تزریق خونی تازه به رگهای لندروور دیفندر توسط استارتِک
برابوس به عنوان تیونری آلمانی با ارتقای محصولات مرسدس بنز نامی برای خود دست و پا کرده است اما زیربرند این شرکت یعنی استارتک به کار تیونینگ محصولات متنوعی مشغول است. جدیدترین پروژه این شرکت لندروور دیفندر جدید در نسخه کوتاه 90 است که دارای بدنهای دو رنگ میباشد به گونهای که بخش پایینی رنگ سفید را به خود گرفته و ستونها و سقف نیز به رنگ مشکی درآمدهاند.
واضحترین تغییر این شرکت نسبت به دیفندر استاندارد در بخش عقب روی داده جایی که استارتک لاستیک زاپاس را حذف کرده تا ظاهر یک دستتری ایجاد شود. درب پشتی این خودرو طرح مونوکروماتیک به خود گرفته و البته میتوان آن را به رنگ پرچم بریتانیا نیز درآورد.
کوچکترین نسخه دیفندر جدید از رینگهای 23 اینچی سود میبرد، رینگهایی که واقعاً بزرگ هستند. این رینگهای مشکی با نام مونو استار E شناخته شده و از طراحی 10 پره دوبل سود بردهاند. لاستیکهای 305/35 R23 یوکوهاما نیز این رینگها را در آغوش کشیدهاند. برخی افراد شاید معتقد باشند استفاده از این رینگهای بزرگ تأثیر منفی روی تواناییهای آفرود دیفندر داشته باشند که خب میتواند موضوعی قابلتأمل باشد.
استارتک همچنین از سیستم تعلیق بادی برای بهبود سواری این خودرو استفاده کرده است. در صورت فعال شدن حالت جادهای ارتفاع خودرو حدود 35 میلیمتر کمتر میشود. البته ارتفاع خودرو از سطح زمین در حالت آفرود تغییری نمیکند تا تواناییهای آن در مسیرهای ناهموار کاهش نیابد.
این تیونر مشهور همچنین کیت بدنه ملایمی را برای دیفندر 90 تولید کرده و گفته که در کابین نیز میتوان پدالهای آلومینیومی و کفپوشهای سفارشی را انتخاب کنند. با پرداخت هزینه بیشتر میتوان عناصر رنگی، پانلهای آلومینیومی نقرهای و... را سفارش داد. استارتک گفته تقریباً محدودیتی از نظر رنگها، الگوهای دوخت و طراحی پوشش چرم و آلکانترا وجود ندارد.