شرکت جگوار اعلام کرد که دو نسخه ویژه خودروی اسپرت XK خود را به نامهای Signature و Dynamic R در انگلستان ارائه خواهد کرد. این دو خودرو که هم اکنون امکان سفارش آنها در انگلستان وجود دارد، در دو نوع کوپه و کروکی (کانورتیبل) عرضه میشوند.
خودروی جگوار XK Dynamic R که بر اساس XKR فعلی طراحی شده است، خودرویی با عملکردی قوی میباشد که نیروی خود را از موتوری هشت سیلندر توربوشارژردار ۵ لیتری با ۵۰۳ اسب بخار نیرو بهدست آورده و مجهز به پکیج Black Dynamic استاندارد میباشد که شامل سیستم تعلیق XKR-S و بهبودهای دینامیکی، کاهش ۱۰ میلیمتری ارتفاع خودرو، بهبودهای آئرودینامیکی Speed Pack و یک اگزوز عملکرد فعال میشود.
سایر امکانات خودرو شامل تکنولوژی کنترل دیفرانسیل فعال و صندلیهای Diamond Sewn Performance همراه با دوخت دو طرفه میباشد. با افزودن پکیج Speed حداکثر سرعت خودرو به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا میکند و خودرو میتواند سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۴.۶ ثانیه پر کند.
مدل XK Signature جگوار خودرویی لوکستر میباشد که مجهز به یک موتور هشت سیلندر ۵ لیتری با ۳۷۹ اسب بخار نیرو میباشد و دارای امکانات استانداردی مانند چرخهای ۲۰ اینچی Kalimnos و دوربین دید عقب میباشد. این خودرو میتواند سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را با بدنهی کوپه در ۵.۲ ثانیه و در بدنهی کانورتیبل در ۵.۳ ثانیه طی کند، حداکثر سرعت هر دو مدل نیز به طور الکترونیکی بر روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
هر دو مدل XK Signature و XK Dynamic R مجهز به یک گیربکس شش دندهی اتوماتیک ZF بوده و دارای دسته دندهی نصب شده کنار فرمان میباشند.
جزئیات و امکانات داخلی XK Signature شامل صندلیهای لوکس با روکشی از جنس عاج یا چرم دانه ریز، سقف با روکش جیر، تزئینات چوب آبنوس و پدالهای اسپرت فلزی میشود. مدل R XK Dynamic دارای صندلیهای لوکس با روکش عاج یا چرم دانه ریز همراه با دوخت دو طرفه یا روکش ذغالی و چرم دانه ریز قرمز همراه با دوخت دو طرفه میباشد.
قیمت خودروی جگوار XK Signature معادل ۵۴۹۵۰ پوند بوده و قیمت XK Dynamic R از ۶۹۹۵۰ پوند آغاز میشود. تحویل اولین سری از خودروها در ماه مارچ انجام خواهد شد.
sorena330تحریم خودروسازان داخلی
۵ بهمن ۱۳۹۲نهایت زیبایی،اما انتظار بیشتری از خروجی موتور نسبت به حجم و توربوچارجر می رفت…
احمد.ف
۵ بهمن ۱۳۹۲البته خیلی هم کم نیست از ۱۰۰ اسب به ازای هر لیتر بیشتره. بعد هم تا جایی که من میدونم جگوار از سوپرشارژ روی این مدل استفاده کرده و نه توربوشارژر که این قدرت برای موتور سوپرشارژ خوبه
Zonda R
۵ بهمن ۱۳۹۲F.A
از موقعی که فیس لیفت شده من دوسش دارم
یه انگلیسی میان رده از لحاظ قیمت
ولی استون مارتین هیبته دیگه ای داره
كربنادو.فقط آلمان.فقط منصوري
۵ بهمن ۱۳۹۲انتظار دارید که اندازه ی یه ماشین صاحب نام قدرت تولید کنه!!!!!!!
امیدبرتر
۵ بهمن ۱۳۹۲نسبت به موتورش قیمتش بالاست!
Mojtaba
۵ بهمن ۱۳۹۲با سلام خدمت دوستان یک سوال داشتم لطفا زود جواب بدید اگه یک ماشین با قیمت پایه100000دلار وارد ایران بشه با تمام تعرفه ها و پلاک گذاری و مالیات تو آخر چند تموم میشه
sorena330تحریم خودروسازان داخلی
۵ بهمن ۱۳۹۲نمیشه نظر قطعی داد مثلا همین اس جدید با قیمت پایه 100 هزاردلار تو ایران قیمت پایه 1.4 میلیاردی بهش میخوره که هیچ منطقی نداره…
sorena330تحریم خودروسازان داخلی
۵ بهمن ۱۳۹۲سوال من اینه که انصافا اون 2درصدی که در نظرسنجی پدال به حمایت از خودروسازی از طریق محدود کردن واردات رای دادن کیان؟
(با عرض پوزش به خاطر بی ربط بودن پاسخ به تاپیک)
توفیقی.فقط دنیا.تمام شرکتهای خودروسازی
۵ بهمن ۱۳۹۲سورنا همه دو درصد منم حرفی هست.؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
در مورد جگوار هم نمونه XKRS-GT که قویترین مدل این جگوار با اسپویلر و نوارهای مشکی رو کاپوت رو بیشتر میپسندم
sorena330تحریم خودروسازان داخلی
۵ بهمن ۱۳۹۲من با کسی که مردم ایران رو لایق خر روندن میدونه بحثی ندارم روی صحبت من با مخاطبین دوستدار خودروئه،شما هم بهتره بری دنبالGFت بگردی تا بیای اینجا نظر کارشناسی بدی…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ بهمن ۱۳۹۲درود.
سورنا جان من اون دیدگاهت رو الان خودن که نوشته بودی ام جی 6
توربو نداره و فقط از پسوند توربو استفاده میکنه.
سورنا جان توربو داره . حتی تو مجله ی ماشین بهمن ماه هم تستش
کردن.شرکت مدیا موتورز هم تو تبلیغاتش از توربو نام برده.
موفق باشی.
((( ایران و المان )))
sorena330تحریم خودروسازان داخلی
۵ بهمن ۱۳۹۲میلاد عزیز تشکر…
محمد
۵ بهمن ۱۳۹۲اون 54 درصدی که به گزینه 5 رای دادن چیزی به نام رقابت وجود نداره معلومه که خودروسازهای داخلی ورشکست می شن بهتره مثل چین و ترکیه وهند و برزیل که بهترین ماشینارو تو خاک خودشون تولید می کنن عمل کنیم .
50
۵ بهمن ۱۳۹۲قیافش عالیه ولی خروجی موتورش کمه نسبت به بقیه ماشینا……
فواد
۵ بهمن ۱۳۹۲من نمیدونم چرا برند های انگلیسی اصلا نوآوری تو کارشون نیست؟ اون از رولز رویز اون از بنتلی اینم از جگوار. مثل پورشه همشون یه جور طراحی دارن. خیلی خوشگله خیلی عالیه ولی باید فیس لیفتش کنن به نظر من!!
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۵ بهمن ۱۳۹۲پورشه همش یه جور طراحی داره؟؟؟!!!
بغیر از 911 مدلهای دیگه ای هم وجود دارند !!!
saied
۵ بهمن ۱۳۹۲خوب میتونی از ماشینای کره ای واسه خودت انتخاب کنی
فواد
۵ بهمن ۱۳۹۲منظورم کره نیست آقای سعید. منظورم آئودی ، بنز ، بی ام و ، مازراتی ، چورولت ، فورد و ……. ماشن دیگه هستش که همیشه نوآوری تو کارشون هست. در ضمن جمله بالا رو بخونی گفتم که خیلی عالیه ولی اگه اطلاعات در مورد جگ داشته باشی میفهمی به دلیل نداشتن نوآوری در شرف ورشکستگیه!! حالا مگه شما میتونی از این ماشین ها انتخاب کنی؟ شاید پوسترش رو برا دیوار بتونی
saied
۵ بهمن ۱۳۹۲اق فهمیدیم ! شما میتونی بخری . دمت گرم :D
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۵ بهمن ۱۳۹۲چی؟؟؟!!! “پورشه به علت نداشتن نوآوری در شرف ورشکستگیه” ؟؟؟!!!
دمت گرم که امروز موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردی :-)
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۵ بهمن ۱۳۹۲دیگه خیلی گرون شده!
saied
۵ بهمن ۱۳۹۲به نظر من ضعیف ترین برند انگلستان همین جگواره :( البته یه نظر کاملا شخصیه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ بهمن ۱۳۹۲درود.
سعید ضعیفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جگوار و رنجروور تو این چند سال که تحت مالکیت تاتاموتورز در امدن خیلی
عالی دارند کار میکنند.هم از نظر طراحی و هم از نظر موتوری و فنی.
این دوتا شرکت در استانه ی ورشکستگی بودن.
((( ایران و المان )))
saied
۵ بهمن ۱۳۹۲گفتم که این نظر خیلی شخصیه ! چون مثلا می خواد با استون مارتین در بیفته ! فقط از نظر قیمت میتونه خوب باشه !
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۵ بهمن ۱۳۹۲منم باهات موافقم سعیدجان! بین انگلیسی ها فقط استون مارتین و رنجروور!
saied
۵ بهمن ۱۳۹۲مرسی محسن ! ولی میبینی که نظرها باهم دیگه خیلی متفاوت .
بارو . فقط . المان . فقط فولوکس
۵ بهمن ۱۳۹۲اما به نظر من بین انگلیسی های اجنوی هیچ کدوم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ بهمن ۱۳۹۲درود.
خیلی گرونه.
چه خبره مگه ؟؟؟
من مدل F TYPE رو به این ترجیح میدم.هم زیباتره و هم خشن تره.
((( ایران و المان )))
SALAR
۵ بهمن ۱۳۹۲تحسین برانگیزه .
علی
۵ بهمن ۱۳۹۲اگه یکم تو قیمت گذاری تجدید نظر کنن خیلی بهتره
Kurosh
۵ بهمن ۱۳۹۲Like :)
SAEED
۵ بهمن ۱۳۹۲سلام.
عاااااااشق جگوارم!!!!!!!
arash1354
۵ بهمن ۱۳۹۲قشنگه ولی خیلی گرونه
رامتین
۵ بهمن ۱۳۹۲سرعت 280 با این موتور و قدرت واقعا ناامید کننده هست.
کار هر خودروسازی نیست که بتونه با قدرت کمتر از 500 اسب، سرعت بالای 300 بیاره.
اصولا اگه خودروسازی توانایی بهتری در تاپ اسپید کسب کنه (نه اینکه مثلا 16 سیلندر بزنه و 8 تا توربوشارژ، چرا که عربها هم بلدن این کارو کنن) ، یعنی در شرایط نرمال و قدرت معقول، سرعت بهتری ارائه کنه، مفهومش اینه مهندسی اون شرکت واقعا برتره. مانند فراری.
كربنادو.فقط آلمان.فقط منصوري
۵ بهمن ۱۳۹۲شما جواب خودت رو در کامنتت دادى!!!!
محمدجواد
۵ بهمن ۱۳۹۲گربه ی زیبایه!!!
مصطفی
۵ بهمن ۱۳۹۲very nice
kasra
۱۰ بهمن ۱۳۹۲مدل کوپش خیلی باحال تره خداییش جگوارم بد نیس
سلطنت ساز
۱۲ بهمن ۱۳۹۲مثل همىشه زىبا. مثل همىشه با اصالت. مثل همىشه لوکس.