فیسلیفت کیا اسپورتیج که از طراحی بهروز و فناوریهای پیشرفتهای بهره میبرد، حتی با وجود تعرفههای جدید، همچنان قیمتی مقرونبهصرفه دارد که از ۳۰ هزار دلار شروع میشود.
کیا اسپورتیج، پرفروشترین محصول کیا، با وجود تعرفههای جدید دولت ترامپ همچنان قیمتی مناسب دارد. البته خودروهای بهروز شده معمولاً با افزایش قیمت همراه هستند و اسپورتیج ۲۰۲۶ نیز از این قاعده مستثنی نیست کلی این کراساوور کرهای که با چهرهای جدید و بهروزرسانیهای متعدد، از اواخر تابستان ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد شد، افزایش قیمت بسیار معقولی را نسبت به نسخه قبلی تجربه کرده بهویژه در شرایطی که تعرفههای واردات دولت جدید آمریکا تأثیر خود را گذاشتهاند.
قیمت پایه اسپورتیج ۲۰۲۶ از ۲۸,۶۹۰ دلار شروع میشود که تنها ۱,۳۰۰ دلار بیشتر از مدل ۲۰۲۵ است. هزینه حملونقل (۱,۳۹۵ دلار) بدون تغییر باقی مانده و با احتساب آن، قیمت نهایی مدل پایه به ۳۰,۰۸۵ دلار میرسد. این قیمت برای تیپ LX دیفرانسیل جلو است که به یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۱۸۷ اسب بخار مجهز است. در داخل کابین، دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای صفحه آمپر و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، پشتیبانی بیسیم از اپل کارپلی و اندروید اتو، کروز کنترل تطبیقی و مجموعهای از سیستمهای کمکراننده مانند ترمز اضطراری خودکار بهصورت استاندارد ارائه میشوند. این آپشنها در تمام تیپهای اسپورتیج ۲۰۲۶ وجود دارند.
تیپ EX با قیمت ۳۱,۸۸۵ دلار (تنها هزار دلار بیشتر از سال قبل) امکاناتی مانند گرمکن صندلیهای جلو، درب صندوق برقی و سیستم هشدار نقاط کور را اضافه میکند. تیپ SX با قیمت ۳۴,۲۹۰ دلار (۱,۳۰۰ دلار افزایش نسبت به ۲۰۲۵) مجهز به سقف پانوراما، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۸ بلندگو و فناوریهای پیشرفتهتر کمکراننده است. کیا در فیسلیفت اسپورتیج زبان طراحی جدیدی را جایگزین چهره ببری مدل قبلی کرده است. جلوپنجره بزرگتر و چراغهای عمودی، ظاهری جذابتر به اسپورتیج بخشیدهاند. داخل کابین نیز با طراحی مینیمالتر و نمایشگرهای یکپارچه جلوهای مدرنتر دارد.
فعلاً مشخص نیست که آیا تعرفهها در آینده باعث افزایش قیمت بیشتر اسپورتیج خواهد شد یا نه اما عرضه این مدل در تابستان ۲۰۲۵ نشان میدهد که قیمتهای فعلی احتمالاً شامل تعرفهها هستند. اسپورتیج در کارخانه کیا در جورجیا (تنها کارخانه کیا در آمریکا) مونتاژ میشود اما قطعات زیادی از تأمینکنندگان جهانی وارد میشوند. این موضوع میتواند دلیل افزایش اندک قیمت باشد.
PURIYA
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴طراحیش اصلا خوب نیست
اما یه پوئن مثبت خیلی خوب داره اونم اینه که موتورش 2500cc هست و تنفس طبیعی ، این خیلی خوبه
قدرتش هم خوبه یه چیزه معقوله
باید از اینا وارد کنن بجای ماشینای توربو تزریق مستقیمه ۱ و نیم لیتر
اینجور ماشینا واسه مصرف کننده مناسبن
قیمتش هم باید یه کاری کنن که زیر ۳ در بیاد برا مردم
سیستم صوتیش هم هارمن هست که بسیار خوبه
اتاق ماشین هم جادار بنظر میاد واسه سفر و اینا خوبه
نکات منفی هم وقتی بیاد بازار معلوم میشه اما درکل ماشین خوبیه
amir
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴گند خورده تو زبان طراحی کیا هیوندای
قبلنا لاقل یه پوئن مثبتی که داشتن طراحی نه چندان بدشون بود دیگه تو مسابقه زشتی دارن شرکت میکنن
حسین
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴شما تو کدوم دوره زندگی میکنین ؟
طراحیش انصافا عالی بود
من به شخصه این نسخه رو حاضرم به خاطر طراحیش به تویوتا ترجیح بدم
البته قیمت خوبی هم داره
net
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴کیا از زمانی که آرمش تغییر کرد طراحیش بد شد
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴بچه خوشگلا اینو میخرن سیس میگیرن اوخی عمویی یه گیربکس اشغال معذرت یه سرقت معذرت عشق فقد پراید کره ای قدیم
جنس هم جنس های قدیم پسری که با سن زیر 30 مدل ماشینش بالای ۹۰ هست بچه خشگل بچه پولداره🖕🖕🖕
Yaghoob
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴به شدت جذابه
Arash Kashani
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴با همه چیزش میتونم کنار بیام
غیر آرم روی فرمونش
چیه آخه…
یه دلیل قانع کننده بگو که چرا باید اینجوری باشه
والا
حسین
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴داداش شما چه ماشین هایی تا الان سوار شدی ؟
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴بنظر من خوشگله مثل ماشین آمریکایی های دهه 1990
2000
دزدگیر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴اگر قیمت ها بر اساس نرخ جهانی محاسبه شود و در ایران رانت خواران و دلالان و واسطه ها نباشند مشکا حل است اما حضور این زالو ها شرایط را مشکل کرده
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ما کل زندگیمون 30 هزار دلار نمیشه اونی که براش مقرون به صفرست بچه خشگله