تصاویر جاسوسی لامبورگینی اوروس پلاگین هیبریدی منتشر شد

پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 - 04:22
مطالعه 3 دقیقه
lamborghini-urus-phev-front
به تازگی تصاویر جاسوسی واضحی از لامبورگینی اوروس پلاگین هیبریدی منتشر شده است. انتظار می‌رود این شاسی‌بلند ایتالیایی با قدرت بین 675 تا 820 اسب...
تبلیغات

به تازگی تصاویر جاسوسی واضحی از لامبورگینی اوروس پلاگین هیبریدی منتشر شده است. انتظار می‌رود این شاسی‌بلند ایتالیایی با قدرت بین 675 تا 820 اسب بخار تولید شود.

نسخه پیش‌تولیدی اوروس پلاگین هیبریدی که همچنان از پوشش استتاری سنگینی استفاده می‌کند به‌صورت واضح‌تری در تصاویر رؤیت شده است. اگرچه هنوز تاریخ رسمی معرفی این خودرو اعلام نشده اما می‌توانیم به برخی جزئیات آن اشاره ‌کنیم. در این تصاویر تفاوت‌هایی جزئی بین اوروس 2023 و نسخه پلاگین هیبریدی دیده می‌شود. برای مثال چراغ‌های جلو موقعیتی متفاوت‌تر نسبت به جلوپنجره به‌روز شده دارند و ورودی‌های هوای پایینی نیز شکل گیراتری به خود گرفته‌اند.

کاپوت اوروس پلاگین هیبریدی تخت‌تر به نظر می‌رسد اما همچنان ویژگی منحصربه‌فرد خود در بالای نشان لامبورگینی را حفظ کرده است. در بخش عقب همان چراغ‌های مدل‌های استاندارد و چهار خروجی اگزوز دیده می‌شوند. چنین طرحی با اخبار پیشین درباره قوای محرکه مشترک اوروس پلاگین هیبریدی با پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid سازگاری دارد. محصول لوکس پورشه به پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو و پیشرانه برقی مجهز است و انتظار می‌رود این مجموعه فنی در اوروس قدرتی بین 675 تا 820 اسب بخار تولید کند. پانامرا با 690 اسب بخار به گیربکس 8 سرعته دوکلاچه مجهز است و در عرض 2.7 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت خودروی یاد شده نیز 315 کیلومتر در ساعت خواهد بود. این عملکرد با نسخه کنونی اوروس قابل‌مقایسه است، خودرویی که از همان پیشرانه 8 سیلندر بدون واحد برقی و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. به این ترتیب منطقی خواهد بود که مدل هیبریدی اوروس سریع‌تر از نسخه درون‌سوز باشد.

رینگ‌ها نیز ظاهراً از نوع 22 اینچی بوده و لاستیک‌های دیواره کوتاه در آن دیده می‌شوند. البته مدل هیبریدی بجای لاستیک‌های پیرلی پی زیرو نسخه استاندارد از لاستیک‌های بریجستون استفاده کرده است. به این ترتیب احتمال دارد مدل هیبریدی اوروس به لاستیک‌هایی با مقاومت چرخشی پایین‌تر مجهز شود هرچند احتمال دارد ایتالیایی‌ها لاستیک‌های ساده‌تری را برای تست‌های چهارفصل انتخاب کرده باشند. اوروس از پلتفرمی مشترک با آئودی Q8، پورشه کاین و بنتلی بنتایگا استفاده می‌کند و اولین شاسی‌بلند این برند از زمان تولید LM002 در دهه 80 میلادی به شمار می‌رود. همانند لامبو رامبو، اوروس نیز در آفرود توانایی‌های خوبی دارد و پرفورمنس جاده‌ای آن نیز مثال‌زدنی است به گونه‌ای که می‌تواند پورشه 718 را در پیست شکست دهد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.