کیا

حضور کیا سید GT-Line جوان‌پسند در پاریس

عمده خبرهای مربوط به حضور کیا در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ به خانواده‌ی سید مربوط می‌شود. اگرچه این خودروساز کره‌ای بخش اعظم نسخه‌های جدید سید را به‌صورت آنلاین معرفی کرده اما یکی از برجسته‌ترین محصولات آن در پاریس سید GT-Line می‌باشد.


این خودرو که ظاهری اسپورت تر در مقایسه با نسخه استاندارد داشته اما به اندازه‌ی مدل GT خیلی روی خصیصه‌های اسپورت تمرکز ندارد از پکیج ظاهری جذابی سود می‌برد و با دو فرم بدنه هاچبک ۵ درب و استیشن در دسترس می‌باشد.


آنچه که باعث تمایز این خودرو از نسخه‌های استاندارد می‌شود ویژگی‌های اسپورت تری همچون تریم کروم ساتین و جلوپنجره مشکی، سپرهای جلو و عقب جدید، محیط اطراف مه شکن‌ها با طرح متفاوت و رینگ‌های منحصربه‌فرد با ابعاد ۱۷ تا ۱۹ اینچی می‌باشد.


داخل کابین نیز شاهد صندلی‌های اسپورت با بالشتک‌های بیشتر، غربیلک فرمان D شکل، پدال شیفترهای متالیک و رکاب‌های داخلی جدید و پوشش سقف مشکی خواهیم بود.


مدیر کیا در اروپا می‌گوید:

کیا سید GT-Line جدید از مدل قوی‌تر سید GT الهام گرفته و باب میل افراد بیشتری خواهد بود. از آنجایی که سید جدید از اوایل سال جاری در اروپا عرضه شده بنابراین شاهد استقبال زیاد از آن و تحسین شدن به خاطر تکنولوژی‌ها، راندمان و کاراکتر رانندگی هیجان‌انگیز هستیم. مدل GT-Line نیز یکی دیگر از نقاط قوت سید یعنی طراحی را به نمایش می‌گذارد.

مدل‌های GT-Line بجای پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربو دارای گزینه‌های اقتصادی‌تر شامل سه سیلندر ۱ لیتری، ۱.۴ لیتری و ۱.۶ لیتری دیزلی می‌باشند. قدرت این پیشرانه‌ها نیز از ۱۱۸ تا ۱۳۸ اسب بخار است. یک گیربکس ۶ سرعته دستی به‌صورت استاندارد در دسترس بوده و برخی مدل‌ها را می‌توان با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    قسمت انتهاییش اصلا باب میل نیست گوژ پشته
    جالب نی اصلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیان

      ۱۱ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1412 ديدگاه)

      اکر به بعضیا برنخوره میشه بگیم پشتش با اجازتون شبیه پورشه پانامرا هست ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. علی

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    (((هیوندا و کیا))) انقدر خوب و قدم به قدم با هم جلو میرن که آدم فکر میکنه عاشق هم شدن و (((جنسیس ))))بچشونه. امیدوارم خوشبخت بشن.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یاس ی

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    الان یکی از بچه ها میاد میگه چراغ عقبش کپی از محصولات پورشه ست .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا