شکست لندروور در دعوای قضایی علیه اینیوس گرنادیر
جگوار-لندروور در یک دعوای قضایی در انگلستان برای حقوق تجاری شکل کلی نسل قبلی دیفندر علیه شرکت اینیوس، شکست خورده و به گروه اینیوس اجازه داده شده تا پروژهٔ گرنادیر را جلو برده و آنرا به بازار عرضه کند. دفتر مالکیت معنوی انگلستان اظهار داشته است شکلی که جگوار-لندروور درخواست ثبت تجاری آنرا داشته بهاندازهٔ کافی متمایز نیست. به همین دلیل، دادگاه لندن درخواست تجدیدنظر این شرکت را رد کرده است. قاضی دادگاه از گزارش دفتر مالکیت معنوی حمایت کرده و گفته است که هرچند ممکن است تفاوت در طراحی برای برخی از متخصصان قابلتوجه به نظر برسد اما ممکن است برای بسیاری از خریداران بیاهمیت باشد.
جگوار-لندررور در بیانیهای گفته است که از این تصمیم ناامید شده زیرا شکل نسل قبلی دیفندر در چند بازار دیگر بهعنوان یک علامت تجاری ثبت شده است. این در حالی است که خود اینیوس اقرار کرده که گرنادیر با الهام از دیفندر قبلی ساخته شده است. درهرحال، این آفرودر جدید که بر اساس شاسی نردبانی و سیستم تعلیق طراحیشده توسط مگنا اشتایر ساخته شده، قرار است با پیشرانهٔ بامو به بازار عرضه شود. اینیوس قصد داشت گرنادیر را در کارخانهٔ جدیدی در ولز تولید کند درحالیکه قرار بود تأسیسات دیگری هم در پرتغال برای تولید بدنه و شاسی ایجاد شود؛ اما این شرکت برنامههای خود را به تعلیق درآورده است زیرا هماکنون در حال مذاکره با دایملر برای خرید کارخانهٔ اسمارت در فرانسه است. در صورت دستیابی به توافق، اینئوس برنامههای قبلی خود را کنار میگذارد و از کارخانهٔ فرانسه بهعنوان تنها سایت تولیدی خود استفاده خواهد کرد.