لامبورگینی

لامبورگینی روئلتو برای اولین بار در دنیای واقعی دیده شد

یک پروتوتایپ سبزرنگ از لامبورگینی روئلتو هنگام خروجی از کارخانه در سنت آگاتا شکار دوربین جاسوسان شده است.

لامبورگینی چندی پیش از جانشین اونتادور رونمایی کرد و حالا این سوپرکار جدید ایتالیایی در دنیای واقعی دیده شده است. یک کانال یوتیوب بنام Varryx تصمیم گرفت مقابل کارخانهٔ لامبورگینی در سنت آگاتا کشیک بدهد تا بتواند روئلتو را شکار کند. طولی نکشید که یک پروتوتایپ از این خودرو ظاهر شد که همچنان پوشش‌های استتاری روی صندوق بار جلوی آن دیده می‌شود. این سوپرکار V12 پلاگین‌هیبریدی به رنگ سبز لیمویی بوده و در سکوت کامل حرکت می‌کند زیرا هنگام خروج از کارخانه از حالت الکتریکی استفاده می‌کرده و پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری آن خاموش است.

البته این سوپرکار ایتالیایی کاملاً ساکت نیست و می‌توانیم صداهای مصنوعی را بشنویم که در بسیاری از کشورها در خودروهای الکتریکی و هیبریدی برای هشدار به عابرین پیاده الزامی است. بااین‌حال، هستهٔ اصلی قوای محرکهٔ روئلتو همان پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی دوست‌داشتنی است زیرا پکیج باطری کوچک ۳.۸ کیلووات ساعتی صرفاً برای پیمودن ۱۰ کیلومتر به‌صورت تمام الکتریکی انرژی دارد. همچنین در حالت الکتریکی پرچم‌دار لامبورگینی تنها ۱۸۰ اسب بخار قدرت دارد که باید وزنی بیش از ۱.۸ تن (وزن خشک ۱۷۷۲ کیلوگرم) را حرکت دهد.

هرچند شاید در این ویدئو مشخص نباشد اما روئلتو به میزان قابل‌توجهی از اونتادور اولیه که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد کشیده‌تر است. در این خودرو طول کلی با ۱۶۷ میلی‌متر افزایش به ۴,۹۴۷ میلی‌متر رسیده درحالی‌که عرض ۲,۰۳۳ میلی‌متری آن کمی از سلف خود کمتر است. روئلتو اما آغاز داستان الکتریکی‌سازی محصولات لامبورگینی محسوب می‌شورد زیرا این شرکت سال آینده جانشین پلاگین‌هیبریدی اوراکان را معرفی خواهد کرد و شاسی‌بلند اوروس نیز نسخه‌ای پلاگین‌هیبریدی خواهد داشت. در سال ۲۰۲۸ هم مدل چهارمی به سبد محصولات لامبورگینی اضافه خواهد شد که اولین محصول تمام الکتریکی آن خواهد بود. گفته شده این خودرو یک گرند تورر ۲+۲ است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲۷ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (113 ديدگاه)

    واقعا ظاهرش در حد اونتادور نیست

    موافقم 107
    مخالفم 41
    1. محسن

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (110 ديدگاه)

      به نظرم جنسیس باید یه ماشین برا رقابت با لامبورگینی بسازه

      موافقم 24
      مخالفم 83
    2. Reza Waffen SS

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (5339 ديدگاه)

      سلیقه ها متفاوته ولی به نظرم در برهه زمانی که همه کمپانی ها دارن خراب میکنن لامبور خوب ظاهر شد من که پسندیدم تقریبا چند تا مشخصه اصلی که مخصوص لامبورگینی هستش رو داراس فقط قسمت عقبش نشده که اونم مثل نسخه چنتناریو بهش عادت میکنیم

      موافقم 82
      مخالفم 12
      1. Amir

        ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (113 ديدگاه)

        حرفت درسته ولی نسبت به اونتادور که نگاش میکنی مخصوصا از نمای عقب و جانبی حس اسباب بازی به ادم میده یکم طراحیش نا پخته هست

        موافقم 53
        مخالفم 12
        1. محمدهادی

          ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2136 ديدگاه)

          دوازده سال پیش دقیقا همین حس رو یادمه نسبت به مورسیه لگو داشتم
          ولی کم کم پذیرفتم باید با پرچمدار جدید ارتباط برقرار کنم
          این بخاطر اینه که همیشه لامبورگینی واقعا ماشین مخوفی میسازه
          کاری نداره که،هنوز هم حتی وقتی یه دیابلوی سه نسل پیش رو میبینی مو برتن آدم سیخ میشه
          من هنوزم همینطوریم در مواجهه باهاش
          این داستان همیشگی لامبورگینیه
          من تو فراری فقططط انزو فراری رو دیدم که این ویژگی رو داشت

          موافقم 7
          مخالفم 1
    3. R

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1025 ديدگاه)

      تو آسفالت ۹ اومده رنگ زردش فوق العاده زیباست

      موافقم 22
      مخالفم 4
    4. M

      ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (667 ديدگاه)

      پشتش خوشگل تره ولی از جلو و عقب اصلا در حد اونتادور مخصوصا التیمائه و svj نیست

      موافقم 0
      مخالفم 2
  2. دوستدار خودروی برقی

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (192 ديدگاه)

    اونتادور ۴۷ کروموزومی (بدون سوء نیت)

    موافقم 35
    مخالفم 8
  3. امین

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (495 ديدگاه)

    جانشین نالایق

    موافقم 21
    مخالفم 50
  4. arshiaSVJ

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    هررررر جوری حساب میکنم 1800 کیلوگرم خیلیه
    اگه قصد دارید بگید نسبت قدرت به وزنش 1.7 و اینا
    نزدیک آرین رقیب این ماشین sf90 کلا 1400 کیلوگرم وزن داره با 1100 اسب بخار
    همه اینا در حالیه که لامبورگینی چند وقت پیش گفته بود ماشین های بعدی ما بیشتر روی هندلینگ متمرکزن
    یه ماشینه 2 تنی فقط با یه معجزه می‌تونه هندلینگ شاهکاری داشته باشه
    و منم معجزه ای تو این ماشین نمیبینم

    موافقم 49
    مخالفم 10
    1. Reza Waffen SS

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (5339 ديدگاه)

      داداش گلم نسبت قدرت به وزن اونتادور اولتیمائه ( 2 ) هستش درحالی که تو نسخه روئلتو به ( 1.7 ) کاهش پیدا کرده

      این یعنی هر اسب بخار اونتادور میتونه 2 کیلوگرم از وزن خودرو رو جابجا کنه در حالی که هر اسب تو نسخه روئلتو میتونه 1.7 کیلو از وزن خودرو رو جابجا کنه

      موافقم 28
      مخالفم 2
      1. محمدهادی

        ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (2136 ديدگاه)

        آقا چقدم جلوی کار خونه عبور و مرور ماشین تازه ساخته ها زیاده
        کجا میرن اینا هر روز با این تعداد تردد؟
        فقط اون لحظه که سلطان پیداش میشه
        چقد گگگنده ست👏👏👏🔥🔥🔥

        موافقم 7
        مخالفم 1
    2. b12b7

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوستم
      فراری اس اف 90 حدودا 986 اسب داره و در ضمن وزنش هم طبق ویدیو درگ تایمز چیزی حدود 3900 پوند (1760 kg) هست!
      لینک ویدیو درگ تایمز : https://www.youtube.com/watch?v=O9i7jBFOsbM
      ناگفتمه نماند این وزنش توی ویدیو با مایعات هست ( منظور شما وزن خشک بوده احتمالا که اونم 1560 کیلو هست ) و هنوز هم از لامبو بسیار سبک تره اما بنظر میرسه که لامبو احتمالا توی اعداد قدرت داره دروغ میگه چون تایم صفر تا 100 دقیقا مثل فراری هست و 0 تا 200 هم گفته زیر 7 ثانیه که مثل فراری هست ! البته این احتمال هم هست که در مورد قدرت دروغ نگه و در مورد زمان های داده شده دروغ گفته باشه!
      به هر حال هنوز برای قضاوت زوده باید وایسیم تست های دنیای واقعی بیرون بیاد ! به نظر ماشین قابلی میاد اما انتقاد اصلی به لامبو بر سر وزن وارده ! که عمده اون هم به خاطر موتور 12 سیلندرش هست !

      موافقم 11
      مخالفم 5
      1. Reza Waffen SS

        ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (5339 ديدگاه)

        وزن SF90 استرادله 1,570 کیلوگرم هستش

        موافقم 9
        مخالفم 0
      2. محمدهادی

        ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (2136 ديدگاه)

        قطعا روئلتو با بیش از هزار اسب بخار غوغایی در رکوردهای قبلی خودش ایجاد خواهد کرد
        آقا انصافا این ارتقای قدرت واقعا عالی بود برای نسل جدید لامبو
        راستی شما معجزه ی هایپرکارهای همین ۱۰ سال پیش رو ببینید که بوگاتی ویرون با همین قدرت بیش از ۲تن وزن داشت!!
        ولی یه سروگردن از تمام ابرخودروها تا چندین سال جلوتر بود
        من شک ندارم این پرچمدار خیلی از رکوردها رو جابجا میکنه
        قطعا
        حالا نسخه های جوتا،S یا Svj یا GTR اون بماند…

        موافقم 10
        مخالفم 0
  5. Yasin

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (243 ديدگاه)

    دوست داشتم طراحی پشتش مثل سیان باشه چون خیلی بیشتر حس یه لامبورگینی 12 سیلندر اصیل رو میده

    موافقم 29
    مخالفم 5
  6. Shahab

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (88 ديدگاه)

    تنها ایراد ظاهری اش به نظرم جای اگزوزش هست
    اگه مثل هوراکان پرفورمانته می‌بود خیلی خفن میشد

    موافقم 31
    مخالفم 7
    1. محمدهادی

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (2136 ديدگاه)

      انفاقا من فققققط از رخ پشت ماشین خوشم اومده
      خیلی خفن شده بنظرم

      موافقم 8
      مخالفم 0
  7. شاهرخ

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دوستمون ساعت ها دم لامبو شاید سنت آگاتا ایستاده بود کسی متعرضش نشد ‌. در حداکثر حالت مهندسی صورت خودش را با دست پوشاند . اینجا هم اگر سر کوچه کارگاه اصغر سپرساز یا محسن صافکار وایسی فیلم بگیری می آیند دوربین را می گیرند که آره مشتری پروندی ، باید خسارت دهی . اسرار حرفه ای را ربودی .

    موافقم 13
    مخالفم 1
  8. بهنام

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (822 ديدگاه)

    برخی دوستان از طراحی روئلتو انتقاد میکنن در حالیکه در روز معرفی همه لب به تحسین گشوده بودند . بنده همان روز و الآن هم بر این عقیده هستم حداقل از منظر طراحی جانشین لایق آونتادور نیست . حتی نام مدل جدید هم در مقابل آونتادور احساس برانگیز بنظر نمیرسه . اینارو بعنوان یک دوستدار ایتالیا دارم میگم .

    موافقم 21
    مخالفم 5
  9. KAMI

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (106 ديدگاه)

    حتی ظاهرم نداره این تراکتور ۲ تنی

    موافقم 10
    مخالفم 38
  10. پوریا چالش

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (252 ديدگاه)

    باید بری اونجا دم درش بشینی شب تا صبح فقط از دیدن اون اوروس سفید لذت ببری خدایا این لامبورگینی چقد کار درسته نکته داشت کاپوت اون هوراکان سبزه باز بود 😄

    موافقم 9
    مخالفم 4
    1. محمدهادی

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (2136 ديدگاه)

      راستی چرا باز بود؟؟

      موافقم 3
      مخالفم 0
  11. Arshia m3csl

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    خداییش پورشه ۹۱۱ جی تی ۳ ار اس ظاهرش ۱۰ برابر قشنگتره لامبورگینی روئلتو ظاهرش بد نیست ولی ۹۱۱ جی تی ۳ ار اس نمیشه پورشه ۹۱۱ عجیب عالی و قویه لامبورگینی روئلتو طراحیش خوبه و تو نسخه sv جذاب میشه تو نسخه معمولی جذابیت اصلیش رو نشون نمیده باید دید لامبورگینی روئلتو sv کی میاد رقبای مستقیم نسخه sv لامبورگینی روئلتو میتونه فراری sf90 اسپسیال و پورشه ۹۱۱ جی تی ۲ ار اس باشن باید دید روئلتو sv چطور خواهد بود

    موافقم 7
    مخالفم 20
  12. Scuderia Ferrari

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    باید تست بشه بعد قضاوت کنیم
    کوبیدن هر برند و ماشینی کار آسونیه
    SF90 استراداله هم زمان معرفیش خیلی ازش انتقاد میکردن ولی الآن چی ؟؟ پرچمدار کلاس سوپر اسپرت ها

    موافقم 22
    مخالفم 5
    1. Ferrari

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1883 ديدگاه)

      همه بلدن الکی ایراد بگیرن. سال ۲۰۱۷ وقتی ۸۱۲ معرفی شد عده زیادی میگفتن در حد f12 نیست خیلی زشت شده، میتونید سرچ کنید ببینید الان همون افراد عاشقش هستن.
      این لامبو هم ماشین زیباییه. نمای جلو و بغل که خیلی خوبه، عقب هم شاید عالی نباشه اما خوبه. میتونستن اگزوز رو مثل مدل svj داخل سپر قرار بدن، بنظرم اینطوری بهتر میشد اما بازم خیلی خوبه.
      به وزنش انتقاد دارم اما طراحیش خوبه، از اونتادور هم خیلی بهتره، اون دیگه خیلی قدیمی شده بود

      موافقم 21
      مخالفم 6
      1. کاوه

        ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (60 ديدگاه)

        زیبایی سلیقه ایه ولی خدایش هییییییچ جوره قابل مقایسه با اونتادور نیست از نظر زیبایی.زیادی کشیده شده چراغ جلوش در مقایسه با اونتادور زشته و طراحی عقبش که واقعا فاجعه است.انصافا عکس نمای عقب اونتادور رو بذار کنار این.اگزوز هاش فاجعه است اصلا به ماشین نمیاد همینطور چراغ عقب و دیفوزر اش.انتظارم خییییییلی بالاتر بود از لامبو.به نظرم حتی مورسیه لاگو با اینکه مال ۲۰ سال پیشه بازم طراحیش خییییییلی قشنگتره.قبلا گفتم بازم میگم.من یانی رو خیلی دوست دارم.یانی تا سال ۲۰۱۲ تک تک کنسرت ها و اهنگهاش انگار از یه دنیای دیگه اومده بودن از بس فوق العاده بودن اما بعد از ۲۰۱۲ هرچقدر اهنگ ساخت قابل قیاس با کارای قبلش نبود انگار به حدی رسیده بود قبلا که حتی برای خودشم غیرممکن بود دوباره به اون حد نزدیک بشه!!!!!!لامبو هم اونتادور به حدی رسید که واقعا دیگه برای خودشونم غیرممکن بود یه چیزی بسازن در اون حد و اندازه!!!چه طراحی چه وزن چه قدرت چه برد برقی اصلا اصلا اصلا انقلابی نیست.قطعا میفروشه و مشکلی بابت فروشش براش پیش نمیاد چون لامبو فرقون هم بسازه مایه دارها میرن میخرن حتی اگه قیمتش ۱ میلیون دلار بود اما برای فن های جهان خودرو که اینهمه مدت منتظر یه شاهکار در حد اونتادور بودن کاملا ناامید کننده بود

        موافقم 4
        مخالفم 9
  13. Kamy

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (687 ديدگاه)

    تو عکس آخر گلگیر عقب انگار یه صافکاری میخاد

    موافقم 12
    مخالفم 3
    1. محمدهادی

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (2136 ديدگاه)

      بنظرم باید پایین سپر رو هم همرنگ بدنه میساختن،سیاه زیاد اون قسمت رو خفن نمیکنه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  14. 🇮🇹🇩🇪REZA🇩🇪🇮🇹

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    من که خیلی خوشم اومد از جانشین آونتادور
    واقعا جانشین لایقی هست برای آونتادور
    شاید مثل آونتادور اون ابهت را نداشته باشه
    ولی در حالت کلی واقعا طراحی و پرستیژ خیلی خوبی داره به نظرم باید بیاد تو دنیای واقعی از لحاظ فنی هم آزمایش بشه
    در هر صورت من کاملا با این لامبورگینی حال کردم

    موافقم 15
    مخالفم 7
  15. Sobhan

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (416 ديدگاه)

    عجب رخی عجب رنگی 🤣

    موافقم 7
    مخالفم 2
  16. amirboss

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (348 ديدگاه)

    به اوضاع افتضاح دیزاین خودرو های مطرح دنیا لامبو هم اضافه شد! طرفدارها لامبورو با طراحی جسورانه و خشن میپسندن و انتظارات نسل به نسل از این برند بالاتر می‌ره. شایدم لامبو طرفداراشو بد عادت کرده

    موافقم 6
    مخالفم 13
  17. behnam1012

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (984 ديدگاه)

    از نظر فنی جای حرفی باقی نمی مونه ، از نظر طراحی نمای جلو و قبل و داخلی عالیه
    تنها ایرادی که میتونم بگیرم قسمت عقبه ، بیشتر دوست دارم طراحی سنتی تری داشته باشه مثلا اگزوز ها توی قسمت پایین دیفیوزر باشه

    موافقم 7
    مخالفم 1
  18. مهدی

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    منم از طرحش خوشم نمیاد ولی اینکه تو این فیلم و عکس ها زیبا جلوه نمی‌کنه بیشتر دلیلش رنگ سبز فسفری مات هست که جزییات رو کشته . مثلاً قسمتی از گلگیر عقب تو عکس آخر که دوستون گفتن صافکاری میخواد تو تصاویر خود شرکت خطوط و انحنای زیبایی داره

    موافقم 2
    مخالفم 6
  19. Tesla

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    این زبان طراحی جدید محصولات لامبو هست ( چراغ های Y شکل در جلو و عقب و همچنین جزئیات ریزی که باز هم نشان دهنده حرف Y هستن ) از نظر من زیبا و مدرن هست ( از نظر من روئلتو از رقیبش یعنی sf90 خیلی زیبا تر هست )

    موافقم 3
    مخالفم 3
  20. MjM

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (720 ديدگاه)

    از نظر ظاهری شخصا از دیفیوزهای بزرگ که کل سپر و پشت ماشین رو میگیره خوشم نمیاد
    اگزوزاش هم پایین بود خیلی بهتر میشد
    واقعا آونتادور یه چیز دیگست
    توی عکس دوم انگار چرخ عقل هم فرمان پذیری داره!

    موافقم 1
    مخالفم 1
  21. احسان

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (254 ديدگاه)

    بی ام و i7 لعنتی مثل قالیچه سلیمان حرکت میکرد
    انگار رو هوا معلق بود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. سند دار

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زیبا ترینه از نظر من

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا