جیپ

معرفی کانسپت جدید جیپ گلادیاتور تاپ داگ

موپار در نمایشگاه مجازی SEMA امسال از کانسپت جدید جیپ گلادیاتور تاپ داگ رونمایی کرد.

گلادیاتور تاپ داگ که هفته پیش تیزر آن منتشر شده بود برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای در کوهستان طراحی شده و از رنگ بدنه آبی K-9 با عناصر مشکی، اسنورکل و چراغ‌های محوری سود می‌برد.

این خودرو همچنین دارای کیت افزایش ارتفاع، گلگیرهای سفارشی و رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی به همراه لاستیک‌های بی اف گوودریچ ۳۷ اینچی است. از دیگر ویژگی‌های گلادیاتور تاپ داگ کانسپت می‌توان به سپر جلوی هوی دیوتی، ریل راک لوله‌ای و وینچ های کارا اشاره کرد.

بزرگ‌ترین تغییرات این خودرو در بخش عقب رخ داده‌اند زیرا محفظه بار گلادیاتور جای خود را به سیستم محفظه بار سفارشی داده است. در این بخش یک یخچال برقی، کباب‌پز برقی و محفظه ویژه نگهداری دوچرخه‌های کوهستانی در بخش بالا وجود دارد.

تغییرات چندانی در کابین رخ نداده اما خب این بخش نیز دارای چرم مشکی با دوخت های آبی می‌باشد. همچنین تریم آبی K-9 مشابه بدنه، کف‌پوش‌های چهارفصل و پدال‌های فولادی نیز در کابین دیده می‌شوند.

نیروبخش گلادیاتور تاپ داگ نیز همانند نسخه استاندارد پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار است که قدرت ۲۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل بوده و نیرو را به تمامی چرخ ها می‌فرستد.

اگرچه گلادیاتور تاپ داگ خودرویی مفهومی است اما برخی از قطعات بکار رفته در آن توسط موپار و جیپ عرضه می‌شوند. از جمله این قطعات می‌توان به کیت افزایش ارتفاع، سپر جلو، ریل راک‌ها، رینگ‌ها و وینچ ها اشاره کرد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Hadi

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    عجب چیزی خفنی شده…
    به خدا اون دوچرخه های روشو هم بم بدن قبول میکنم ?

    موافقم 17
    مخالفم 1
  2. \\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    منو یاد گذشته میندازه…..
    یادش بخیر….

    موافقم 8
    مخالفم 0
  3. ارشیاsvj

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    عاشق اسمش شدم.
    گلادیاتور!!!????

    موافقم 7
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    خوبه ولی یه جوری شده انگار یه تیکه چسبوندی به ماشین

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا