کیا

کانسپت‌های کیا استینگر GT و کادنزا در SEMA

محصول کاملاً جدید کیا یعنی استینگر GT حضور کاملاً چشمگیری در نمایشگاه SEMA لاس‌وگاس خواهد داشت به گونه‌ای که دو نسخه سفارشی از آن در تلاش برای جلب‌توجه بازدیدکنندگان خواهند بود. همچنین یک کادنزای مشکی نیز محصول جدید کیا را همراهی خواهد کرد.

کیا استینگر
جدای از خودروهای نمایشی، این خودروساز کره‌ای به بازدیدکنندگان شانسی همراهی با رانندگان حرفه‌ای فرمول دریفت را در چالشی هیجان‌انگیز و با استفاده از پروتوتایپ اصلاح شده استینگر GT 2018 خواهد داد.
معاون بخش بازاریابی کیا می‌گوید:

مدل کاملاً سفارشی و مجهز استینگر GT این فرصت را در اختیار بازدیدکنندگان خواهد گذاشت تا تجربه فوق‌العاده‌ای در SEMA داشته باشند.

در ادامه به ویژگی‌های مدل‌های مخصوص کیا در نمایشگاه SEMA و تفاوت‌های آن‌ها با نسخه‌های تولیدی خواهیم پرداخت.

  • استینگر GT Federartion

کیا استینگر
این مدل سفارشی و اصلاح شده به منظور گرامی داشت حضور کیا در بخش تأمین قطعات جانبی پرفورمنس تولید شده است. رنگ به اصطلاح نارنجی کرمی باعث برجسته شدن بیشتر قطعات بدنه استینگر GT که توسط Air دیزاین آمریکا تولید شده‌اند می‌شود. این قطعات شامل اسپویلر و دیفیوزر عقب و همچنین ورودی‌های بازطراحی شده کاپوت می باشند.

کیا استینگر
دیگر اصلاحات شامل ورودی هوای خنک K&N، فنرهای Eibach، میله‌های ضد لغزش کلفت‌تر، ارتفاع سواری پایین‌تر و سیستم اگزوز ویژه با چهار خروجی می‌باشند که باعث شده‌اند در کل خروجی پیشرانه ۳.۳ لیتری توئین توربو افزایش ۱۵ اسبی را تجربه کند. هم‌اکنون قدرت کل خودرو به ۳۸۰ اسب بخار رسیده است.

کیا استینگر

تکمیل کننده تغییرات رینگ‌های ۲۰ اینچی TSW و لاستیک‌های فالکن هستند.

  • استینگر GT Wide Body

چند هفته پیش اولین تیزر از این خودرو منتشر شده و در آن زمان فهمیدیم که مهندسان West Coast Customs در پشت صحنه حضور دارند.

کیا استینگر
هم‌اکنون جزئیات نهایی خودرو منتشر شده و می‌دانیم که ارتفاع سیستم تعلیق کاهش و رینگ‌های ۲۱ اینچی فورج کاری شده زیر بدنه بکار رفته‌اند. البته کیت بدنه سبک‌وزن نیز جلوه دیگری به استینگر GT بخشیده است. همان‌گونه که می‌بینید، نمای عقب به لطف دیفیوزر بزرگ و خروجی‌های جذاب اگزوز گیراتر شده است.

کیا استینگر
داخل کابین نیز صندلی‌هایی با پوشش چرم آبی، پانل داشبورد پوشیده شده از چرم خاکستری دست‌دوز، غربیلک فرمان از جنس آلکانترا و تریم مشکی براق کنسول مرکزی دیده می‌شوند.

  • کادنزا Obsidian

کیا Obsidian نیز دست‌پرورده West Coast Customs بوده و از سیستم تعلیق کم ارتفاع‌تر با فنرهای اسپورت سفت‌تر، رینگ‌های مشکی ۲۰ اینچی و رنگ بدنه مشکی متالیک با پنجره‌های تیره بهره می‌برد.

کیا کادنزا
داخل کابین نیز شاهد جیر دست‌دوز در بخش بالایی داشبورد، صندلی‌های چرمی با جزئیات جیر، پانل‌های درب با جیر سفارشی قهوه‌ای و سیستم صوتی ۶۳۰ واتی مرغوب هارمن کاردون با ساب ووفر یکپارچه هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Bilbo

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (516 ديدگاه)

    بنظرم کیا یه سر و گردن خواستنی‌تر​ از هیواندی هست.
    استینگرم که عالی بود‌.???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرزاد لاکچری

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    استینگر که به کنار اما این مدل و تیپ کادنزا منو دیوونه کرد کاش میشد از این مدل و رنگ هم بده بیرون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. .....::::LAST VIPER::::.....

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    کدنزا خیلی شیکه خداییش
    ویه ماشین فوق العاده عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. datsun

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3478 ديدگاه)

    کلاس GT دیگه رو به فنا میره جی تی ها دیگه اون جی تی های قدیم نیستن الان دیگه سدان و بعضا دیده شده کراس اوور ها هم پسوند GT خوردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Pooriya_German_BMW

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    عاشق کیا هستم به همه رقیبانش تریجیح میدم این کیا دوستداشتنی⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Sam

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (97 ديدگاه)

    کادنزا به نظرم خیلی خوشکل شده…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا