کرمان موتور KMC

جک J4؛ صدرنشین بازار سدان‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۳

جک J4 در سال ۱۴۰۳ با ثبت بیش از ۲۲ هزار دستگاه فروش، عنوان پرفروش‌ترین سدان اقتصادی مونتاژی کشور را به خود اختصاص داد. به‌روزرسانی‌های اخیر و گستردگی خدمات پس از فروش از جمله عواملی هستند که در حفظ جایگاه این خودرو مؤثر بوده‌اند.

کرمان موتور با عرضه جک J4، یکی از مدل‌های سدان اقتصادی بازار ایران را در سبد محصولات خود دارد که در سال‌های اخیر با استقبال قابل توجهی از سوی خریداران مواجه شده است. این خودرو که سال‌هاست در بازار داخلی حضور دارد، با تکیه بر قیمت مناسب، سطح تجهیزات قابل قبول و خدمات پس از فروش گسترده، توانسته موقعیت پایداری در کلاس سدان‌های کوچک اقتصادی پیدا کند.

بر اساس آمار رسمی، جک J4 در سال ۱۴۰۳ با فروش بیش از ۲۲ هزار دستگاه، عنوان پرفروش‌ترین سدان مونتاژی اقتصادی کشور را از آن خود کرده است. در نخستین ماه سال ۱۴۰۴ نیز فروش این مدل ادامه داشته و بیش از ۱۵۵۰ دستگاه از آن به بازار عرضه شده است.

به‌روزرسانی‌های فنی و تجهیزاتی

از پاییز ۱۴۰۳، نسخه‌های جدید جک J4 با برخی به‌روزرسانی‌ها وارد بازار شده‌اند. مهم‌ترین این تغییرات شامل نصب کلاستر دیجیتال به‌جای نشان‌دهنده‌های سنتی و سیستم جدید مالتی‌مدیا با قابلیت‌های بیشتر است که تا حدی به‌روز بودن فضای کابین را افزایش داده‌اند.

همچنین کرمان موتور از فناوری هات استمپینگ در ساخت بدنه این خودرو استفاده کرده است؛ تکنیکی که باعث افزایش مقاومت در برابر ضربه، کاهش وزن کلی خودرو و در نتیجه بهبود مصرف سوخت و عملکرد آن می‌شود.

داخلی‌سازی و خدمات پس از فروش

یکی از مزایای کلیدی جک J4، داخلی‌سازی گسترده آن توسط کرمان موتور است. این موضوع علاوه بر تأثیر مثبت بر قیمت تمام‌شده، تأمین قطعات یدکی را نیز ساده‌تر کرده است. برخلاف برخی خودروهای مونتاژی که در دوره‌هایی با کمبود قطعه مواجه بوده‌اند، جک J4 به لطف شبکه گسترده خدمات پس از فروش و داخلی‌سازی بالا، وضعیت پایدارتری را تجربه می‌کند.

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به‌عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش کرمان موتور، از طریق بیش از ۱۴۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور، پشتیبانی فنی و تأمین قطعات این خودرو را بر عهده دارد.

جمع‌بندی

جک J4 با حفظ تعادل میان قیمت، امکانات، کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش، موفق شده در بازار خودروهای اقتصادی ایران جایگاه قابل توجهی پیدا کند. فروش بالای این مدل در سال گذشته نشان می‌دهد که همچنان تقاضا برای سدان‌های اقتصادی با شرایط نگهداری آسان و پشتیبانی مناسب، در بازار وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۰ رای

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Souls_Master

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (205 ديدگاه)

    [یکی از مزایای کلیدی جک J4، داخلی‌سازی گسترده آن توسط کرمان موتور است.]
    فاتحه این ماشین رو خوانده شده.

    موافقم 36
    مخالفم 10
    1. پویان

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (825 ديدگاه)

      چرا فاتحه خونده بشه؟!!
      داره با دانش بنیان ها به خوبی کار میکنه. و تا 4 سال دیگه برنامه های خیلی خوبی داره. تا چند سال دیگه کرمان موتور کولاک میکنه

      موافقم 14
      مخالفم 57
      1. Roham

        ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (774 ديدگاه)

        آره
        قدر جک رو بیشتر از پروتون می دونن
        با داخلی سازی بهشت میشه!!!!!

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (6678 ديدگاه)

      این دولت واقعا از کجا میارن ماشین بالای یک میلیارد دارن

      موافقم 4
      مخالفم 1
  2. Navid A J

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (4017 ديدگاه)

    در شهری که کلانتر نباشه، قورباغه هفت تیر کش میشه.

    موافقم 44
    مخالفم 9
    1. علیرضا

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (275 ديدگاه)

      اخه اگه کلانتر بود مردم میتونستن بخرن مردم پول قورباغه هم ندارن

      موافقم 12
      مخالفم 5
  3. ایران فرانسه

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (81 ديدگاه)

    برج ۸ تحویل گرفتم ۱۲ هزار تا کار کرده تا امروز کم مصرف ترین ماشینی که داشتم تو ترافیک شهر ۱۰ و تو جاده ۶ می سوزونه ، نرمی بالا ، هندلینگ متوسط تو پیچ ها کیفیت پایین رودری ها و داشبورد ، موتور سرحال ، گیربکس خنگ ولی کار راه انداز ، اولین ماشین اقتصادی که تمامی کلیدهای داخل کابین چراغ داره همچنین داخل درها ، و توی سایه بان ، خوشبختانه کلاستر دیجیتال شده هر چند صفر کردن داده های کامپیوتر سفری خیلی سخته ، برخلاف محصولات ام وی ام که هر ۱۰ هزار کیلومتر سرویس دوره ای دارند این هر ۵ هزار کیلومتر سرویس داره که هم نوبت گیری و هم معطلی و هم هزینه بیشتر داره ، داخل اش بر خلاف طول بلندش اصلا جادار نیست و حداکثر مناسب قد ۱۸۵ ه ولی صندوق جاداری داره در کل شنیدم توی چین ۷۵۰۰ دلار ه و در صورت صحت یعنی می ارزه به تمام محصولات ایران خودرو و سایپا البته به شرطی که با قیمت واقعی عرضه بشه

    موافقم 28
    مخالفم 1
    1. فرشید

      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (387 ديدگاه)

      این مدل کامنت ها که بر مبنای مالکیت و تجربه واقعی و بدون سو گیری نوشته میشه خیلی مفید و به درد بخوره. به طور کلی ماشین بدی نیست ولی با توجه به سایز، طراحی، امکانات، بازار دست دوم و خدمات پس از فروش تارا یا شاهین اتومات گزینه با ارزش تری هستن

      موافقم 10
      مخالفم 5
  4. ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (6678 ديدگاه)

    ماشین بچه پولدارها

    موافقم 9
    مخالفم 14
  5. Taha Ayoobi

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (6596 ديدگاه)

    جلوش کپ دوج دارت

    موافقم 3
    مخالفم 3
  6. جاویکس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از چه ماشینی پیاده میشی و سوار جک جی ۴ میشی این مهمه ، یکی از پراید و ساینا سوار این ماشین میشه پس قطعا راضی هست، یکی هم از مزدا ۳ نیو خب معلومه ناراضی میشه
    ولی در کل هر کی داره راضیه

    موافقم 14
    مخالفم 2
  7. محمد

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام بنده دو سال هست جک جی 4 خریدم درکل ازهمه ماشین های ایرانی بهتره وقطعات با کیفیت بکار برده شده تا بحال بجز تعویض روغن وبنزین هیچ خرجی دستم نداده در کل خودرو اقتصادی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا