دوکاتیلامبورگینیویدئو کلیپ

دوئل نفس‌گیر لامبورگینی تمراریو و دوکاتی پانیگاله V4 در پیست ایمولا!

لامبورگینی در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی خود، مدل جدید تمراریو را در یک رقابت درگ دیدنی مقابل موتورسیکلت دوکاتی پانیگاله V4 قرار داده است. این مسابقه هیجان‌انگیز در خط مستقیم اصلی پیست ایمولا ایتالیا برگزار شد؛ جایی که قدرت خام چهار چرخ لامبورگینی در برابر شتاب مرگبار و چابکی دوچرخ دوکاتی به چالش کشیده شد.

مدل تمراریو به‌تازگی معرفی شده و نمایانگر نسل جدید طراحی، قدرت و مهندسی برند لامبورگینی است. در مقابل، پانیگاله V4 یکی از پرقدرت‌ترین و سریع‌ترین موتورسیکلت‌های جاده‌ای جهان به شمار می‌رود. این دو گلادیاتور سوپراسپرت و سوپربایک، هر دو از یک خانواده هستند. نتیجه این رقابت را نمی‌گوییم تا خودتان با تماشای ویدیو قضاوت کنید، اما چیزی که مسلم است، هیجان خالصی‌ست که از تماشای دو نماد سرعت ایتالیایی در کنار هم به بیننده منتقل می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. مهراد

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (930 ديدگاه)

    ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی گروه فولکس واگن از پایینترین تا بوگاتی

    سرشار از شتابزدگی ، بحران مجهولیت ، تناقض ، دروغ و اطلاعات اشتباهه

    حال آنکه تمامی محصولات فولکس واگن از ارزونترین تا بوگاتی بولاید تقریباً همه در رنج قیمتی خودشون عالی و فوق العاده و بعضا خارق العاده هستن

    ولی بلد نیستن مثل آدم یه کلیپ کوتاه از محصولشون ارائه بدن

    بزرگترین مثالش بوگاتی بولاید که وقتی تیزر های خودشون پخش میشد همه فکر میکردن با یه محصول سنبل و وصله پینه ای طرف هستن ، حالا برید ویدئویی که تاپ گیر ازش ساخته رو ببینید ، چنین ماشین خارق‌العاده ای تابحال ندیده بودم

    فرق هست بین کسی که کارش واقعا ساخت تیزر و ویدئو و فیلمه با یه خودروساز که کارش تولید ماشینه

    موافقم 25
    مخالفم 1
  2. ارسلان

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (175 ديدگاه)
  3. Carbonado Aventador

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (4515 ديدگاه)

    حس میکنم تمراریو از ریولتو پرفومنس بهتری رو ارائه بده بخاطر وزن سبکترش..

    ریولتو بیشتر به عنوان نماد اصالت(موتور V12) و نماد لاکچری بودن ساخته شده تا پرفومنس

    موافقم 21
    مخالفم 1
    1. Taha Ayoobi

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (6813 ديدگاه)

      ریولتو نسخه های پرفورمنس ترش نمیاد ؟

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. amirmohammadja79

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (264 ديدگاه)

        چرا نسخه های sv, s و svj رو قطعا میسازن

        موافقم 5
        مخالفم 1
        1. Taha Ayoobi

          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (6813 ديدگاه)

          احتمالا تو اونا شاهد کاهش وزن هم باشیم که مشکل اصلی رو حل میکنه

          موافقم 7
          مخالفم 1
  4. Mr wrong

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (604 ديدگاه)

    به شخصه تمراریو رو بیشتر از روئلتو دوس دارم خیلی شیک و خوش استایله

    موافقم 9
    مخالفم 4
    1. Taha Ayoobi

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (6813 ديدگاه)

      تمراریو تر و تمیزه

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. Mr wrong

        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (604 ديدگاه)

        آره دقیقا
        منو یاد سستو المنتو میندازه استایلش

  5. R

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    خب باهم عبور کردن ۴۰۰ متر پانیگاله هم 10.3 ثانیه اس یعنی با آونتادور svj یکیه پس تمراریو…؟
    در کل طراحی جالبی نداره صداشم مثل همین موتورای هزار سی سیه تا بیاد ببینیم عملکردش چطوره اما…
    ریوولتو بهتره فقط مشکلش وزنشه

    موافقم 8
    مخالفم 3
    1. کیانوش

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (868 ديدگاه)

      تو دنیای واقعی شتاب موتورسیکلت حداقل د برابر سریع تر از هر خودروی اسپورتی هست در عوض تو ترمز گیری دو برابر کند تر از خودرو های اسپورت هستش تو همین مستقیمی موتور سیکلت های دوکابین تا سیصد و پنجاه کیلومتر شتاب میگیره تو مسابقات و قدرت و شتاب این نسخه خیابونی دوکابین در حد موتو جی پی های پنج سال پیش دوکابین هست حداقل پس کلیپ الکی هستش شتاب موتور خیلی سریع تر از لامبورگینی هستش

      موافقم 1
      مخالفم 2
  6. آریا

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (316 ديدگاه)

    لامبورگینی تمراریو میتونه جایگزین خوبی برای هوراکان باشه ولی نمیشه از هوراکان یکی از جذاب‌ترین های بازار سوپر اسپرت هاست گذشت نمیشه از صدای خوب 10 سیلندرش گذشت
    پتانسیل تیون های خیلی خفن هم داشت
    همیشه خارجی ها بین خودشون میگن با لامبو بدون سپر عقب مسابقه ندید 😂
    چون تویئن توربو هستن و به راحتی بالای 1000 اسب میدن که حتی به سرعت 370 کیلومتر هم میرسه
    ویدیو تاپ اسپید شو میتونید تو یوتیوب نگاه کنید

    موافقم 14
  7. R@min

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (2337 ديدگاه)

    شبیه درگ تسلا و پورشه بود همون قدر مبهم ولی اگر بر فرض مسیر 400 متر بگیریم و بهترین تایم دوکاتی هم در آرمانی ترین ران خودش 10 بگیریم یعنی تمراریو تقریبا 9.9 یا 9.8 میزنه که بنظرم بیشتر به 10 نزدیکه !! با توجه به وزن تایم 400 مترش تو همین حوالی باید باشه که معقوله.

    موافقم 10
  8. Mohammad

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (341 ديدگاه)

    چرا باید موتور با ماشین مقابسه بشه ؟
    واقعا عجیبه خب اخه اون ماشین راحت ۱.۵ تن وزنش هست ولی اون موتور سیکلت فقط ۲۰۰ ۲۵۰ کیلو معلومه که موتور بهتر عمل میکنه سریع تره

  9. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (618 ديدگاه)

    من حساب کردم بالای ۱۰ بود فکر میکنم رسمی بگن ۱۰.۳ یا شاید ۱۰ رو ثبت کنه خیلی باید خوب باشه

    موافقم 4
    مخالفم 2
  10. همایون

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1175 ديدگاه)

    این درگ واقعی نبود وگرنه موتور اول درگ بایدجلو میفتاد

    موافقم 4
    مخالفم 7
    1. حسن

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (206 ديدگاه)

      دقیقا برعکس، سیستم چهار چرخ محرک در شروع حرکت خیلی موثر هست، و موتور نمی تونه از تمام توانش در شروع حرکت استفاده کنه.

      موافقم 12
      مخالفم 1
      1. کیانوش

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (868 ديدگاه)

        اگه شیش چرخ متحرک داشته باشه بازم به شتاب موتور سیکلت صد و هشتاد نود کیلویی با قدرت دویست و سی اسب بخار نمیرسه کلیپ الکی بود وگرنه حداقل موتور تو صد متر اول کاملا جلو می افتاد

  11. Taha Ayoobi

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (6813 ديدگاه)

    ویدئو مبهمی بود من که اصلا منظورشو نفهمیدم.

  12. Dinosaur V12

    ۱۱ تیر ۱۴۰۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    پانیگاله V4 توی درگ بهترین ۱/۴مایل ثبت شدش ۱۰.۰ بنابراین تمراریو احتمالا ۱۰.۰-۹.۹.این از ۹.۳۹ روئلتو خیلی عقب تره.به هرحال ولی اینکه توی مسافت ۲۰۰متر به بالا هم از موتور سیکلته جلوتر بود نشون میده شتاب ثانویه ی خیلی بالایی داره بنابراین قطعا از پس ۲۹۶ و s750 توی رولینگ برمیاد و پا به پای sf90 و روئلتو میره(آخه موتور سیکلت
    ها کلا همون مرز ۱۰۰تا ۲۵۰شون سریعه)

    و قطعا هم پیست محور تر از روئلتو عه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا