ترکیب جالب شاسی پونتیاک فیرو با بدنه لامبورگینی میورا!
کپیهای خودرویی در بین طرفداران خودرو محبوبیت چندانی ندارند. اگرچه اکثر این محصولات از نظر کیفیت، طراحی و تناسبات بکار رفته وضعیت خوبی ندارند اما خودرویی که مشاهده میکنید تفاوتهای زیادی با نسخههای پیش پا افتاده دارد. این لامبورگینی میورای برجسته که میبینید بر روی شاسی پونتیاک فیه رو سوار شده و به حدی کیفیت بالایی دارد که تشخیص ذات خودرو واقعاً غیرممکن است.
پیش از آنکه به بررسی ظاهری این خودرو بپردازیم بیایید نگاهی به کابین داشته باشیم. اگر طرفدار پر و پا قرص لامبورگینی باشید تقریباً همهچیز را تشخیص خواهید دید. کنسول مرکزی، داشبورد و دربها مشابه میورای واقعی هستند. بالای سر سرنشینان نیز پوشش سقفی وجود دارد که حتی آنهم مشابه میورای اصلی بوده و پانل کنترل بالای سر نیز از همان دکمهها و سوئیچهای سوپرکار کلاسیک لامبورگینی استفاده میکند. بخش اعظم سطوح داخل کابین بهصورت سفارشی تولید شدهاند تا همانند میورای واقعی باشند. همه این تغییرات در حالی رخ داده که زیر پوست خودرو شاسی پونتیاک قرار دارد.
شاید احساسبرانگیزترین جنبه این خودرو تناسبات کلیاش باشند که مشابه میورا هستند. البته باید هم این خودرو زیبا به نظر برسد زیرا سازندگان تغییراتی در بخش چرخ ها به وجود آوردهاند تا فاصله بین محوری خودرو مشابه میورا باشد. کاپوت هم مثال میورای اصلی باز میشود و از فولاد یکپارچه برای نگهداشتن شکل فایبرگلاس خود استفاده میکند. حتی چراغهای پاپ آپ نیز به زیبایی کار میکنند. پوشش پشتی پیشرانه هم همانند دیگر بخشها تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. وقتی به پیشرانه نگاه کنید نیروگاه 8 سیلندر LS3 جدیدی را خواهید دید که قدرت حدود 500 اسب بخاری دارد. در نظر داشته باشید که فقط یک بخش این خودرو با میورا فرق میکند و آن قفل درب است. با این وجود قفل در بجای مکانیسم سنتی با استفاده از دکمه باز و بسته میشود. صادقانه باید گفت کار تبدیل فیه رو به میورا فوقالعاده بوده است. قطعاً طرفداران خودرو به چنین محصولی احترام میگذارند.