هنگامیکه لامبورگینی استوک در نمایشگاه پاریس 2008 رونمایی شد، بسیار مورد استقبال طرفداران قرار گرفت اما متأسفانه این سوپر سدان ایتالیایی هرگز رنگ خط تولید را ندید. استوک شاسی فضایی آئودی R8 را گرفته و پیشرانهٔ 10 سیلندر 560 اسب بخاری گالاردو را به همراه گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک به آن اضافه کرده بود. به لطف این قوای محرکه، سدان لامبورگینی میتوانست به حداکثر سرعت 305 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
اما علیرغم ظاهر جذاب (هرچند شاید استوک جذابیت ظاهری دیگر لامبورگینیها را نداشت اما قطعاً از نسل اول پورشه پانامرا که تقریباً در همان زمان پدیدار شد زیباتر بود)، این پروژهٔ هیچگاه به نتیجه نرسید. گفته میشود، پس از معرفی استوک در پاریس و با وجود تحسین گستردهٔ رسانهها، مشخص شد که هیئتمدیرهٔ فولکسواگن در مورد اجرای این پروژه چندان قانع نشدهاند و پورشه پانامرا را بهعنوان یک سوپراسپرت چهارنفره ترجیح میدهند. به همین دلیل پروژهٔ استوک در سال 2009 کنار گذاشته شد اما یک سال بعد که فروش لامبورگینی با مشکل مواجه شد، دوباره روی میز بازگشت و قرار بود تا سال 2012 با یک مدل پیشتولید که مطابق با قوانین حفاظت از عابرین پیاده باشد راهی جادهها شود.
بااینحال، بازهم شرکت مادر مانع تولید استوک شد و این گفتهٔ استفان وینکلمن، مدیرعامل وقت لامبورگینی، مبنی بر اینکه استوک تاکنون توسط گروه فولکسواگن فقط امکانسنجی شده نه بیشتر، آخرین میخ را بر تابوت آن زد. البته ایدهٔ یک لامبورگینی چهاردر موتور جلو بعداً در اوروس محقق شد و ازآنجاییکه به خاطر خریداران دیوانهٔ شاسیبلند، این خودرو از لحاظ فروش موفقیت بزرگی را برای لامبورگینی به دنبال داشت، ما حدس میزنیم که تصمیم گروه فولکسواگن درست بوده است.