لاماری

لاماری ایما توسط آرین موتور در ایران رونمایی شد

محصول جدید شرکت آرین موتور، یک کراس‌اوور اسپرت و اندازه متوسط از برند دانگ فنگ است که در ایران با نام لاماری ایما مونتاژ خواهد شد.

حدود یک هفته پیش، اوایل بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، دانگ فنگ T۵ توسط شرکت خودروسازی فردا در ایران رونمایی شد. این محصول برای بازار کشورمان FMC T۵ نام‌ دارد.  حال نسخه‌ای دیگر از T۵ دانگ فنگ برای عرضه‌ی در ایران آماده می‌شود و این‌بار، آرین موتور به عنوان مونتاژکار دانگ فنگ، فعالیت خواهد کرد. این مجموعه، با عرضه‌ی خودروهای میتسوبیشی و DS در ایران شهرت دارد.

لاماری ریما دانگ فنگ تی5

ظاهرا، برند لاماری مخصوص بازار ایران و محصولات دانگ فنگ خواهد بود. اولین مدل از این سری با نام ایما ، نسخه‌ای از  T۵ EVO است که سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود. حتی در کشور چین هم، T۵ EVO با برند فورتینگ از زیرمجموعه‌های دانگ فنگ، عرضه می‌شود.

مشابه بسیاری دیگر خودروهای چینی بازار ایران، لاماری ایما هم مجهز به موتور ۱/۵ لیتر توربوشارژ است. این مدل، ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. دانگ فنگ T۵ EVO مجهز به گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته و دبل کلاچ است. با این تجهیزات، احتمالا ایما در زمانی حدود ۱۰ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت  ۷ لیتر بنزین در صد کیلومتر دارد.

نمای داخلی لاماری ریما دانگ فنگ تی5

هنوز اطلاعات دقیقی از امکانات و قیمت نهایی لاماری ایما توسط آرین موتور منتشر نشده است. این شرکت برای مونتاژ سه هزار دستگاه دانگ فنگ T۵ EVO در سال ۱۴۰۱ آماده می‌شود و برنامه دارد تا تیراژ نهایی را طی سال‌های بعد به پنج هزار دستگاه در سال برساند.

نسخه‌های کامل از دانگ فنگ T۵ EVO در بازار چین، مجهز به تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل با قابلیت کاهش و افزایش سرعت در ترافیک، ورود و استارت بدون کلید، صندوق برقی، حسگر جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایش فشار باد تایرها، فناوری کنترل کشش و پایداری، ترمز کمکی، حفظ خودرو در سربالایی و سرازیری، چراغ‌های  LED، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ، شش کیسه هوا، سانروف، سیستم صوتی مجهز به ناوبری ماهواره‌ای، نمایشگر ۱۰/۲۵ اینچ و پنل پشت فرمان دیجیتال است.

نمای داخلی لاماری ریما دانگ فنگ تی5 نمای بالا

دانگ فنگ T۵ EVO در کلاس خودروهای چینی، یک مدل پیشرفته با طراحی مدرن و مجهز به فناوری‌هایی نزدیک به مدل‌های روز دنیا است. این کراس‌اوور در بازار خارج از کشور سازنده مثل روسیه، آستانه قیمت ۱۶ هزار دلار دارد و همراه امکانات کامل به قیمت ۲۱ هزار دلار فروخته می‌‌شود.

باتوجه به اینکه شرکت آرین موتور، مونتاژ لاماری ایما با نسخه‌ای در حد فول آپشن را وعده داده است؛ می‌توان قیمت نهایی خودرو برای بازار ایران را در حدود یک میلیارد تومان پیش‌بینی کرد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. Hamid

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (2444 ديدگاه)

    انصافا خوشگله
    فقط ای کاش با همین رنگ های زیبا تولید بشه که یکم تنوع توی خیابون دیده بشه …
    ولی خب گویا اینا چیزی براشون بجز سیاه و سفید تعریف نشده!!!

    موافقم 102
    مخالفم 9
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (2351 ديدگاه)

      رنگ های شاد و متنوع در ایران خریدار نداره
      کسی که رنگ شاد و مورد علاقه اش رو می‌خره، موقع فروش، به دردسر می‌افته و شدیدا ضرر می کنه

      موافقم 105
      مخالفم 18
      1. Nima RST

        ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (121 ديدگاه)

        دقیقا، ماشین تو ایران حکم پول نقد داره برای اکثریت

        موافقم 68
        مخالفم 1
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        جناب اشتری عزیز
        مقوله‌ی انتخاب رنگ خودروها در ایران ، جدا از وضع بازار ، به گذشته هم بر میگردد و در زمانی که جنگ به اتمام رسیده بود و صنعت خودرو چیزی نداشت جز خودروهایی از رده گذشته که فقط سفید تولید میشدند مثل پیکان و گذشت تا به امروز که مسئله در تصادفات و ارزان‌تر تمام شدن هست که یک ایرانی همیشه قبل از خرید به فکر اتفاقات بد هست و نه لذتی که از خودرو میبرد !

        یک مقوله‌ی دیگر هم ، حال روحی مردم ایران هست که خاکستری به نظر میرسد یا به نوعی دو قطبی هستند و هستیم که همه چیز را یا سیاه میبینیم یا سفید و خودرو هم در مرحله‌ی اول حکم سرمایه و داشتن را دارد و در مرحله‌ی دوم حکم حمل‌و‌نقل و در مرحله‌ی سوم که برای ثروتمندان هست حکم یک وسیله‌ی تفریحی و لذت‌بخش که رنگ آن هرچه جیق‌تر باشد یعنی طرف خفن و خاص‌تر هست !

        البته در خارج از کشور هم برای اکثر خودروهای معمول ، رنگ‌ها سفید سیاه نقره‌ای هستند و البته در جایی مثل اروپا بیشتر سیاه میبینید و در کشورهای عربی سفید میبینید .

        موافقم 34
        مخالفم 11
      3. alida

        ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (15 ديدگاه)

        بله بله کاملا حق با اقای اشتریه من یه ماشین قهوه ای متالیک داشتم که تازگیا با هزار جور بدبختی و زیر قیمت تونستم بفروشم ولی خب وقتی نور بهش میخورد خیلی خیلی شیک دیده میشد ولی حیف!

        موافقم 22
        مخالفم 1
      4. Hamid

        ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (2444 ديدگاه)

        حرفتون درسته …
        متاسفانه وضع بازار خودروی ایران اینطوریه …
        ولی آدم این ماشینای رنگی رو میبینه واقعا لذت میبره …
        هر چند خسته شدیم از بس سفید و مشکی و نقره ای دیدیم!

        موافقم 16
        مخالفم 1
    2. Avan

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (121 ديدگاه)

      رنگ مشکل از ملته.به جز سفید چیزی نمی خرند و اگر رنگی خریدی موقع فروش ضرر می کنی.البته اگر کسی سراغ اینجور ماشینهای گران می‌ره دیگر نگران این نباید باشه

      موافقم 14
      مخالفم 0
  2. تحت پیگرد

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (352 ديدگاه)

    طراحیش کپی کاری زیاد داره ولی قشنگه. یه رنگ طوسی سفارش بدی 😍😍😍😍

    موافقم 29
    مخالفم 6
  3. مردیم از خوشی

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1390 ديدگاه)

    زیبا و ارزنده ولی نه زمانی که قرار چندبرابر قیمت بهمون بفروشند ، هم قیمت به آکورا

    موافقم 41
    مخالفم 6
    1. مردیم از خوشی

      ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1390 ديدگاه)

      اونایی که دیس میدید نظرتون چیه قراره باقیمت واقعی حدود ۵۰۰ بهتون بفروشند ؟

      موافقم 32
      مخالفم 8
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      تا ۲۵ سال آینده در ایران فقط چینی چینی چینی میبینید رونمایی میشود و فرقی هم ندارد که چه قیمتی بیندازند به خلق ایرانی !
      مهم اینه که دیگر خودرویی با پلاک ملی از شرکت‌های نامدار نمیبینیم ، بدبختیم !
      فرقی نمیکنه بفروشند یک میلیارد یا ۵۰۰ میلیون ، مطمئن باشید اونی که خودرو میشناسه سمت این لگن‌های آرایش‌کرده نمیره و حاضره خودروی قدیمی خودش را سوار بشه اما چنین لگن‌هایی را نَخره و سوار هم نَشه !
      یه جوری یک میلیارد را بی‌ارزش جلوه داده‌اند با خودروهای مضخرفشان که گویی هر روز یک نونوایی سنگگ در محله‌ها باز میشود و ما یک میلیارد میدهیم و یک نان سنگگ سنتی دِبش به خانه میبریم !
      جمعش کنید که بوی گند همه جا را فرا گرفته !
      تا هزار سال آینده ، چینی نه میخرم نه سوار میشوم و شما هم گول نخورید که یه رنو ساندرو پکیده هم شرف دارد به این عجق وَجق‌ها !

      موافقم 42
      مخالفم 45
      1. TOM KRISTENSEN

        ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (163 ديدگاه)

        درود بر شرفت

        موافقم 14
        مخالفم 16
  4. علی جردن

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (417 ديدگاه)

    بجا اینکه خودروهای آلمانی مثل فولکس واگن یا مدل های ایتالیایی مثل فیات مونتاژ کنیم که محصولات با کیفیت و اقتصادی هستن بکنیم خودمون رو مسخره کردیم از چینی های کپی های غیر اصولی شده مونتاژ می کنیم و قیمتش هم بجا اینکه چینی باشه همه بتونن بخرن قیمت های فضایی گذاشتن رو این قیافه های فضایی¡ فقط در صورتی می شه توجیه مونتاژ خودروهای تازه به دوران رسیده چینی رو بکنیم که به قیمت پراید ۱۸۰ ملیون تومان برسه به دست مردم و جایگزین پراید و پژوهای احد بوق بشه

    موافقم 24
    مخالفم 11
    1. Mohsen.g

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (180 ديدگاه)

      مثل اینکه مقوله تحریم واسه بچه های این سایت تعریف نشده است، اگه می دونستید چه آدمهای زرنگی تو واردات خودرو دست دارند و با چه ترفندهایی همین خودرو ها رو میتونن به اسم تولید داخل و با دور زدن قوانین وارد کنند، دیگه این اظهار فضلها رو نمی کردید

      موافقم 10
      مخالفم 8
  5. Khosrow

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    چیز خوبیه / چیز نرمیه ..

    موافقم 11
    مخالفم 10
  6. میثم

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    طراحی جلو بیش از حد شلوغ و اخمو و یه چیز من درآوردی بیخود
    ولی امکانات خوبی داره

    موافقم 5
    مخالفم 17
  7. میثم

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    قیمت ها رو هم که میبینی به این نتیجه میرسی کلا مسئولین قشر متوسط به پایین رو کلا یا نمیبینن یا جزو آدمیزاد حساب نمیکنن
    با این وضعیت معیشتی این حدود قیمت ها که هیچ، همون پرشیا و سمند هم برای یه عده دست نیافتنی شده
    درد مملکت این ماشینا با این قیمت نیست
    یه چیزی وارد کنن یا مونتاژ کنن که مردم بتونن بخرن و کیفیت حداقلی هم داشته باشه

    موافقم 35
    مخالفم 3
    1. مردیم از خوشی

      ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1390 ديدگاه)

      Mvm x22 plus با قیمت 10 هزار دلار که میشه 280 میلیون هست اونم نه مدل های قدیمی مدل 2021 ! جایگزین خوبیه

      ولی دوبرابر میدند تا از خودشون فروش بره
      خیلی بهتر از پژو های ایران هست که امکانات نه دارند و نه کیفیت ( قبلا داشتند و الان دیگه کیفیت هم ندارند )
      همش به خودمون بستگی داره ، مردم یه حرکتی بزنند خدا هم کمک کنه انشالله بتونیم حداقل مدل سال توسان بخریم یا نیسان روگ

      موافقم 17
      مخالفم 5
    2. فرهاد

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (134 ديدگاه)

      کسی بفکر من و شما نیست همه فقط بفکر جیب خودشون هستند حالا حالاها از این توقعات نداشته باشیم!!!

      موافقم 7
      مخالفم 2
  8. Nima

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    شبیه مازراتى لاوانته هست ولى براى بازار ایران واقعا خوبه

    موافقم 14
    مخالفم 7
    1. ehsan fa

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1900 ديدگاه)

      منظورت از بازار ایران رو درک نمیکنم ، اینو تو خوزستان سوار بشی تو دوسال به روغن سوزی میوفته با اون موتورک کوچیکش ، من پرشیا ۱.۶ و پرشیا elx ۱.۸ داشتم اون ۲۰۰ سی سی خیلی فرق داشت خیلی خیلی ، اینکه ۱۶ سوپاپ و ۸ سوپاپ بودن هم تفاوت داشت ولی بیشتر بخاطر حجمش بود.

      موافقم 8
      مخالفم 17
      1. Nima

        ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1658 ديدگاه)

        یعنى شما فکر میکنى این از خودرو هاى داخلى ضعیفتره چون حجم موتور کمترى داره؟
        این ماشین تقریبا ٢ برابر اونا توان داره ! جداى از اون موتور توربو با توجه به شرایط آب و هواى جنوب فکر میکنم از تنفس طبیعى بهتر باشه.
        یعنى واقعا اینو بدتر از ۴٠۵ و خانوادش میدونین؟

        منظورم از این که بدرد ایران میخوره اینه:
        تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل با قابلیت کاهش و افزایش سرعت در ترافیک، ورود و استارت بدون کلید، صندوق برقی، حسگر جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایش فشار باد تایرها، فناوری کنترل کشش و پایداری، ترمز کمکی، حفظ خودرو در سربالایی و سرازیری، چراغ‌های LED، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ، شش کیسه هوا، سانروف، سیستم صوتی مجهز به ناوبری ماهواره‌ای، نمایشگر ۱۰/۲۵ اینچ و پنل پشت فرمان دیجیتال است.

        شما کدوم خودرو با ١ تومن رو با این توان موتور و امکانات میشناسى که گیربکس ٧ سرعته دوکلاچه داشته باشه!

        درباره کیفیت بله میدونم از کره هم پایینتره و .. ولى آیا از ایرانى هایى که دارن بدون هیچ امکاناتى ۴٠٠ میلیون فروش میرن بهتر نیس؟

        بدرد بازار ایران میخوره یعنى این . یعنى با ٢ برابر پول یه خودرویى که عقبش برمیگرده به ٣٠ سال قبل! میتونى یه خودرو حداقل با امکانات ایمنى!!! و رفاهى روز سوار بشى !

        موافقم 19
        مخالفم 7
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          کاربر نیما
          شما از آپشن و قدرت صحبت میکنید و اتفاقاً با شما موافقم ، اما بحث کیفیت هستش و ایشون از شرایط خوزستان میگویند که فشار زیاد به خودرو میاره و اینجاست که قدرت و آپشن ارزش خود را در برابر کیفیت متریال و آلیاژ و مهندسی از دست میدهند !!!!!

          ایشون درست میگویند ، خودروهای چینی نه در خود چین و نه در کشورهای سطح اول فروش و خریدار ندارند مگر استثنا باشند مثل جیلی یا هاوال !

          طلا و آهن هر دو فلز هستند اما ارزشمندی طلا کجا ! آهن کجا !

          خودروهای ایرانی حداقل اگر خراب هم شوند ، قطعاتشون گیر میاد و تعمیراتشون ساده و ارزان تمام میشود و البته اگر قطعه‌ی اورجینال ببندید خیالتان تا سال‌ها راحت هست ! چینی‌ها چطور ؟! پوست از دمار آدم میکنند تازه اگر شرکت بتواند قطعه را هم تامین کند ( که عمراً بتواند ) باید با سلام و صلوات سوار شد مگر تصادف نکند یا خراب نشود ( که میشود ، مطمئن باشید ) !

          موافقم 14
          مخالفم 5
        2. ehsan fa

          ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1900 ديدگاه)

          دوست عزیز نیما همه ی ما میدونیم که نصب امکانات روی خودرو هزینه بردار هست ، با توجه به وضعیت دلار و گمرگ اینکه خودرویی با قیمت یک میلیارد گیربکس دو کلاچه داشته باشه و کروز تطبیقی و شش کیسه هوا و … که خود شما فرمودین تنها سه حالت میتونه داشته باشه.
          یک : این امکانات بی کیفیت باشه و نمایشی مثل مانیتور دنا ی بابام که تو ۱۱ ماه سه بار تعویض شد قبلا هم گفته بودم.
          دو : کارخانه سازنده یا وارد کننده روی خودرو ضرر بده بخاطر رو کم کنی بقیه مثل بوگاتی.
          سه : دولت این مدل رو کاملا از عوارض و مالیات ها معاف کرده باشه .
          اگه نظرتون روی گزینه یک هست بدونید که قراره کلی اذیت بشین در آینده ،چون مثلا صندلی راننده دنا بابام فقط عقب و جلو میره و بالا پایینش خراب شده اونم فقط تو ۵ سال هزینه تعمیرش هم میلیونی هست

          موافقم 6
          مخالفم 1
      2. Nima

        ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1658 ديدگاه)

        شما که میگى اون ٢٠٠ سى سى فرق داشت!
        درواقع ٢٠٠ سى سى فرقى نداشته !
        اون ١۶ سوپاپ بودن براى فراید بهینه تر موتور و اون ٢٠-٣٠ اسب بوده که فرق رو ایجاد میکرده!
        دوره حجم گذشته!!

        موافقم 5
        مخالفم 5
        1. ehsan fa

          ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1900 ديدگاه)

          نوید با اینکه اکثرا باهات مخالفم جز تو این مورد، ولی فکر کنم بعضی از دوستان یا تجربه مالکیت خودرو نداشتند یا بلانسبت ما رو چی فرض کردند. کاش پدال و آقای اشتری یه مقاله بزارند در مورد قیمت قطعات خودروی چینی اینکه قیمت قطعات سمت چپ از سمت راست گرونتره و حتی تا دوبرابر هست یعنی چراغ چپ دوبرابر چراغ راست قیمت داره اینکه قیمت قطعات مصرفی براحتی همرده آلمانی ها و کره ای هاس

          موافقم 6
          مخالفم 2
  9. عاشق پدال

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اگه ۱ میلیارد تومن فروخته بشه، یکی بیاد بگه ۵۵۲ میلیون تومنش تو جیب کی میره.؟
    ۱۶ هزار دلار تو روسیه قیمت فروش نهاییه. همه چی حساب شده منجمله عوارض مالیات و وغیره که شده ۱۶ هزار دلار

    موافقم 5
    مخالفم 2
  10. ماکسیمیلیان

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    سلام و درود.
    من خبر را از خبرگزاری دیگری دریافت کرده و ابتدا گمان میکردم چندین روز قبل رونمایی شده است!
    چند دقیقه ی قبل ، با فردی از آشنایان در مورد این خودرو مباحثه ای داشتیم ؛ بنده عرض کردم این خودرو تنها در صوتی موفق خواهد شد که کیفیت و قیمت مناسب را یکجا با هم داشته باشد.
    با توجه با سابقه های پیشین از ایران بعید است که خودروی درجه ۲ ی چینی را به مردم بفروشد ، احتمالاً به همین منظور شاهد کیفیت نزولی آن باشیم.
    از لحاظ کلی ، برای بازار ایران خودروی خوبی است ، گرچه حق ما بیش از این است اما جای شکرش باقی‌است که پیکان را با پوستینی جدید به مردم قالب نکرده اند.
    یا علی🌷

    موافقم 7
    مخالفم 4
  11. جناب ایکس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    جلوش با اون رنگ نارنجی، عین کوروت سی۸ شده😂😂😂😂

    موافقم 7
    مخالفم 3
  12. Hamid

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    طراحش خیلی مطرح نیست ولی تو مرسدس سابقه داره فکر کنم آمریکایی باشه
    ولی به هر حال قیافه خوبی داره توان موتور هم با توجه به ۱۵۰۰ خوبه میگند طراح موتور میتسوبیشی هست
    به هر حال ۸۰۰ بفروشند استقبال میشه

    موافقم 2
    مخالفم 4
  13. F.A

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (125 ديدگاه)

    زیبایی بیرونی و داخلی خیلی خوبی داره.
    مهندسی موتورش را میتسوبیشی انجام داده که این نقطه قوت خواهد بود

    اما ای کاش مهندسی گیربکس آن را هم ژاپنی های باوجدان انجام می دادند.

    موافقم 4
    مخالفم 4
  14. ماکسیمیلیان

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    سلام و درود!
    بی ارتباط اما به نوعی سلیقه سنج!
    بزرگواران ، شما به کدام خودرو ساز بیش از خودروسازان دیگر علاقه‌مند هستید؟
    خودروساز محبوب خود را در هریک از بخش های سوپر اسپورت ، هایپر کار ،SVU و… مشخص کنید.
    بابت اینکه این حقیر در قالب دیدگاه نظرسنجی برگزار کردم ، از دبیران و مدیر وبگاه پدال طلب بخشش دارم.
    یاعلی 🌷

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. TOM KRISTENSEN

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (163 ديدگاه)

      سلام
      سوپر اسپرت:آئودی r8
      هایپر کار:کررا جیتی
      suv:کاین جیتی

      موافقم 2
      مخالفم 0
  15. کافر مقدس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    همه رو پیش بینی میکنن حدود 1 میلیارد ولی تو بازار میشه 1600

    اینا رو تو استان های جنوبی سوار بشی به وضعیت مابقی چینی ها میرسه . یه نگاهی به خودروهای چینی که در استان های جنوبی کار کردن بندازید

    این همه رپورتاژ میکنن سایت های داخل برای ماشین چینی ولی یک خط از ایمنی ش تایپ نمیکنن . استاندارد اروپا آمریکا که ندارن یدونه cncap هست که خوده چینی ها برای خودشون استاندارد ساختن یه چیزی تو مایه های استاندارد سازی خودمونه

    اغراق هم زیاد میکنن و از تصاویر رندر هم خیلی استفاده میکنن در این نوع خودرو ها

    * مجهز به فناوری‌هایی نزدیک به مدل‌های روز دنیا است*

    والا این چیزایی که اینجا لیست شده استاندارد های عادی روز دنیاست که تو همه خودروهای بازار اروپا و آمریکا هست

    چیزی که به اسم کروز کنترول امثال اعهم اینجا تایپ میشه باید بررسی بشه دقیقا کدوم کروز کنترل و کدوم نسل از کروز کنترل ساخت کدام کمپانی

    موافقم 8
    مخالفم 5
  16. غ

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سلام خدمت خوانندگان گرامی
    ظاهرش و رنگها ۲۰ است قیمتش میشه نجومی درست مثل اسباب بازی کودکان قشنگه اما موتور و قطعات داخلی چینیه و تضمینی نداره
    دوسال بعد دونه دونه باید عوض کنی

    موافقم 4
    مخالفم 1
  17. زیزیگولو

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (4943 ديدگاه)

    اصلاً هیچوقت اسمای این ماشین چینیا رو یاد نگرفتم و هر وقت تو خیابون میبینمشون اصلاً نمیدونم چی هستن !!! علاقه ای هم ندارم در موردشون چیزی یاد بگیرم و بدونم حتی اسمشون چیه

    موافقم 13
    مخالفم 3
  18. پارسا

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (282 ديدگاه)

    اگر با رنگ صورتی و سبزآبی بیاد خیلی خوبه شهر زیبا میشه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  19. محمد امین اسکندری

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    قیمت این خودرو طبق متن فوق در بالاترین نمونه ۲۱۰۰۰ دلار هستش اما بنابر گفته های خود کارخانه مونتاژ کار داخلی قیمت این خودرو برای فروش در کشور نزدیک به ۴۰۰۰۰ دلار خواهد بود که این قیمت ی کم بی انصافی هست

    موافقم 6
    مخالفم 1
  20. فرزاد

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (285 ديدگاه)

    از نظر قیمتی مثلا رقیب تارآ و شاه‌ینه ولی از نظر امکانات و طراحی و ایمنی هیچی نیست نمونه‌اش طراحی داخلی همین محصولات دو غول از بس خوب و کامله که انگار یه داشبورد رو گذاشتن تو دوتا خودرو

    موافقم 2
    مخالفم 5
  21. MOHAMMAD.n.r

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    اگه تحریم نمیشدیم به جای این میتسوبیشی اکلیپس مونتاژ میشد.

    موافقم 6
    مخالفم 0
  22. Genius

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1239 ديدگاه)

    جگر آدم آتیش میگیره که آرین موتور از شراکت با میتسوبیشی و دی اس رسیده به همکاری با دنگ و فنگ و لاماری :((

    موافقم 7
    مخالفم 1
  23. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یعنی هر چی کامنت گذاشتید یک نفر به انجین توربو جی دی آی این خودرو و کلا اکثر خودروهای جدید چینی توجهی نکرد و فقط در مورد ظاهر خودرو و نظر دادن،دوستان بنزین ایران کیفیتش افتضاحه، این مدل خودروها به هیچ وجه مناسب بازار ایران نیستند چون به شدت به کیفیت بنزین حساس هستن،بنده خودم یه ام جی GS داشتم که اون هم موتورش توربو جی دی آی بود و بخاطر چند تا باک بنزین معمولی قبل از چهل هزارتا موتورش باز شد!!!! توجه کنید قبل از چهل هزارتا!!!!!

    موافقم 3
    مخالفم 0
  24. کوروش

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (110 ديدگاه)

    سلام علیکم ،
    شرکت آرین موتور بعنوان نماینده انحصاری ابرشرکت میتسوبیشی موتورز کورپریشن ژاپن که قرار بود مدل ASX
    میتسوبیشی ژاپن را در کارخانه میتسوبیشی موتورز ایران واقع در شهر خمین استان مرکزی تولید و داخلی
    ساز ی با سیصد فرصت شغلی کند ، حالا کارش رسیده به مونتاژ برند درجه دوم دانگ فانگ ساخت چین ، با عنوان لاماری !!! ( حیف از گروه سرمایه گذاری آرین )
    حیف که ، مافیای خودروسازی ایران ، با سرمایه گذاری خط تولید ۱۴۰۰ میلیارد تومانی میتسوبیشی موتورز ژاپن و خرید سیصد هکتار ، شرکت سایپای خمین سابق به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریالی در سال ۱۳۹۵ ، مخالفت کردند.
    با کارشکنی های مافیای خودروسازی ایران ، از تولید خودروی روز جهان توسط شرکت میتسوبیشی ژاپن از سال ۱۳۹۶ در ایران ، خودرو تولید کند ، خودداری کردند .

    موافقم 3
    مخالفم 0
  25. شاهرخ

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نسخه فولش ۲۱۰۰۰دلارقیمت داره باتوجه به تولیداین نسخه فول آپشن درایران قاعدتاباتوجه به این که قیمت تولیددرکشورنسبت به نمونه وارداتیش کمترباشداین خودرودرایران قیمتی معادل۱۹۰۰۰دلاربه دسته مصرف کننده برسدنه قیمت۳۷۰۰۰دلار(بااحتساب دلار۲۷۵۰۰تومان)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  26. Mahdi

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (16 ديدگاه)

    تلفیق جگوار ،کوروت c8و پورشه ماکانه
    ولی خوبه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا