عالی کار کردن به خصوص رنگ بیرون و داخل خودرو
𝐀𝐥𝐢
۲۱ خرداد ۱۴۰۴دمشون گرم که پیشرانه رو برقی نکردن
hosen
۲۱ خرداد ۱۴۰۴چقدر خوب که با انجین خودش بازسازیش کردن
bi Turbo
۲۱ خرداد ۱۴۰۴در مقاله بهترین موتور های تنفس طبیعی از ایگل اسپیدستر نام بردم…
بلافاصله این خبر رسید….
ایگل اسپیدستر صدایی رو تولید میکنه که هیچ خودرویی نمیتونه بهش نزدیک بشه…
قطعا ایگل از این ماشین بهتره. نیازی به وجود موتور V12 در این ماشین نیست.
مهم صدای موتوره.
علی Shelby
۲۱ خرداد ۱۴۰۴زیبا…
مهردادکمال
۲۲ خرداد ۱۴۰۴یه فکت جالب:این ماشین از ۹۹/۹۹ درصد تمام ماشینای تاریخ زیباتره!یه پای ثابت تاپ 10 زیباترین ماشینای تاریخ هست!