جیپ

قیمت و مشخصات جیپ رانگلر 4xe مدل 2021

با تلاش‌های زیادی که فیات-کرایسلر برای تجهیز خط تولید کارخانه تولدو در اوهایو برای تولید جیپ رانگلر ۴xe پلاگین هیبریدی جدید انجام داد، هم‌اکنون نوبت به انتشار جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو رسیده است.

جیپ رانگلر 4xe

رانگلر صحرا ۴xe مدل ۲۰۲۱ و رانگلر روبیکان ۴xe مدل ۲۰۲۱ به ترتیب قیمت پایه ۴۷۹۹۵ و ۵۱۶۹۵ دلاری دارند که شامل مشوق‌های ۷۵۰۰ دلاری فدرال نیست. همچنین به این مبلغ باید ۱۴۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود.

جیپ رانگلر 4xe

تحویل اولین نمونه‌های الکتریکی شده رانگلر از سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

رئیس جیپ گفته است:

رانگلر ۴xe 2021 سبزترین، کاراترین و تواناترین رانگلری است که تاکنون تولید کرده‌ایم. ما به تبدیل جیپ به سبزترین برند شاسی بلندساز دنیا متعهدیم و رانگلر ۴xe جدید نیز بخشی از این هدف است که تجربه‌ای دوستدار محیط‌زیست و هیجان‌انگیز را در جاده و خارج از آن ارائه می‌کند.

هر دو نسخه رانگلر ۴xe یاد شده دارای پیشرانه ۲ لیتری توربوی بنزینی و دو واحد الکتریکی هستند که قدرت ترکیبی ۳۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری تولید می‌کنند. یک باتری لیتیوم-یونی ۱۷ کیلووات ساعتی نیز وجود دارد که شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتری را در حالت تمام الکتریکی ایجاد می‌کند.

مدل رانگلر صحرا ۴xe لانچ ادیشن به تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۲۰ اینچی، صندلی‌های چرمی، نورپردازی LED، صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی به همراه ناوبری، سیستم صوتی آلپاین با ۹ بلندگو و ساب ووفر و آمپلی‌فایر ۵۵۲ واتی، سیستم چهار چرخ محرک جیپ و اکسل‌های دانا ۴۴ پهن مجهز است.

رانگلر روبیکان ۴xe لانچ ادیشن نیز از نورپردازی LED اضافی و سیستم چهار چرخ محرک تواناتر و هوی دیوتی سود می‌برد.

جیپ رانگلر 4xe

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ATa

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    هیبریدی ها شانسی برای موفقیت ندارند و صرفا اصرار بر حفظ بازار قطعه سازان درون سوز هست و بس! همین دیاگرام نشون دهنده تعداد قطعات موتور ، پیچیدگی تعمیر و در صورت نبود نمایندگی… هزینه و گرفتاری برای خریدار. حتما با دیاگرام موتور تسلا به عنوان شاخص و پیشرو برقی ها قیاس شود(سادگی سازکار موتور و تعداد قطعات)

    موافقم 24
    مخالفم 24
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      طرفدار یا خریدار جیپ نیستم اما عاشق طراحی و سبک مینیمالیستیه اون هستم و چهارچوب و اصول ساده اما بدون تاریخ انقضایی داره که نمیشه عاشقش نشد و جون میده برای دستکاری و ارتقاء .

      اینقدر بِیس طراحی جیپ کامل و پخته هست که هرکاری هم بکنه باز مجبوره از همین سبک پیروی کنه و به جنگ رقبا بره .
      با اومدن برانکو ، گفتم کار جیپ تمام میشه و باید فکر راه چاره باشه ، اما فهمیدم که نه ، این رقبا هستند که باید بجنگند برای رقابت با جیپ و جیپ یه پکیج جا افتاده و بدون تاریخ هست که تمام مرکز شرکت باید ارتقای فنی باشه و نه تحول در طراحی (( مثل اون چیزی که در دیفندر دیدیم برای جیپ نمیشه ، اصلاً نمیشه )) .

      (( جیپ ، ۹۱۱ ، جیمنی ، Gکلاس )) خودروهایی هستند که اصلاً و اَبَدا نمیشه دست به طراحی اصولی اون‌ها زد و این یعنی تا انتها بر یک پایه و اصول در حرکتند که همه هم دوستشون دارند و مطمئناً هر تحولی میتونه تیشه زدن به ریشه‌ی اون باشه .

      موافقم 40
      مخالفم 5
    2. Sina

      ۵ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      بله با تسلا مقایسه کردیم و دیدیم که چقدر آمار بدی داشت
      به نظرم هیبریدی اگه ازشون درست ازشون استفاده بشه عالی هستن

      موافقم 10
      مخالفم 11
  2. Ahmedreza2002

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    اخه کی فکرشو میکرد یه روزی جیپ سبز بشه؟

    موافقم 12
    مخالفم 4
  3. ارش

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    همین چند لحظه پیش یه ویدئو از یه شورلت سیلورادو دیدم بی نظیر بود چرخهای عقب و جلو فرمانپذیر بود و به میزان ۱۰ سانتیمتر قابلیت تنظیم ارتفاع داشت و امکان گیر کردن تو برف تقریبا صفر بود البته ماشین استاندارد کارخانه نبود و تغییرات توسط شرکت دیگه ای انجام شده بود که عالی بود پیشرفته ترین ماشین آفرودی بود که تابه حال دیدم .

    موافقم 16
    مخالفم 3
  4. صادق

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (20 ديدگاه)

    خیلییی خوشگله♥♥♥

    موافقم 15
    مخالفم 2
  5. زیزیگولو

    ۵ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (4449 ديدگاه)

    تو ایران پتانسیل خوبی تو زمینه ی گردشگریو طبیعت گردی با ماشین یا همون آفرود وجود داره و الآنم خیلی از جوونای ایرانی به تور گردشگریو آفرود تو طبیعت بِکر رو آووردن ولی متاسفانه این تورای گردشگری بیشتر از ماشینایی واسه آفرود استفاده میکنن که از طراحی اونا سالای زیادی میگذره!!! ماشینایی مثل پاژن یا ماشینای قدیمی دیگه مثل پاترولو رنجرورو پاجرو که توسط صاحباشون یا مکانیکا یا تیونرای ایرانی با تعویض قطعات اصلیو تاثیرگذار تو آفرود به روز شدن و با اضافه کردن یه سری قطعات کمکی مثل رول بارو وینچ و …… اینجور چیزا واسه رانندگی تو بیابونو کویر بهینه سازیو به روز شدن و با مدلای امروزی تو بازار با قیمتای نجومی به فروش میرسن!!!!!!!!

    موافقم 8
    مخالفم 1
  6. net

    ۶ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    رانگلر دو درب قشنگتره.در رانگلر ۲۰۲۰ در سپر جلو چراغ کوچک با خط سفید بود که بد بود و من هم از این خط سفید انتقاد کردم و در رانگلر ۲۰۲۱ این خط سفید سپر جلو برداشته شده قشنگتر هست

    موافقم 12
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا