دردسرهای پلیس برای توقیف گالاردو [ویدئو]

پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 - 08:28
مطالعه 1 دقیقه
french-police-treats-illegally-parked-lamborghini-gallardo-with-extreme-towing
تقریبا همه ما جرثقیل های جدید حمل خودرو پلیس را دیده ایم؛ همان موجودات مخوفی که خودروها را از هر چهار چرخ بلند می کنند تا دیگر نیازی به کشیدن آنها...
تبلیغات

تقریبا همه ما جرثقیل های جدید حمل خودرو پلیس را دیده ایم؛ همان موجودات مخوفی که خودروها را از هر چهار چرخ بلند می کنند تا دیگر نیازی به کشیدن آنها به پارکینگ نباشد. اما وقتی پلیس دسترسی به این جرثقیل ها نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ علی الخصوص زمانیکه خودروی توقیف شده یک گالاردوی نسل دوم باشد!

چندی پیش چنین شرایط خاصی در شهر کن اتفاق افتاد؛ سه پلیس موتورسوار برای توقیف این گالاردوی سفید رنگ آمده بودند که ظاهرا غیرقانونی پارک کرده. اما می بینیم که بجای جرثقیل، خودروی امداد آمده. حالا این شما و این هم دردسرهای توقیف خودرویی که ارتفاع تعلیقش تنها 13 سانتیمتر است . . .

[jwplayer mediaid="66006"]

می دانیم که این گالاردو سیستم محرکه AWD دارد ولی در عین حال می بینیم که چرخهای جلویی خودرو حرکت می کنند. مگر می شود؟ این موضوع را می توان چنین توجیه کرد که راننده در هنگام پارک گالاردو، گیربکس را در حالت N گذاشته چون اگر در حالت P بود ترمزهای پارک آن نیز حتما فعال می شدند.

اگر چنین فرضیه ای درست باشد حالا مشکل حادتر شده! چراکه همه گالاردوهایی که گیربکس E-gear دارند، بصورت استاندارد مجهز به سیستم صوتی هشداردهنده ای هستند که در هنگام خلاص گذاشتن خودرو، راننده را خبردار می کند. پس احتمالا گالاردویی که اینجا می بینیم بجای گیربکس E-gear مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی است، به همین دلیل دیگر سیستم هشدار دهنده ای روی آن وجود نداشته تا به راننده اخطار دهد. البته همه این فرضیات در شرایطی است که راننده شرایط روحی و روانی سالمی داشته باشد!

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.