لندروور-رنجروور

معرفی رنجروور اووک L در بازار چین

چین به خاطر پذیرایی از نسخه‌های طویل‌تر خودروهای گوناگون شناخته شده است. جدیدترین عضو این خانواده رنجروور اووک L است که به تازگی در بازار این کشور معرفی شده است.

با طول ۴۵۳۱ میلی‌متری، اووک L جدی به‌طور قابل‌توجهی طویل‌تر از نسخه استاندارد خود با طول ۴۳۷۱ میلی‌متری می‌باشد. بدنه و فاصله بین محوری طویل‌تر باعث ایجاد فضای پای بیشتر در بخش عقب کابین شده‌اند به گونه‌ای که هم‌اکنون فضای ۱۲۵ میلی‌متری بیشتری در دسترس سرنشینان است. لندروور می‌گوید این افزایش فضا به سرنشینان اجازه می‌دهد با استفاده از صندلی‌های عقب قابل تنظیم راحتی بیشتری داشته باشند.

رنجروور اووک L همچنین به سیستم InControl OS 2.0 مجهز شده که طبق گفته این خودروساز بریتانیایی یک اینترفیس شامل دو نمایشگر ۱۰.۲ اینچی قابل‌مقایسه با اسمارت فون ها می‌باشند. پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی نیز از نوع فول LCD می‌باشند.

تمامی نسخه‌های اووک L با کیت اسپورت دینامیک R و رینگ‌های ۲۰ اینچی استاندارد عرضه می‌شوند. این خودرو پیش از این در دسترس بوده و با قیمت ۴۳۰ هزار یوانی یا حدود ۶۶۴۵۰ دلاری قابل خریداری می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که اووک L در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

همان‌گونه که گفته شد بازار چین به خاطر معرفی نسخه‌های طویل از خودروهای متنوع مشهور شده است و دلیل آن نیز تقاضای مشتریان است و خودروسازان نیز با معرفی محصولات انحصاری در این بازار به دنبال کسب سهم حداکثری از بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا هستند.

از جمله این خودروها می‌توان به بیوک انویژن پلاس و فولکس‌واگن ID.6 اشاره کرد که اولین بار در چین معرفی شد. مرسدس بنز نیز نسخه طویل‌تر E کلاس را در این کشور عرضه کرده و سری ۵ با پسوند Li نیز باب میل چینی‌ها می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. new RAMIN

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    با درود خدمت دوستان پدال

    دیروز لینک رو در پست پرفروش ترین خودرو ها در امریکا دادم
    ولی مثل اینکه ادمین تایید نکرد!😐

    https://www.instagram.com/p/CRbRBGiDxGV/
    دیگه این 12 دقیقه تست درایو گویا همه ماجراس…
    فقط بی زحمت زود قضاوت نکنید و تا پایان ببینیدش.

    بحث رنجروور هم هست خب دقیقا پست قبلش برسی محصولات رنجروور هست
    شما را به دیدن هم تست درایو اون خودرو وهم برسی محصولات رنجروور دعوت میکنم

    پدال جان خواهشا لینک را منتشر کن🙏 با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Irani

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (141 ديدگاه)

      ممنون رامین جان.
      واقعا خوش بحالشون که با دست باز میتونند هر مدلی از هر شرکتی رو انتخاب کنند. فکر کنید یه کارگر اونجا با یکسال حقوقش میتونه همچین ماشینی بخره. مثل این میمونه که با توجه به دستمزدهای تو ایران، این ماشین تو ایران 80 میلیون تومان باشه، اونوقت خیلی از مردم میتونن بخرند. ولی با همین قیمت جهانیش تو ایران 800 میلیون درمیاد. حالا اگه عوارض و سایر هزینه های دیگه رو هم بزاری روش، راحت 2.5 میلیارد آب میخوره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mahan

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      بیرونش نمای پشت و جانبی چه قدر شبیه x4 هست شیطونه میگه x4 رو اتیش بزنم.البته پیشرفت خوبی کردن و کیفیت خوبی باید داشته باشه ولی قابل مقایشه با خاندان رنجروور نیست رامین جان .رنجروور ماشین نیست سبک زندگی هست …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. new RAMIN

        ۲۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        (((ولی قابل مقایشه با خاندان رنجروور نیست رامین جان .رنجروور ماشین نیست سبک زندگی هست …)))

        من با رنجروور مقایسه نکردم که😅، کامنت منو بد متوجه شدی ماهان عزیز
        (بحث رنجروور هم هست خب دقیقا پست قبلش برسی محصولات رنجروور هست
        شما را به دیدن هم تست درایو اون خودرو وهم برسی محصولات رنجروور دعوت میکنم)

        دقت کنی گفتم بحث بحث رنجروور هست و مطلب درباره رنجروور. پست قبلی این کانال درباره رنجروور هست خب گفتم هم تست درایو cs85 رو ببنید بعدش که دیدید، برید تست رنجروور رو ببنید لذت ببرید. منطور من این بود

        یعنی هم با دیدن اون تست درایو پیشرفت چین رو ملاحظه کنید
        بعدش برید پست قبلی برسی محصولات رنجروور رو ببینید

        منظور من این بود.

        ولی اگر واقعا رنجروور سبک زندگی هست واقعا سبک زندگی گرانی هست😂

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۲۸ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          درسته من اشتباه متوجه شدم منظورتون پست بعدش بود.عذر می خوام و گفتم در پست بعد!
          درسته سبک زندگی گران ولی پرفکتی هست😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 1
    3. mahan

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      راستی رامین جان یک نکته توی ویدیویی که در مورد رنجروور پست شده اون رنجروور مدل پایه هست se هست و موتور 6 سیلندر داره نه 8 سیلندر و جز ارزون ترین مدلاشه که 3800 قیمت گذاری شده که این قیمت توی هر جای دنیا کم قیمتی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 1
    4. mahan

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      راستی رامین جان از همون سایت اینستاگرام یک بازدید از نمایندگی رنجروور اون عزیز گذاشته و من دیدم و صحبت هاشو تائید می کنم مخصوصا در مورد رنجروور سوارا اونو بذاری لینکشو دوستان ببینن خالی از لطف نیست

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. مازیار

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2466 ديدگاه)

    چینی های مینی سایز بدنبال نسخه های طویل؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Mohamad+rahmati

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (36 ديدگاه)

    همشونم حالا خوبه هر کدوم ۴۰ کیلو وزن دارن و ۱/۵ متر قد!امریکاییها که ۲ متر قدشونه ازین غلطا نمیکنن،میگن میمون هر چی زشت تره اداش بیشتره حکایت ایناست،

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (203 ديدگاه)

      چینی ها با توجه به جمعیت زیادشون، نژادهای مختلفی هم دز کشورشون دارند. توجه کنید که بلندقدترین و سنگین ترین آسیایی در کشور چین است. درسته که بیشتر چینیها قد کوتاه هستند و وضع مالی ضعیفی دارند، اما افراد قدبلند و پولدار هم در چین زیاد است.
      ضمنا طویل بودن خودرو ربطی به قدبلند بودن استفاده کننده نداره. بلکه راحتی سرنشین عقب تامین میشه. تو چین اکثر سرمایه دارها راننده شخصی دارند ولی در آمریکا اکثرا خودشون پشت فرمون هستند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Aryan🥋🥋🥋judo

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (574 ديدگاه)

      قصد توهین ندارم اما قد ربطی به نوع انتخاب ماشین نداره وگرنه اروپایی ها از همه بلند تر هستن و آمریکایی ها متوسط هستن تازه اروپایی ها بیشتر هاچبک سوار میشن این سبک زندگی اونها هست و نوع کشور که تعیین کننده انتخاب ماشین هستش الان میانگین قد هلندی ها که بلند ترین هستن ۱ متر ۸۵ سانت هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. porsche

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    چراغاش واقعا زیباست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. ممد ژانگولر

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    به دنیا ماشینای کوچولو و کامپکت صادر میکنن
    ولی برای خودشون که از قد و قواره ریزتری برخوردارند درشتاشو سفارش میدن .
    اینجاست که باید حرص خورد و زد زیر میز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Amirreza

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    چقد رنگش بهش میاد ، کلا ماشینای رنجروور خصوصا در بخش چراغ یه زیبایی و اصالت و ابهت خاصی دارن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. مسعود

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    بسیار زیبا و شکیل

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. mahan

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    ایووک تنها رنجرووری که رنجروور نیست!خیلی خوبه و عالیه و نسبت به رقبا خوبه منتها نسبت به خانواده ش نمیشه اینو ازون خانواده حساب کردم.البته چون ارزون ترین عضو خانواده هم هست و …
    ایکاش رنجروور کوپه تولید میشد عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حسین دهمرد

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    چرا از اول با طول بیشتر تولید نمیکنن؟ من حس میکنم بخش بزرگی از فروش این نسخه صرفا حقه ی تبلیغاتی هست با یک پسوند L چند هزار دلار میکشن روش و خریدار میگه لیموزین سوارم. و میتونه پزشو بده. البته در راحت تر بودنش هیچ شکی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا