لامبورگینی در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی خود، مدل جدید تمراریو را در یک رقابت درگ دیدنی مقابل موتورسیکلت دوکاتی پانیگاله V4 قرار داده است. این مسابقه هیجانانگیز در خط مستقیم اصلی پیست ایمولا ایتالیا برگزار شد؛ جایی که قدرت خام چهار چرخ لامبورگینی در برابر شتاب مرگبار و چابکی دوچرخ دوکاتی به چالش کشیده شد.
مدل تمراریو بهتازگی معرفی شده و نمایانگر نسل جدید طراحی، قدرت و مهندسی برند لامبورگینی است. در مقابل، پانیگاله V4 یکی از پرقدرتترین و سریعترین موتورسیکلتهای جادهای جهان به شمار میرود. این دو گلادیاتور سوپراسپرت و سوپربایک، هر دو از یک خانواده هستند. نتیجه این رقابت را نمیگوییم تا خودتان با تماشای ویدیو قضاوت کنید، اما چیزی که مسلم است، هیجان خالصیست که از تماشای دو نماد سرعت ایتالیایی در کنار هم به بیننده منتقل میشود.
مهراد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی گروه فولکس واگن از پایینترین تا بوگاتی
سرشار از شتابزدگی ، بحران مجهولیت ، تناقض ، دروغ و اطلاعات اشتباهه
حال آنکه تمامی محصولات فولکس واگن از ارزونترین تا بوگاتی بولاید تقریباً همه در رنج قیمتی خودشون عالی و فوق العاده و بعضا خارق العاده هستن
ولی بلد نیستن مثل آدم یه کلیپ کوتاه از محصولشون ارائه بدن
بزرگترین مثالش بوگاتی بولاید که وقتی تیزر های خودشون پخش میشد همه فکر میکردن با یه محصول سنبل و وصله پینه ای طرف هستن ، حالا برید ویدئویی که تاپ گیر ازش ساخته رو ببینید ، چنین ماشین خارقالعاده ای تابحال ندیده بودم
فرق هست بین کسی که کارش واقعا ساخت تیزر و ویدئو و فیلمه با یه خودروساز که کارش تولید ماشینه
ارسلان
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ببین چی پیدا کردم
https://www.instagram.com/p/DJtuAH2IX3J/?igsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Carbonado Aventador
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴حس میکنم تمراریو از ریولتو پرفومنس بهتری رو ارائه بده بخاطر وزن سبکترش..
ریولتو بیشتر به عنوان نماد اصالت(موتور V12) و نماد لاکچری بودن ساخته شده تا پرفومنس
Taha Ayoobi
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ریولتو نسخه های پرفورمنس ترش نمیاد ؟
amirmohammadja79
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴چرا نسخه های sv, s و svj رو قطعا میسازن
Taha Ayoobi
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴احتمالا تو اونا شاهد کاهش وزن هم باشیم که مشکل اصلی رو حل میکنه
Mr wrong
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴به شخصه تمراریو رو بیشتر از روئلتو دوس دارم خیلی شیک و خوش استایله
Taha Ayoobi
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴تمراریو تر و تمیزه
Mr wrong
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴آره دقیقا
منو یاد سستو المنتو میندازه استایلش
R
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴خب باهم عبور کردن ۴۰۰ متر پانیگاله هم 10.3 ثانیه اس یعنی با آونتادور svj یکیه پس تمراریو…؟
در کل طراحی جالبی نداره صداشم مثل همین موتورای هزار سی سیه تا بیاد ببینیم عملکردش چطوره اما…
ریوولتو بهتره فقط مشکلش وزنشه
کیانوش
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴تو دنیای واقعی شتاب موتورسیکلت حداقل د برابر سریع تر از هر خودروی اسپورتی هست در عوض تو ترمز گیری دو برابر کند تر از خودرو های اسپورت هستش تو همین مستقیمی موتور سیکلت های دوکابین تا سیصد و پنجاه کیلومتر شتاب میگیره تو مسابقات و قدرت و شتاب این نسخه خیابونی دوکابین در حد موتو جی پی های پنج سال پیش دوکابین هست حداقل پس کلیپ الکی هستش شتاب موتور خیلی سریع تر از لامبورگینی هستش
آریا
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴لامبورگینی تمراریو میتونه جایگزین خوبی برای هوراکان باشه ولی نمیشه از هوراکان یکی از جذابترین های بازار سوپر اسپرت هاست گذشت نمیشه از صدای خوب 10 سیلندرش گذشت
پتانسیل تیون های خیلی خفن هم داشت
همیشه خارجی ها بین خودشون میگن با لامبو بدون سپر عقب مسابقه ندید 😂
چون تویئن توربو هستن و به راحتی بالای 1000 اسب میدن که حتی به سرعت 370 کیلومتر هم میرسه
ویدیو تاپ اسپید شو میتونید تو یوتیوب نگاه کنید
R@min
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴شبیه درگ تسلا و پورشه بود همون قدر مبهم ولی اگر بر فرض مسیر 400 متر بگیریم و بهترین تایم دوکاتی هم در آرمانی ترین ران خودش 10 بگیریم یعنی تمراریو تقریبا 9.9 یا 9.8 میزنه که بنظرم بیشتر به 10 نزدیکه !! با توجه به وزن تایم 400 مترش تو همین حوالی باید باشه که معقوله.
Mohammad
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴چرا باید موتور با ماشین مقابسه بشه ؟
واقعا عجیبه خب اخه اون ماشین راحت ۱.۵ تن وزنش هست ولی اون موتور سیکلت فقط ۲۰۰ ۲۵۰ کیلو معلومه که موتور بهتر عمل میکنه سریع تره
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴من حساب کردم بالای ۱۰ بود فکر میکنم رسمی بگن ۱۰.۳ یا شاید ۱۰ رو ثبت کنه خیلی باید خوب باشه
همایون
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴این درگ واقعی نبود وگرنه موتور اول درگ بایدجلو میفتاد
حسن
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴دقیقا برعکس، سیستم چهار چرخ محرک در شروع حرکت خیلی موثر هست، و موتور نمی تونه از تمام توانش در شروع حرکت استفاده کنه.
کیانوش
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴اگه شیش چرخ متحرک داشته باشه بازم به شتاب موتور سیکلت صد و هشتاد نود کیلویی با قدرت دویست و سی اسب بخار نمیرسه کلیپ الکی بود وگرنه حداقل موتور تو صد متر اول کاملا جلو می افتاد
Taha Ayoobi
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ویدئو مبهمی بود من که اصلا منظورشو نفهمیدم.
Dinosaur V12
۱۱ تیر ۱۴۰۴پانیگاله V4 توی درگ بهترین ۱/۴مایل ثبت شدش ۱۰.۰ بنابراین تمراریو احتمالا ۱۰.۰-۹.۹.این از ۹.۳۹ روئلتو خیلی عقب تره.به هرحال ولی اینکه توی مسافت ۲۰۰متر به بالا هم از موتور سیکلته جلوتر بود نشون میده شتاب ثانویه ی خیلی بالایی داره بنابراین قطعا از پس ۲۹۶ و s750 توی رولینگ برمیاد و پا به پای sf90 و روئلتو میره(آخه موتور سیکلت
ها کلا همون مرز ۱۰۰تا ۲۵۰شون سریعه)
و قطعا هم پیست محور تر از روئلتو عه