مرحلهٔ مقدماتی، گروه دوازدهم، هایپراسپرتها، دوئل اول
دوئلهای این گروه | |
کوئنیگزگ جسکو | SSC تواتارا |
؟ | |
آستونمارتین والکری | لامبورگینی سیان |
؟ | |
فراری SF90 استراداله | مکلارن اسپیدتیل |
؟ | |
بوگاتی شیرون سوپراسپرت | هنسی ونوم F5 |
؟ |
کوئنیگزگ جسکو
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2019
تعداد ساخت: 125 دستگاه
سلف: آگرا
SSC تواتارا
تاریخ معرفی: فستیوال پبل بیچ 2018
تعداد ساخت: 100 دستگاه
سلف: اولتیمیت آئرو
مقایسهٔ مشخصات فنی
کوئنیگزگ جسکو | SSC تواتارا | |
پیشرانه | 5.0 لیتری V8 | 5.9 لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت با بنزین معمولی | 1280 اسب بخار | 1350 اسب بخار |
قدرت با سوخت E85 | 1600 اسب بخار | 1750 اسب بخار |
حداکثر گشتاور | 1500 نیوتن متر | 1735 نیوتن متر |
ردلاین | 8500 rpm | 8800 rpm |
گیربکس | 9 سرعته چند کلاچه | 7 سرعته AMT |
محور محرک | عقب | عقب |
حداکثر سرعت ادعاشده | 500 کیلومتر/ساعت | 500 کیلومتر/ساعت |
حداکثر سرعت آزمایششده | آزمایش نشده | 460 کیلومتر/ساعت |
ظرفیت باک | 72 لیتر | ؟ |
وزن خشک | 1320 کیلوگرم | 1247 کیلوگرم |
وزن پیشرانه | 190 کیلوگرم | 195 کیلوگرم |
ضریب درگ | 0.278 (نسخۀ ابسلوت) | 0.279 |
فاصلهٔ محوری | 2,700 میلیمتر | 2,672 میلیمتر |
طول | 4,610 میلیمتر | 4,633 میلیمتر |
عرض | 2,030 میلیمتر | 2,065 میلیمتر |
ارتفاع | 1,210 میلیمتر | 1,067 میلیمتر |
ظرفیت سرنشین | 2 نفر | 2 نفر |
قیمت پایه | 2.8 میلیون دلار | 1.6 میلیون دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[poll id="28"]