لانچیا

جزئیات جدید لانچیا دِلتا ۲۰۱۴

لانچیا جزئیات جدیدی از خودروی دلتا ۲۰۱۴ که ماه آینده وارد بازار خواهد شد را منتشر کرده است. با تغییراتی متوسط، مدل جدید دارای سپرهایی اصلاح شده، رکاب‌هایی تغییر شکل یافته و سیستم اگزوز دوتایی می‌باشد.

2014 Lancia Delta
۲۰۱۴ Lancia Delta
تغییرات داخلی خودرو محدود هستند و دارای ظاهری به روز همراه با تزئینات به رنگ مشکی مات می‌باشد. این مدل همچنین می‌تواند به صندلی‌های چرمی با رنگ سیاه یا بژ مجهز شود.
تجهیزات مدل پایه‌ی آن کم بوده و شامل تهویه مطبوع، صندلی‌های پارچه‌ای و سیستم صوتی CD/MP3 می‌باشد.

2014 Lancia Delta
۲۰۱۴ Lancia Delta
در مدل دلتا Silver علاوه بر تجهیزات پایه؛ فرمان چرمی، روکش صندلی از جنس پارچه و آلکانتارا و سیستم کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای نیز وجود دارند. سایر تجهیزات این مدل شامل شیشه‌های دودی و سیستم اتصال Blue, Me می‌شود.

2014 Lancia Delta interior
۲۰۱۴ Lancia Delta interior
مدل دلتا Gold علاوه بر تمامی تجهیزات ذکر شده دارای صندلی‌های چرمی سوراخ دار، دسته‌ی صندلی در ردیف عقب، سنسورهای پارک در پشت خودرو، آینه‌ی دید عقب الکتروکرومیک و رینگ‌های ۱۷ اینچ آلیاژی نیز می‌باشد.

2014 Lancia Delta
۲۰۱۴ Lancia Delta
برای این خودرو سه نوع موتور مختلف قابل ارائه می‌باشند:

  • یک موتور ۱.۶ لیتری Multijet با ۱۰۵ اسب بخار قدرت
  • یک موتور ۱.۶ لیتری Multijet با ۱۲۰ اسب بخار قدرت
  •   یک موتور ۱.۴ لیتری Turbo-Jet LPG با ۱۲۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۶ نیوتون بر متر گشتاور

موتور Turbo-Jet دلتا را قادر می‌کند تا صفر تا صد را در ۹.۸ ثانیه طی کند و نهایت سرعتش به ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت برسد.

قیمت دلتا ۲۰۱۴ از ۲۳,۰۰۰ یورو آغاز می‌شود و هم اکنون امکان سفارش آن وجود دارد.

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3076 ديدگاه)

    داشبورد پلاستیکه سخت
    عقبش زشت.عین مورانو میمونه
    فیات خدا لعنتت کنه .لانچیا کمپانی خوبی بود به *** کشیدیش

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. فرامرز

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1545 ديدگاه)

      فیات خودش رو هم نابود کرده! کلاْ فیات از نظر کیفیت داشبورد در حد فرانسوی ها هم نیست!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۱۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6534 ديدگاه)

        درود.

        دوستان تا جاییکه من خبر دارم فیات بعد از چند سال دوباره برند

        لانچیا رو زنده کرد.حدود ۵ الی ۶ ساله.

        فیات هم جزو بزرگترین خودروسازان اروپاست.

        فروش خوبی را هم در ترکیه تجربه میکنه.

        البته از نظر مدل و محصولات تولیدی در حد همان ماشین های

        فرانسوی است.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. زیگما

          ۱۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3076 ديدگاه)

          میلاد چی میگی بابا
          لانچیا سلطان ساختن هاچ بک بود.الان ۵ تا ماشین میزنه بغیر از یکیش (که این باشه)بقیشون محصولات کرایسلر هستن!لانچیا بهترین هاچ بک های داغ رو تولید میکرد.این حرفا چیه میزنی مرد؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  2. zondar

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1828 ديدگاه)

    F.A
    طراحی خاصی داره.کلا ایتالیایی ها هر چی دوست دارن طراحی می کنن به بقیه هم کاری ندارن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. عادل

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (172 ديدگاه)

    عقبش چقدر شبیه نیسان مورانو شده….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. مصطفی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    واقعا پشتش شاخی نیس و قیمتش هم به نظرم بالاست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. محسن.د

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1445 ديدگاه)

    من فکر میکردم لانچیا دیگه نابود شده!!!
    عقبشم که مورانو!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. carbonado aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4244 ديدگاه)

      این لانچیا چه قدر اسمش آشناست . کجا باهاش رانندگی کردم!!!!!!!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6534 ديدگاه)

      درود.

      محسن جان نابود شده بود.

      ولی چند سالی میشه که فیات زندش کرد.

      البته اگه اشتباه نکنم از پلت فرم کرایسلر استفاده میکنه.

      کلا طراحیش چنگی به دل نمیزنه.مخصوصا عقبش.باز رنگ سفیدش قابل تحمل تره.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. احسان(احسان سابق)

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2868 ديدگاه)

    جلوش بد نی اما عقبش حال ادم رو میگیره.اما چرا سرعت و شتاب و قدرتش انقدر پایینه و قیمتش انقدر بالاست؟به دلار قیمتش از شولت ایمپالا ۲۰۱۴ بیشتره و کمی از سمند و پژو قویتره.مثل اینکه ایران خودرو الگوی فیات شده و ما خبر نداریم!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. carbonado aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4244 ديدگاه)

      عزیز من . قدرت این ۱۲۰ اسب بخار ولی ماله ایران خودرو ۱۰۰ الاغ بی بخار هست که اگه بخواهیم حساب کنیم می شه ۳۰۰ الاغ بی بخار بر واحد ایران خودرو!!!!!!!!!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. carbonado aventador

        ۱۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (4244 ديدگاه)

        در مورد سایپا هم که الاغ بی بخار هم براش زیادی هست!!!!!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  7. رضا س

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    طراحیش یه دسته و روون هیچی اضافه یا کم نیست و خیلی خوب هماهنگی رو بین جلو و عقب حفظ کرده ولی خب بنظر میاد قدیمی باشه . موتور هم که هیچی اصلا حرفی برا گفتن نداره بیشتر برای همون اروپاست .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. فرامرز

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1545 ديدگاه)

    اگه این قیمت شامل مالیات اتحادیه اروپا نباشه خیلی گرونه. حتی با در نظر گرفتن این مالیات ۲۰ درصدی با ۲۳۰۰۰ یورو میشه ماشین های قویتر و بهتری خرید:
    بی ام و سری ۱
    آئودی آ۳
    فولکس واگن گلف
    سئات لئون
    اشکودا اکتاویا
    و …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6534 ديدگاه)

      درود.

      اقا فرامرز میشه به جیمیل من سر بزنی؟؟؟

      ((( MILADOLF.G65AMG@GMAIL.COM )))

      ((( ایران و المان )))

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. ab12

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    فک کنم از نزدیک خوشکلتر باشه سقف پاناروما و… بنظرم که باحاله طراحی خاصی داره ولی لعنت به هرچی ماشین با گیر بکس معمولی کاش من یه اتومات داشتم !ادم میخواد نهایت حالرو از ماشینش ببره چیه این دنده معمولی مثه گوشتکوب .نمیدونم این خارجیا که میتونن به راحتی با یه پرداخت کم یه ماشین اتومات داشته باشن انگیزشون از خرید دنده معمولی چیه .حالا گیرم که در سال ۱۰۰ دفعه بخوان شتاب بگیرن ولی اونی که مهمه وروزمره هست حال بردن از دنده اتومات و راحتیه رانندگیه (یه پاویه دست هم که بیشتر درگیر نیست ) والاااااااا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Kayhan

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (84 ديدگاه)

      علل زیادی داره که گیربکس دستی رو میشه به اتوماتیک ترجیح داد:
      اولا در ماشین های ارزان قیمت (مثل همین!) چون تکنولوژی گیربکس اتومات پیشرفته استفاده نشده براشون (مثلا گیربکس دوبل کلاچ چند برابر همین گیربکس های معمولی قیمت داره) برای همین عملکرد و بازده پایینی دارن این گیربکس اتومات های ارزان.
      دوما به دلیل پیچیدگی سیستمشون احتمال خرابی بسیار بالاتری دارن.
      سوما در صورتی خرابی ماشین کاملا از حرکت می ایسته و می میره!
      چهارما مصرف سوخت بیشتر!
      پنجما لذت رانندگی بیشتر با گیربکس دستی!
      ششما معمولا بازار دست دوم ماشینای اتوماتیک بدتره
      البته کسی منکر این نیست در شهرها گیربکس اتوماتیک خیلی کاربردیه!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. e.scamp

    ۱۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1609 ديدگاه)

    با ۲۳ هزار یورو میشه کلی ماشین آلمانی و آمریکایی و ژاپنی عالی خرید این ارزش این پول رو نداره در مورد کره ای ها نظری ندارم ولی حداقل میشه مزدا ۳ فول امکانات گرفت

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  11. رامتین

    ۱۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2515 ديدگاه)

    بنظرم بهترین خودروسازی که میتونه وارد بازار ایران بشه، محصولات آمریکاییه. واقعا با کیفیت و متنوع.
    پژو و کلا فرانسه اصلا گزینه خوبی نیست. ایتالیایی ها هم اصلا خوب نیستند، چون خنده داره فراری یا لامبو را وارد کنند و فیات های بیخود فقط گزینه مد نظرشونو.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  12. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    از قیافه این خودرو معلومه که پر از جنب و جوشه واقعا محشره!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا