رونمایی از لوگوی جدید و اختصاصی رنجروور پس از نیم قرن
درحالیکه بازطراحی اخیر جگوار سروصدای زیادی به پا کرد، رنجروور مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و تغییراتی ظریفتر را معرفی کرده است. جگوار-لندروور لوگویی جدید به همراه یک الگوی طراحی متمایز را برای رنجروور معرفی کرده است که نشاندهنده تغییری آرام و درعینحال وفادار به سنتهای برند است. لوگوی جدید که از دو حرف R رویهم و قرینه تشکیل شده، ابتدا در یک ارائه برای سرمایهگذاران رونمایی شد و سپس در بیانیهای مطبوعاتی به مناسبت حضور رنجروور در هفته طراحی میلان به نمایش درآمد. این لوگو که در بالای یک سردر به رنگ طلایی به نمایش گذاشته شد، ظاهری شیک و ظریف دارد، هرچند در رنگ مشکی کمی از جذابیت آن کاسته میشود.
همراه با این لوگو، الگوی رنجروور نیز معرفی شده است که شامل دهها حرف R بههمپیوسته است. جگوار-لندروور هنوز اعلام نکرده که این الگو دقیقاً کجا استفاده خواهد شد، اما به نظر میرسد برای کاربرد در جلوپنجره خودروها یا سطوح داخلی کابین مناسب باشد. جگوار-لندروور در گفتوگو با اتوکار اعلام کرد که این نشان جدید جایگزین نوشته آشنای رنجروور روی مدلهای این برند نخواهد شد. درواقع، این لوگو بهعنوان یک نماد کوچکتر طراحی شده است تا در جاهایی که نشان اصلی رنجروور مناسب نیست و به یک نشان ظریفتر نیاز دارد استفاده شود. به همین دلیل، بعید است این لوگو جایگزین نشان بیضیشکل لندروور شود که هماکنون در بخش جلویی مدلهای رنجروور دیده میشود.
این الگوی جدید در چارچوب استراتژی خانه برندهای جگوار-لندروور رونمایی شده است که در آن جگوار، دیسکاوری، دیفندر و رنجروور به زیربرندهای مستقل تقسیم شدهاند. حالا که جگوار و رنجروور لوگوهای جدیدی دارند، تنها دیسکاوری و دیفندر هستند که هنوز هویت بصری جدیدی پیدا نکردهاند. جگوار-لندروور هنوز اعلام نکرده کدام مدل اولین بار از نشان لوگوی جدید رنجروور استفاده خواهد کرد اما با توجه به معرفی قریبالوقوع رنجروور الکتریکی، احتمالاً این مدل اولین خودرویی خواهد بود که لوگوی جدید را بر پیشانی خواهد داشت.