آئودیجیپ

دوئل آئودی Q7 و جیپ گرند چروکی L

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه هجدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز لوکس، دوئل اول

گروه هجدهم در سری رقابت‌های خودرویی پدال به کراس‌اوورهای میان سایز لوکس اختصاص دارد. این شلوغ‌ترین گروه در کل رقابت‌های این سری محسوب می‌شود زیرا در مرحلهٔ مقدماتی شانزده خودرو در آن حضور داشتند. از این تعداد، هشت شاسی‌بلند لوکس به مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردند و سپس در این مرحله نیز با حذف چهار خودرو سرانجام آئودی Q7، مرسدس بنز GLE، ب‌ام‌و X5 و جیپ گرند چروکی L موفق شدند به مرحلهٔ نیمه‌نهایی راه پیدا کنند. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی هم بین لینکلن ناتیلوس و ب‌ام‌و X5 برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین لینکلن ناتیلوس و ب‌ام‌و X5

مجموع آراء: ۱۷۳۲

آراء ب‌ام‌و: ۱۰۶۱

آراء لینکلن: ۶۷۱

پیروز دوئل: ب‌ام‌و X5 با کسب ۶۱ درصد از کل آراء

جیپ گرند چروکی L

تاریخ معرفی: ژانویهٔ ۲۰۲۱

پلت‌فرم: جورجیو فیات-کرایسلر

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۷.۹ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۶۴,۴۴۴ دستگاه

فروش سه ماه اول سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۷۵,۱۱۷ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین باکیفیت و لوکس حتی در تیپ‌های پایینی، سه ردیف صندلی جادار، توانایی‌های آفرود بالا، سیستم صوتی مسحورکنندهٔ مکینتاش، سواری آرام

نقاط منفی: قیمت گران اکثر تیپ‌ها و نسخه‌های مطلوب، پیشرانه‌های قدیمی با مصرف سوخت بالا، تا کردن صندلی‌های ردیف دوم ممکن است دشوار باشد

چکیده: گرند چروکی L علاوه بر ارائهٔ فضایی مناسب خانواده‌ها با ظرفیت حداکثر هفت نفر، همچنان به ویژگی‌ها آفرودی برند جیپ وفادار مانده و رؤیای یک ماجراجو برای حمل‌ونقل خانوادهٔ خود است

آئودی Q7

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵

پلت‌فرم: MLB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۷.۹ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۵,۳۶۲ دستگاه

فروش سه ماه اول سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۳,۹۶۹ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: هندلینگ چابک در مسیرهای پرپیچ‌وخم، کابین با تکنولوژی‌های زیاد و متریال لوکس، صندلی‌های جادار به‌جز در ردیف سوم، سواری نرم و راحت

نقاط منفی: صندلی‌های ردیف سوم تنگ با دسترسی دشوار که فقط برای کودکان مناسب است، فضای بار کمتر از رقبا، رانندگی نه‌چندان هیجان‌انگیز، قیمت گران تیپ‌های بالایی

چکیده: آئودی Q7 خودرویی شیک و لوکس است که حال و هوای سدان‌های اسپرت، کابین لوکس و تکنولوژی‌های فراوانی را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

گرند چروکی L

آئودی Q7 55 TFSI

پیشرانه۵.۷ لیتری V8۳.۰ لیتری V6
تنفسطبیعیتوربوشارژ
قدرت۳۵۷ اسب بخار۳۴۰ اسب بخار
گشتاور۵۳۰ نیوتن متر۵۰۰ نیوتن متر
گیربکس۸ سرعته اتوماتیک۸ سرعته اتوماتیک
محور محرکعقب یا چهارچرخچهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶۶.۲ ثانیه۵.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۴.۷ ثانیه۱۳.۷ ثانیه
شتاب جانبی۰.۸۵ جی۰.۸۶ جی
توقف از ۱۱۰۵۰.۶ متر۵۴.۲ متر
حداکثر سرعت۱۹۰ کیلومتر/ساعت۲۱۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت۱۳.۸ لیتر ترکیبی۱۱.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک۸۷ لیتر۸۵ لیتر
وزن۲۴۴۰ کیلوگرم۲۲۷۰ کیلوگرم
ظرفیت بکسل۳۲۶۰ کیلوگرم۳۵۰۰ کیلوگرم
طول۵,۲۰۴ میلی‌متر۵,۰۶۲ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری۳,۰۹۱ میلی‌متر۲,۹۹۵ میلی‌متر
حجم صندوق بار۴۸۰ لیتر۴۲۵ لیتر
ظرفیت سرنشین۶ نفر۷ نفر
قیمت۶۱,۰۹۰ دلار۶۳,۶۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. AMIRHOSSE IN GERMANY

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از لحاظ همه ی موارد آئودی ی سر و گردن بالاتر هست

    موافقم ۴۵
    مخالفم ۵۳
    1. ali(chevynova)

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5822 ديدگاه)

      ولی فروش جیپ یه چیز دیگه میگه

      موافقم ۳۴
      مخالفم ۳۳
      1. Hamid...Audi

        ۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (711 ديدگاه)

        من آخرم نفهمیدم این تعصب کورکورانه به چه دردی میخوره.
        خب برادر من مشخصات آئودی بهتره دیگه. این حرف شما مصداقش اینه که ماشین من پر فروش تره پس هم شتابش بیشتره هم هندلینگش بهتره.

        موافقم ۳۸
        مخالفم ۲۶
      2. Mb

        ۹ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (14 ديدگاه)

        تو تنها برگ برنده ات آمار فروش است
        آمریکایی ها آمریکایی می خرن و آمریکایی دوست دارن

        موافقم ۴
        مخالفم ۲
    2. علی

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (147 ديدگاه)

      آلمان فن ها ، باباجون بکشید بیرون از این کلاس!! سلطان این کلاس اول آمریکا بعد ژاپن و رنجروور ،

      موافقم ۳۱
      مخالفم ۳۶
      1. ارین صاحب جمعی

        ۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (929 ديدگاه)

        اگر بخوایم اینجوری حساب کنی کل خودروسازی امریکا باید بکشه بیرون از صنعت خودروسازی دنیا که البته فروش ماشین های جیپ در اروپا و آسیا اینو کاملن نشون میده

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۱۴
        1. ali(chevynova)

          ۶ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (5822 ديدگاه)

          اره باید بکشه بیرون آمریکا
          چون وانتهاش پرفروش نیست
          چون شاسی بلندهاش پرفروش نیست
          چون موستانگش اول نیست تو کلاس خودش
          ولی آلمان خوبه
          بنز x کلاسش بعد ۲ سال فروش فاجعه بار از رده خارج شد
          آئودی tt بخاطر فروش کم از رده خارج شد
          میباخ سال ۲۰۱۲ درش رو گل گرفتن
          سهام بنز رو به جیلی و بایک فروختن
          مدیر فولکس رو اخراج کردن
          و…….

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۲۶
        2. viper2

          ۶ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (842 ديدگاه)

          محض اطلاعات ماشین های امریکایی توی خاورمیانه خیلیییی پر فروشه

          موافقم ۵
          مخالفم ۱۳
        3. TML BN

          ۷ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (709 ديدگاه)

          سلام بر برادران تعصبی آمریکایی فن چه بخواید چه نخواید نسل خودرو های آمریکایی در حال انقراض البته یادم نبود قراره با بلیزر کل جهان رو بگیرید

          موافقم ۱۵
          مخالفم ۱۲
  2. GMA

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (74 ديدگاه)

    گرند چروکی بنظرم کامل ترین پکیج در این کلاس را داره،انتخاب اول و آخر من در این کلاس گرند چروکی هست،توانایی آفرود،قیمت ارزنده،کابین لوکس و طراحی عالی و شیک

    موافقم ۴۹
    مخالفم ۲۴
  3. Reza Waffen SS

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3884 ديدگاه)

    آئودی Q7 انتخابم

    موافقم ۳۶
    مخالفم ۲۶
  4. AmirAli

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    بی شک آئودی

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۳۴
    1. ali(chevynova)

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5822 ديدگاه)

      آمار فروش بی شکی رو به عدم بی شکی تبدیل کرده اینجا

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۳۰
  5. قاطر فروش

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (743 ديدگاه)

    رای من جیپ ولی هر سایت خارجی رفتم از سواری آئودی تعریف میکردن ب قیافش نمیخوره انقد خوب باشه

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۸
  6. Aboalfazl demon

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (519 ديدگاه)

    جیپ نمره های بالاتری گرفته
    و بهترین آفرود تو این گروه رو داره
    کابینش هم چیزی از بقیه کم نداره

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۱۶
  7. Nima

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    گرند چروکی یک پکیج کامل برای خانوادس.
    لوکس
    مسافرتی
    جادار
    طیف قیمتی گسترده
    استهلاک کمتر از رقبا
    افت قیمت پایینتر

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۱۳
  8. Taha Malek

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    جیپ انتخاب منه چون پکیج کاملیو با قیمت مناسب عرضه میکنه

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۹
  9. Alan.r

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (351 ديدگاه)

    موتور،کابین،و ظاهر هردو معرکست ولی آئودی لوکستره و طبیعتاً سواری بهتری هم داره ولی جیپ آفرودر خیلی خوبیه انتخاب من جیپ گرند چروکیه

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۶
  10. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1241 ديدگاه)

    جیپ فک کنم کامل تره
    آفرودی هم هست که واقعا نیازه برای یه خونواده

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۶
    1. سهند

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (645 ديدگاه)

      اگر به جای آئودی بنز بود مطمئنم همه به آن رای میداد ولی الان چون میخواهید خودتان را عادل نشان دهید به جیپ رای میدهید البته منظورم شما نیستید همه را میگم
      آئودی در هر کلاسی شایسته ی اول شدن را دارد

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱۰
      1. Clean energy (سلام فرمانده)

        ۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1241 ديدگاه)

        نه من دلیل خودمم گفتم😐😂
        اگرم در واقعیت بود قطعا جیپ رو میخریدم
        واقعا آفرود قوی چیز کمی نیست
        ولی درسته مشخصات هم میتونه کفه ترازو رو به سمت آئودی سنگین کنه

        موافقم ۶
        مخالفم ۱
  11. Mohammad.2005

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    به جیپ گرند چروکی بخاطر توانایی آفرود ، ترمز و فضای صندوق بار بهتر رای دادم ولی معتقدم این دو تا به علاوه x5 و آویاتور بهترین های این کلاس هستند و انتخاب بینشون تا حد زیادی به سلیقه بر می گرده

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  12. R@min

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    جیپ گرندچروک تنها رقیب مستقیم دیفندر هست و باید با دیفندر هم مقایسه شه و این دو ماشین تو هیچ دسته ای قرار نمی گیرن.

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۵
    1. Taha Malek

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (527 ديدگاه)

      جیپ رنگلر رقیب دیفندره نه گرند چروکی

      موافقم ۲
      مخالفم ۷
      1. R@min

        ۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (75 ديدگاه)

        شاسی نردبانی و یونی تفاوت هایی دارن که اگر مقداری مطالعه کنین متوجه میشین.

        دیفندر و گرندچروک کراس آفرودی هستن.

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۰
    2. Clean energy (سلام فرمانده)

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1241 ديدگاه)

      عه
      آقا رامین
      خوش برگشتین

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
  13. Yasin

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (118 ديدگاه)

    جیپ انتخابمه

    موافقم ۷
    مخالفم ۵
  14. احمدرضا

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (725 ديدگاه)

    نتایج دوئل قبلی بین لینکلن ناتیلوس و ب‌ام‌و X5

    پیروز دوئل: فورد اکسپلورر با کسب ۶۱ درصد از کل آراء

    چیشد؟

    موافقم ۹
    مخالفم ۰
  15. امیر

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2852 ديدگاه)

    ائودی از نظر فنی قطعا برتری واضحی داره اما جیپ پکیج کامل تر و منطقی تریه و خب ارزونترم هست و دلیل انتخابم موتور جذاب ترش و مهمتر ازون جیپ بودنشه!

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
  16. meysam

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3254 ديدگاه)

    شاید خیلی بی منطق بنظر بیاد
    ولی من اول رفتم به جیپ رای دادم، بعد مقاله رو خوندم
    صرفا بخاطر علاقه شخصی و برام مهم نبود آئودی بالاتره یا جیپ
    یه سری انتخابها دلی هستن نه مغزی

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  17. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (249 ديدگاه)

    مهندسی المان

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۰
    1. ali(chevynova)

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5822 ديدگاه)

      دیزل گیت هم جزوه مهندسی آلمان بود؟
      یا فقط یه تیکه کلامه که همگی تکرارش میکنید چون اگه مهندسی داشتن دیزل گیت رخ نمیداد

      موافقم ۸
      مخالفم ۱۸
      1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

        ۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (249 ديدگاه)

        اون به دلیل مدیران نا لایق بود و بهاش رو هم داد هیچ ربطی به مهندسی آلمان نداره

        موافقم ۶
        مخالفم ۲
  18. دکتر

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (175 ديدگاه)

    به آئودی رای دادم،چون ثابت کرده بسیار تا بسیار با کیفیته،البته معتقدم سلطان این کلاس X5M هست و بس

    موافقم ۷
    مخالفم ۵
  19. JDM lover

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (652 ديدگاه)

    جیپ انتخابمه

    موافقم ۶
    مخالفم ۵
  20. ارین صاحب جمعی

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (929 ديدگاه)

    من نمیدونم شما امریکایی فنها از چیه مهندسی صحبت میکنین وقتی هم ۲.۷ لیتر حجم بیشتری دارین هم اسب بیشتری دارین بعد گشتاور بیشتری هم دارین بعد شتابتون کم تره خیلی مسخرس واقعا مثل این میمونه کل دبیرستان خوب باشی کنکور گند بزنی

    موافقم ۹
    مخالفم ۱۴
    1. Amir Machine

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1071 ديدگاه)

      کلاً تو ماشینا هر کلاس و هر نوعی که باشن فقط شتابو میبینی درسته؟!
      به وزن جیپ که نزدیک ۲۰۰ کیلو سنگین‌تر توجه داری؟ به ضرایب گیربکس که سنگین‌تر و قدرتی تنظیم شدن تا ماشین تو آفرود بهتر عمل کنه چی؟ کلاً میدونی ضریب درایو نهایی و ضریب اکسل چیه؟!
      با یه شاسی‌بلند خانوادگی ۲.۵ تنی میخوای بری پیست درگ که یه ثانیه شتاب کمتر یا بیشتر اینقدر مهمه؟!
      همه چیز ماشین چهارتا عدد شتابه و کل مهندسی تو همین عدد خلاصه میشه؟!
      البته از بچه مچه‌هایی که تازه فهمیدن ماشین چیه و از سر هیجانات نوجوانی طرفدار متعصب یه کشور و برند میشن و به همه چیز نگاه صفر و صدی دارن انتظاری بیش از این نمیره

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۸
      1. ارین صاحب جمعی

        ۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (929 ديدگاه)

        شتابو نمیبینم ولی اینکه حتی مصرف کمتری هم داره میبینم

        موافقم ۷
        مخالفم ۶
      2. ارین صاحب جمعی

        ۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (929 ديدگاه)

        عزیز حرفت درسته اما شما داری از ۶ لیتر ۳۵۷ تا اسب میگیری اون ماشین با نصف این حجم داره تقریبا همون اینو میگیره من گیرم شتاب نیست مشکلم اون حجم و اسب بخار و تازه با یک موتور هشت سیلندر نه یک v6 مشکل من اینه چرا امریکا که انقدر مهندسی میگه نمیتونه از یک v8 با نزدیک ۶ لیتر حجم یک اسب بخار تپل بیرون بکشه

        موافقم ۶
        مخالفم ۷
        1. Amir Machine

          ۶ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1071 ديدگاه)

          ایشالا که فرق تنفس طبیعی و توربوشارژ رو میدونی دیگه نه؟!
          اون موتور V8 جیپ تنفس طبیعیه و کاملاً مشخصه که قدرت کمتری نسبت به موتور توربو تولید میکنه
          علاوه بر این، موتور ۵.۷ لیتری جیپ کاملاً قدیمی شده، معرفی این موتور به سال ۲۰۰۳ برمیگرده و تو این سال‌ها گروه کرایسلر از روی تنبلی، عدم تمایل به سرمایه‌گذاری، وجود خریدار کافی یا هر دلیل دیگه‌ای موتور جدید توسعه نداده، پس معلومه که یه موتور پوشراد قدیمی در برابر موتور مدرن توربوشارژ آئودی حرفی برای گفتن نداره
          دنبال موتور V8 قدرتمند آمریکایی هستی؟ موتور ۵.۵ لیتری کوروت Z06 رو ببین که ۶۷۰ اسب قدرت میده و قوی‌ترین V8 تنفس طبیعی دنیاس
          کرایسلر هم که تازگی بالاخره موتور جدید ۳ لیتری ۶ سیلندرشو معرفی کرده که حداکثر ۵۱۰ اسب قدرت میده، بزودی صیغه این موتورهای قدیمی V8 جمع میشه و واگنییر و گرند چروکی همه‌شون به همین موتور جدید مجهز میشن

          موافقم ۸
          مخالفم ۴
    2. حسن

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (167 ديدگاه)

      توضیحات رو دوستان دادن، و این رو هم اضافه کنم که موتور توربو شارژ منحنی گشتاورش خیلی زودتر به ماکسیمم میرسه و در اون سطح میمونه. پس شکی نیست وقتی ۲ موتور با خروجی یکسان داریم، اونی که توربو شارژ هست بهتر عمل کنه.

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
    3. 2311

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (495 ديدگاه)

      شتابتون؟ مگه کارخونه ها و حقوق معنوی شون مال عزیزانه

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  21. ماکان

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (618 ديدگاه)

    سلام . من از بین این دوتا آئودی را انتخاب می کنم و بین کل خودروهای این کلاس بی ام و X5 را انتخاب می کنم

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  22. Elemento

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (11453 ديدگاه)

    خیلی بستگی به کشور داره. واسه بازار اروپا آئودی بهتره و امریکا هم جیپ. انتخاب خودم بدون در نظر گرفتن بازار هم ائودی

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
  23. 2311

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (495 ديدگاه)

    هیچکدوم رو دوست ندارم، اگر فرصت انتخاب داشتم توی این کلاس مدل X و کاین رو انتخاب میکردم

    موافقم ۱
    مخالفم ۲
  24. Mr Naftalin az roghan abad

    ۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (82 ديدگاه)

    جیپ گرند چروکی رو خیلی دوست دارم. ظاهر خوب راحتی خوب ایمنی مناسب کابین لوکس و پر انرژیش و موتوره وی۸ عالیش. فقط نسخه L یکم خفن نیستن کشیدست، بدی جیپم قابل اعتماد زیاد نیست پر استهلاکه ولی مشکلاتش برطرف شده، آئودی هم که همیشه عالی بوده

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  25. کسری

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیچکدوم فقط Lexus Lx570
    توی آمریکاییا هم Cadillac Escalede 7

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  26. KHAN

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    بعضی ماشینا تاریخ انقضا ندارن این جیپ از اوناس.خیلی از ماشینا با امکانات مختلف بروز میان و میرن ولی این جور ماشینا هیچوقت پیر نمیشن.با احترام به آودی انتخابم جیپ

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  27. Shayan

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (43 ديدگاه)

    آئودی بهتره

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا