جیپ

میلیتِم FEROX500، یک رانگلر 392 خاص با قیمتی قابل‌توجه

شرکت ایتالیایی میلیتم با جدیدترین پروژه خود بازگشته است. این خودرو FEROX500 نام دارد و بر اساس جیپ رانگلر ساخته می‌شود. خودروی موردبحث بر اساس نسخه پرچم‌دار رانگلر روبیکان ۳۹۲ شکل می‌گیرد اما طیف متنوعی از بهبودها در آن رخ می‌دهد تا ظاهر و عملکردش ارتقا یابد. افرادی که خواهان خرید چنین محصولی هستند باید ۱۴۹۵۰۰ یورو معادل ۱۵۸ هزار دلار را آماده کنند.

کار را با ظاهر این رانگلر ارتقا یافته شروع می‌کنیم جایی که کیت بدنه خاص دیده می‌شود. نمای جلوی خودرو کاملاً تغییر دارد و سپر و جلوپنجره جدیدی دیده می‌شود. میلیتم همچنین قوس چرخ های گیرا و کاپوت جدید را در نظر گرفته است. به این موارد باید یک ورودی هوای بزرگ به منظور خنک کردن نیروگاه ۸ سیلندر را اضافه کرد. شرکت موردبحث همچنین تمامی لولاهای مشهود بدنه را به رنگ مشکی درآورده است. نوار LED روی سپر، حسگرهای پارک جلو و چراغ‌های تیره‌تر نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند.

رینگ‌های فورج کاری شده ۲۲ اینچی با لاستیک‌های ۳۲۵/۵۰ همراه شده‌اند. افرادی که به دنبال رینگ‌های کوچک‌تر هستند می‌توانند نمونه‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های آفرود را انتخاب کنند. در بخش عقب هم خبری از لاستیک زاپاس نیست و چهار خروجی اگزوز جذاب خودنمایی می‌کنند. ترمزهای FEROX500 نیز کاملاً بهبود یافته‌اند و شامل دیسک‌های ۳۷۰ میلی‌متری با ۶ پیستون در جلو و دیسک‌های ۳۷۰ میلی‌متری با ۴ پیستون در عقب هستند.

میلیتم همچنین روی کابین رانگلر کار کرده است. صندلی‌های جلوی جدید با چرم ناپا و آلکانترا پوشانده شده‌اند و ترکیب رنگی مشکی و قرمز دارند. این پوشش روی داشبورد، پانل پشت آمپرها و درب‌ها و… دیده می‌شود. غربیلک فرمان نیز با تریم فیبر کربنی خودنمایی می‌کند. همان‌گونه که گفته شد میلیتم FEROX500 قیمت ۱۴۹۵۰۰ یورویی دارد. هر خودرو با گارانتی ۳۶ ماه یا ۱۰۰ هزار کیلومتر عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. R@m!n

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    چیزی که تو فروم های جیپ دیده میشه و برام جالب بود خیلیا پکیج اکستریم ریکن و مدل روبیکن ۳۹۲ رو انتخاب مناسبی بین مدل های جیپ نمی دونستن و اعتقاد داشتن مبلغ ۴ هزار دلاری پکیج اکستریم ریکن یا قیمت روبیکان ۳۹۲ برای جیپ مناسب نیست و میشه با خرید مدل های ارزون تر و اختصاص پول مابقی به تیون های افترمارکتی آفرودر توامندتری جمع کرد.

    موافقم 1
    مخالفم 7
    1. Aboalfazl demon

      ۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (519 ديدگاه)

      به این دلیل هستش که خریداران رانگلر اگه بهترین رانگلر تاریخ رو هم بهشون بدی
      بازم بعد تحویل گرفتن ماشین میرن تیونش میکنن

      موافقم 6
      مخالفم 2
    2. Siapa

      ۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (122 ديدگاه)

      اصلا زیبا نیست
      سلطان زیبایی فقط وانت پیکاپ جدید کارون محصولی از سایپا

      موافقم 10
      مخالفم 3
    3. Jdm باز

      ۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1062 ديدگاه)

      اونایی که دیس دادین، دلیلتون چیه؟
      مگه حرف بدی زد؟؟
      کاملا حرفشون درسته و از نظر منم با خرید تریم های ارزونتر جیپ و تیونیگ اون با قطعات افترمارکتی میشه یه افرودر بسیار توانمندی ساخت که از ۳۹۲ هم بهتر خواهد بود

      موافقم 4
      مخالفم 3
    4. Navid_A.J

      ۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      همینجوره. تقریبا سخت میشه دوتا جیپ دقیقا مثل هم پیدا کرد. علاقه ی زیادی به شخصی سازیشون دارن. ترجیح میدن مدل پایه تری بگیرن و خودشون روش کارکنن. اصلا جیپ رانگلر برا خودش فرهنگ خودشو داره، بین خانم ها هم طرفدارای زیادی داره.

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. R@m!n

        ۴ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        بحث علاقه به کنار تو هر محصول نمادینی هر کامیونیتی فرهنگ خودشونو دارن نمی دونم چرا فکرتون به سمت سلیقه و این مسائل رفت !!

        بحث نسبت پول پرداختی به امکانات دریافتی هست. با این پکیج صرفا یه لیفت آپ جزئی و تایر ۳۵ و یه سری امکانات در سطح پایین گیرت میاد که تاثیر آنچنانی ندارن چون رانگلر تریم های پایین ترشم لاستیک آفرودی و امکانات آفرودی میده اما با خرید یه رانگلر ۴۰ هزارتایی یا کمتر و خرج ده تا پانزده هزار دلاری میشه آفرودری بسیار قوی تر جمع کرد.

        حالا کدومش عقلانی تره ؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 2
  2. TML BN

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1058 ديدگاه)

    عجیبه‌‌!

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. TML BN

      ۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1058 ديدگاه)

      اولین جیپی که جلوپنجره معروف رو نداره😂😂

      موافقم 7
      مخالفم 0
  3. Aboalfazl demon

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (519 ديدگاه)

    داخلش خیلی خوب شده

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. امیرشایان فرازی

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    لامصب هر کاری روی این رانگلر ها می کنی بازم جذابه

    موافقم 5
    مخالفم 4
  5. امیرشایان فرازی

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    لامصب هر کاری روی این رانگلر ها می کنی بازم جذابه

    موافقم 3
    مخالفم 7
  6. Alan.r

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    ای کاش جلوپنجره فابریک رو حذف نمی‌کردن در کل ظاهر خفنی داره ولی تو کابینش از استفاده از رنگ قرمز زیاده‌روی ‌کردن

    موافقم 7
    مخالفم 0
  7. reza342

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (185 ديدگاه)

    کدوتنبل زشت!

    موافقم 1
    مخالفم 9
  8. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    زیباست، ایده جلو پنجره کندویی مانندش بنظرم جالبه،بنظرم برای ارتقای فنی هم کار خوبیه ترمزا رو ارتقا دادن دست به موتور نزدن…

    موافقم 3
    مخالفم 1
  9. Jdm باز

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    هیکاش به جلوپنجره فابریک دست نمیزد، جلوپنجره فابریکش بیشتر به دلم میشینه
    کابین هم خوبه ولی اگه کمتر از رنگ قرمز استفاده میکرد بهتر بود

    البته کسی که دنبال افرود های واقعی هست دست رو ماشینای تیون شده توسط شرکت ها نمیزنه و با هزینه ای کمتر خودش با قطعات افترمارکتی ماشینش رو همونجوری که خودش میخواد تیون میکنه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  10. مسعود

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (512 ديدگاه)

    قشنگ و خاصه ولی با این قیمت نمی ارزه

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا