جیپ

جیپ گرند واگونیر L با طول بدنه‌ی ۵۷۵ سانتی‌متر معرفی شد

دو محصول جدید جیپ با نام‌های واگونیر L و گرند واگونیر L، شاسی‌بلندهای پهن‌پیکر با سه ردیف صندلی برای رقابت با لینکلن نویگیتور L و  کادیلاک اسکالید ESV هستند.

گرند واگونیر L حالا یکی از بزرگ‌ترین خودروهای دنیا محسوب می‌شود و فقط ۷ میلی‌تر کوتاه‌تر از کادیلاک اسکالید ESV است. فاصله‌ی محورهای گرند واگونیر L نسبت به مدل استاندارد گرند واگونیر، ۱۸ سانتی‌متر بیشتر شده و طول بدنه نیز، ۳۰/۵ سانتی‌متر افزایش داشته است. این اختلاف اندازه‌ها برای واگونیز و واگونیز L نیز وجود دارد.

جیپ گرند واگونیر L

افزایش ابعاد بدنه، علاوه‌بر بهبود راحتی سرنشینان، فضای بیشتری برای حمل بار فراهم می‌کند. واگونیر L و گرند واگونیر L جدید، ۱۲۵۱ لیتر فضای مفید پشت صندلی‌های ردیف سوم دارند و نسبت به مدل استاندارد، ۴۴۷ لیتر جادارتر هستند. اگر صندلی‌های ردیف سوم جمع شوند، حجم قابل استفاده برای حمل بار به۳۷۰۰ لیتر می‌رسد. از این نظر، گرند واگونیر L جادارتر از کادیلاک اسکالید ESV و لینکلن نویگیتور L است.

امکانات سفارشی برای کابین واگونیر L و گرند واگونیر L تفاوتی با مدل استاندارد ندارد. خریدار می‌توان چند نمایشگر لمسی برای پشت صندلی‌ها خریداری کند تا جمعا ۷۵ اینچ مانیتور رنگی داشته باشد. برای راننده نیز، سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه (HUD) با ابعاد ۱۰ اینچ وجود دارد.

جیپ گرند واگونیر L

واگونیر L و گرند واگونیر L می‌توانند با صندلی‌های پیوسته (استاندارد) یا جدا ازهم کاپتانی (آپشنال) برای ردیف دوم خریداری شوند. با این شرایط، دو مدل ۷ و ۸ صندلی تولید خواهد شد. همچنین سیستم صوتی McIntosh MX950 با ۱۹ اسپیکر یا McIntosh MX1375 با ۲۳ اسپیکر برای شاسی‌بلندهای پهن پیکر جیپ قابل سفارش هستند.

جیپ گرند واگونیر L

پیشرانه‌ی استاندارد برای واگونیر L ، سه لیتر توئین توربوشارژ ۶ سیلندر خطی از سری هوریکین با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۶۳۵ نیوتن‌متر است. گرند واگونیر L از پیشرانه‌ی مشابه با قدرت ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور ۶۷۸ نیوتن‌متر استفاده خواهد کرد. این خودروهای با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته تولید خواهند شد اما تعلیق هوایی، سیستم دو دیفرانسیل Quadra-Trac I و Quadra-Trac II با قفل دیفرانسیل و تنظیمات لغزش محدود، به انتخاب مشتری نصب می‌شوند.

قیمت نهایی واگونیر L و گرند واگونیر L هنوز اعلام نشده است. مدل استاندارد واگونیر و گرندواگونیر جیپ در بازار امریکا، ۶۱ و ۹۰ هزار دلار قیمت دارند. نصب آپشن‌های کامل برای این خودروها، حدود ۲۰ هزار دلار هزینه دارد.

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. [email protected]!n

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2125 ديدگاه)

    طراحی قسمت عقب در برابر لینکلن و کادیلاک فاجعه هست. انگار یه گاراژ شخصی چند سانت آهن اضافه کرده. هر چقدر داخل عالیه بیرون پر از ایراده.

    زمانی که کانسپت هاش اومد تصور می کردم یه طراحی انقلابی و مدرن تو راهه اما این….

    موافقم ۴۴
    مخالفم ۲۷
    1. AMIR / ARMI

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1115 ديدگاه)

      یه بار هم توضیح بده مثال بزن دلیل بیار
      همش هوا همش هوا که نمیشه چی نداره که بقیه دارن
      چی اضافه داره که نباید داشته باشه یه مخالفتی هم از موتورش بکن

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۳۸
      1. seyedjavad.mercedesbenz

        ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (355 ديدگاه)

        زشت بودن طراحی خیلی وقتا دلیل خاصی نداره ، منم از طراحی جانبی عقب نسخه لانگش بدم اومد ، شبیه وانته که روش از این اتاقکا گذاشتن ، که به نظرم بیشتر بخاطر شیشه آخره

        موافقم ۳۷
        مخالفم ۶
    2. M.Kkarimi

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (773 ديدگاه)

      ولی بنظرم طراحی عقب لینکلن خیلی فاجعه تر از جیپ و کدیلاکه …
      ولی چیزی که تا حالا اصلا برام هضم نشده طراحی بغلشه ! اصلا درک نمیکنم چرا در ها ، شیشه ها و ستون ها اینقدر بی تناسب با فلسفه ماشین و البته با بقیه اجزای طراحی ، طراحی بشن …؟!

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۶
    3. Aboalfazl demon

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (401 ديدگاه)

      فوری

      فوری
      پدال منتشر کن
      نمای جلو نسل جدید فورد موستانگ لو رفته

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۰
    4. net

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1890 ديدگاه)

      طراحی داخلی مدل یکپارچه مشکی خوبه ولی مدل طرح چوب کنسول و داشبورد بد هست .از پشت و بغل بد و فاجعه هست.طراحی بیرونی شبیه هامر h2 شده

      موافقم ۲
      مخالفم ۳
    5. کیان

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (874 ديدگاه)

      کاملا موافقم، بنظرم از در جلو تا خود عقب این عیب وجود داره، هیچ خطوطی هم روی درها نیست ک یک جوری اینها رو به هم ربط بده و این مشکل و بزرگتر کرده ک در قسمت عقب خودرو به اوج خودش رسیده

      موافقم ۶
      مخالفم ۲
  2. ممد میر

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (34 ديدگاه)

    کادیلاک اسکلید باید لنگ بندازه 😂
    چقدر بزرگ و خفنه

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۶
  3. یوسف

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (509 ديدگاه)

    خدایی خیلی خوبه از نظر موتور و تجهیزات و داخلش….. اما نمای عقب واقعا خیلی افتضاح و بچه گانه ست و مایه شرم طراحانش

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۱۰
    1. مهر

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کاملا زیبا و ساده .

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۱۱
  4. new RAMIN

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2212 ديدگاه)

    اوف😍من میمیرم برای این ماشین…
    بنظرم تنها ایراد واگنییر و گرندواگنییر داشت، موتورش و مصرف سوختش بود که با موتور جدید ۳لیتری توئین توربو دیگه مشکل حل شد. الان نسخه L هم که اومد دیگه به به.

    گرندواگنییر به اندازه کافی فضای داخلش بینظیر بود الان دیگه با مدل L خیلی بینظیر شده. حالا که این خودرو معرفی شد،منتظر لکسانی هستم ببینم آیا این خودرو تبدیل به کاخ میکنه یا نه. امیدوارم برنامه داشته باشه براش.

    اقای اشتری لطفا اون پایین ” #گرندواگنییر ” هم بزنید🙏

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۲
  5. زیزیگولو

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    جیپ نسلای جدید شاسی‌ بلند‌ لوکس خودشو با احیای برند‌های واگونیر و گرند واگونیر داره عرضه می‌کنه و این حرکتو از سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ شروع کرده و در کُل این ماشینا رو پلتفرم گرند چروکی و با تجهیز به بالاترین سطح امکانات رفاهی دارن وارد بازار میشن و از طرف دیگه موفقیتای جیپ تو بازار فروش جهانی فیات کرایسلر رو مجاب کرده که سرمایه‌ گذاری بیشتر روی این برند بکنه …….. نباید یادمون بره که واگونیر قدیما نماد ماشینای شاسی بلندو توانمندو لوکس جیپ بوده و شاید بخاطر همین هستش که جیپ واسه ورود جدی تر به رده‌‌ ماشینای لوکس از سال ۲۰۱۹ دوباره تولید مجدد این SUV رو شروع کرده و بالاترین سطح کیفیتو امکانات رفاهی و سطح رانندگی بالا رو واسه خریدارا تو این ماشین به ارمغان میاره

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱
  6. Ali_x76

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1064 ديدگاه)

    اگه به کسی برنمیخوره، واقعا تناسبات طراحیش خراب شده
    نسخه معمولیش به شدت بهتره از نمای بغل
    حتی اسکالید و اکسپدیشن و سابربن هم توی نسخه لانگ، نمای جانبی بهتری دارن به نظرم.

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۶
  7. کیوان خان

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شاسی بلند اونا اسکالید و گرند واگن ، مال ما ایکس ۶۰ و ۵۵ و ۳۳ و ۱۱.۷۵ و ۱۲.۲۵ و …. . بیچاره ملت آمریکا

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۱
  8. احمدرضا

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (227 ديدگاه)

    این ماشین محشره واقعا

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۳
  9. Jdm باز

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (874 ديدگاه)

    این موتوری که داره، همون هوریکینی هست که چند وقت پیش مقاله اش‌ رو تو پدال کار کردید ؟؟

    من که خوشم اومد از نسخه L ، یه suv کاملا جادار و بزرگ

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۰
  10. sam

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1137 ديدگاه)

    مدل عادی زشت بود این دراز بدقواره بدتر اون
    خواستن متفاوت باشن اومدن بجای همرنگ کردن ستون کناری با شیشه کروم زدن دورش ک شبیه مینی بوس شده
    نکته مثبت موتورشه ک فیات عزیز زحمتشو کشیده

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲۴
    1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1869 ديدگاه)

      ابن موتور انحصاری جیپ و داج و کرایسلره اونوقت فیات زحمت کشیده.این موتور دراصل میراث دار انجین ۶ سیلندر خطی دوران با شکوه دهه۹۰ جیپ هست.و اینکه عجب غولیه این دیگه x7تو قسمت بارش جا میشه.خدا کنه انجین ۶.۴ روش باشه

      موافقم ۷
      مخالفم ۱۴
      1. کیانوش

        ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (320 ديدگاه)

        عزیزم تنها شباهت ی v6 با شیش سیلندر خطی همون تعداد سیلندر هاست
        من نمیگم جیپ یا داج نقشی تو طراحی این انجین نداشتن
        بله انحصاری محصولات امریکای این گروه هستش چون نه فیات نه پژو سیتروئن احتیاجی به این انجین ندارن چون بیشتر فروش محصولاتشون رو هاچ بک ها و سدان های اقتصادی تشکیل میدن که احتیاجی به پونصد اسب بخار ندارن میمونه الفا و مازراتی که تا چند وقت پیش از انجین های فراری استفاده میکردن الان خودش مازراتی ی وی ۶ توسعه داده
        ااین انجین واسه جایگزینی هشت سیلندر های امریکایی توسعه داده شده و قطعا از منابع مهندسی فیات هم بهره بردن شاید هم پژو
        پژو خودش تو انجین سازی اعتبار زیادی داره در حدی که بی ام و از چهارسیلندر های پژو واسه بعضی محصولاتش استفاده کرده
        این مسخره بازی ساخت امریکا یا اروپا رو تموم کنید الان دیگه شرکت هایی با این هظمت اصلا ملیت نمیشناسن و جایی نداره تو سیاست هاشون اسمشون روشونه تو چند تا کشور همزمان مراکز تحقیق و توسعه داره
        اینکه مهندسی کدوم کشور بهتره اینا اراجیفه
        علم و مهندسی اصلا ملیت نمیشناسه
        ی قطعه ساده الان بخوان درست کنند از دانشی که ماقبل تاریخ رشد کرده تا الان باید بهره ببرن که کل بشریت تو توسعه این دانش سهیم بوده
        الان لابد فکر میکنی افتخار هوا کردن اپولو فقط مال امریکاست دیگه
        یا ننگ استفاده از بمب اتم صرفا مال امریکاست نه
        اگه یه تمدن فضایی ی نگاه به تاریخ بندازه نمیگن فلان کشور کدوم جنایت رو کرد یا فلان کشور کدوم فناوری رو توسعه داد
        اصلا دلیل شکل گرفتن همچین کمپانی های چند برنده ای همین اشتراک منابع مهندسی و انسانی و صرفه جویی تو هزینه هاست

        موافقم ۶
        مخالفم ۲
    2. Aboalfazl demon

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (401 ديدگاه)

      کلا عادت به حرف مسخره؟
      ببین با کوبیدن آمریکایی ها چیزی بهت نمیدن

      موافقم ۸
      مخالفم ۱
  11. meysam

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2861 ديدگاه)

    کشیده شدن عقبش با کلیت طرح اصلا همخوانی نداره

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۴
  12. AMIR / ARMI

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1115 ديدگاه)

    بعد این همه مدت که معرفی شده کلی به طراحیش نگاه کردم
    یه ایراد طراحی به چشمم خورد اینه هاش اصلا تناسب ندارن یکم کوچیک تر و ظریف تر باید بشن

    موافقم ۹
    مخالفم ۴
  13. مهردادکمال

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1086 ديدگاه)

    چه هیولاییه

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
    1. حسین

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (76 ديدگاه)

      چه غولیه.

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
  14. شاهین

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1029 ديدگاه)

    خوده گرند واگونیر طراحیش عالیه
    اما این مدل دیکه شبیه ون های خانوادگیه اصلن تناسب نداره مخصوصا از نمای عقب فاجعس
    بنظرم باید تولید محدودش کنن

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
  15. ARMAN

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (297 ديدگاه)

    اگه آمریکا اینارو تولید نکنه پس چی تولید کنه؟
    اینا از نماد های خودرو سازی آمریکایی هستند.
    عشق

    موافقم ۸
    مخالفم ۳
  16. mos

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (649 ديدگاه)

    خریدار های این ماشین تو فوروم ها و یوتیوب نظرات جالبی دربارش میدن که با اون چیزی که جیپ ادعا میکنه و تو عکسا هست خیلی متفاوته!
    که البته از برندی که نه لوکس سازه و نه حاضره چند سال وقت بزاره برای توسعه ماشین پرچمدارش که بعد ۳۰ سال احیا شده بیشتر از این انتظار نمی‌رفت.
    با گذاشتن یه تیکه چوب رو پنل در و ۳ تا صفحه نمایش رو داشبورد قرار نیست ماشین لوکس بشه.

    موافقم ۹
    مخالفم ۱۵
    1. Aboalfazl demon

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (401 ديدگاه)

      آره با تغیر چراغ و داشبورد لندکروزر و گذاشتن اسم ال ایکس ماشین لوکس میشه
      معنی لوکس هم فهمیدیم

      موافقم ۵
      مخالفم ۵
  17. ماکسیمیلیان

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (468 ديدگاه)

    خوشمان آمد😊

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
    1. ماکسیمیلیان

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (468 ديدگاه)

      فقط از نمای جانـبـی افتضاح است، ما بقی مشخصات مناسب‌اند‌.
      یا علی🌷

      موافقم ۳
      مخالفم ۴
  18. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1869 ديدگاه)

    نکته جالب انجین جدید جیپ اینه که تو اولین نمونه قدرت ۵۱۰ اسبو ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور ارائه میده در حالی که بیمر بعد سالها بروز رسانی تازه به این قدرت رسیده و گشتاورش هم که هنوز مونده برسه.حالا حساب کنید بروز رسانیهای بعدی که میره بالای ۶۰۰ اسب و اینکه احتمال دا ه srt به ۸۰۰ اسب هم برسونه.ولی به محض جایگزین کردنش با انجین هلکت دیگه داج بدرد نمیخوره و باید اسمش رو بایگانی کنن و از اون روز به بعد مثلا با اسم پلیموث ادامه بدن.چلنجر بدون انجین ۸ سیلندر پوشراد دیگه چلنجر نیست

    موافقم ۷
    مخالفم ۹
  19. حسین دهمرد

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2017 ديدگاه)

    شبیه ون شده. تهشو از جنیفر الهام گرفتن. بنظرم رنگ مشکیش بهتر باشه. ولی خب موتورش جالب بنظر میرسه کاش اطلاعات بیشتری راجب موتورش باشه

    موافقم ۴
    مخالفم ۴
  20. FARAZ

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (53 ديدگاه)

    حسی که به من میده اینه :
    پیکاپ فول سازی که suvشده……

    ولی جیپ همچین پیکاپی نداره.
    طراحی که برای نشان دادن اصالت بود ولی خوب از آب در نیومده. گفتن زشت، بی انصافیه ولی زیبا هم نیست.

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  21. دکتر

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    اتوبوسه،یه ردیف صندلی دیگه هم میتونستن بذارن توش😂 من بامدل کوتاه‌ترش حال کردم واقعا…

    موافقم ۵
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا