لندروور-رنجروور

معرفی لندروور دیفندر مدل 2026 با به‌روزرسانی‌های ظاهری و فناوری

لندروور دیفندر برای مدل ۲۰۲۶ به‌روزرسانی‌هایی مثل تجهیز به نمایشگر بزرگ‌تر، سیستم کروز کنترل آفرود و رنگ‌های جدید را تجربه کرده است.

لندروور دیفندر ۲۰۲۶ تغییرات ظاهری ملایمی دریافت کرده که به جذابیت آن افزوده است. گرافیک چراغ‌های جلوی بازطراحی شده و چراغ‌های عقب با لنزهای دودی، ظاهری مدرن‌تر به این خودرو بخشیده‌اند. رنگ‌های جدید شامل سبز وولستون و خاکستری بوراسکو هستند که گزینه‌هایی تازه برای خریداران فراهم می‌کنند. نسخه ویژه اوکتا در رنگ انحصاری آبی سارگاسو یا روکش مات سفید پاتاگونیا عرضه می‌شود که پیش‌تر در مدل‌های مجهز به موتور ۵ لیتری V8 نیز دیده شده بود. نسخه اوکتا همچنین از روکش گرافیتی بافت‌دار مات و ذرات متالیک بهره می‌برد. سپرها، دریچه‌های کاپوت، اطراف دریچه‌های جانبی و نوشته روی کاپوت با روکش برنزی فسفری تزئین شده‌اند. لندروور همچنین لوازم جانبی جدیدی مثل باربند اکسپدیشن، محافظ زیرین جلو و صفحه محافظ عقب با روکش تیره را به‌صورت جداگانه ارائه می‌دهد.

دیفندر ۲۰۲۶ به نمایشگر لمسی بزرگ‌تر ۱۳.۱ اینچی مجهز شده که جایگزین نمایشگر ۱۱.۴ اینچی قبلی شده است. این نمایشگر هم‌اندازه نمونه‌های موجود در رنجروور و رنجروور اسپرت است. بااین‌حال، لندروور دکمه‌های فیزیکی کنترل آب‌وهوا و تنظیمات آفرود را حفظ کرده تا برخلاف مدل‌های رنجروور، تجربه کاربری ساده‌تری ارائه دهد. امکان نصب صندلی تاشو برای نشستن سه نفر در ردیف جلو نیز همچنان وجود دارد. از دیگر فناوری‌های جدید می‌توان به سیستم کروز کنترل آفرود تطبیقی و پایش توجه راننده با دوربین رو به راننده اشاره کرد. مدل ۱۳۰ با فاصله محوری بلندتر حتی به کمپرسور هوای داخلی مجهز شده که برای رانندگی در شن‌های نرم بسیار کاربردی است.

لندروور برای دیفندر ۲۰۲۶ دو موتور V8 متفاوت ارائه می‌دهد. نسخه اوکتا از موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی ب‌ام‌و با قدرت ۶۳۵ اسب بخار استفاده می‌کند درحالی‌که دیفندر V8 از موتور ۵ لیتری سوپرشارژ لندروور با ۵۲۵ اسب بخار بهره می‌برد. مدل‌های ارزان‌تر نیز با موتورهای چهار سیلندر توربوشارژ یا شش سیلندر خطی عرضه می‌شوند. قیمت مدل ۲۰۲۵ دیفندر ۹۰ از ۵۶,۹۰۰ دلار شروع می‌شود و نسخه اوکتا با قیمت ۱۵۲ هزار دلار در بالاترین جایگاه قرار دارد. انتظار می‌رود قیمت مدل ۲۰۲۶ تفاوت چشمگیری نداشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1661 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/05/Land-Rover-Defender-10.jpg

    یکی از بهترین عکسهایی که دیدم. جذابیت خاصی تو فضای سردش هست.
    ممنون آقای دهقان

    موافقم 31
    مخالفم 3
    1. Taha Ayoobi

      ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6285 ديدگاه)

      عکس های تو آب کلا خفنه

      موافقم 17
      مخالفم 1
      1. Sina_carshow

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (534 ديدگاه)

        خیلی زیاد
        نسخه اکتا دیفندر دقیقا g63 amg رو نابود کرد
        بنز باید یه نسخه خفن تر و قوی تر شبیه s63 جدید باید برا جی کلاس بده بیرون برا رقابت‌ باهاش

        موافقم 10
        مخالفم 6
      2. جرمی کلارکسون

        ۸ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (1098 ديدگاه)

        مخصوصا رم TRX پروفت مثل کروکودیله

        موافقم 15
        مخالفم 1
        1. Taha Ayoobi

          ۸ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6285 ديدگاه)

          دقیقا جرمی
          دیوونه اش ام

          موافقم 5
          مخالفم 1
  2. نیو کار

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (234 ديدگاه)

    طراحشو چینی ها باید بپرستن خوب نونی گذاشت براشون با کپی کردن از روش از بی وای دی بگیر تا چری و……

    موافقم 23
    مخالفم 1
  3. amirkhanzadeh

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1037 ديدگاه)

    نسخه لانگش خیلی فضا داره
    مخصوصا اینکه با سیستم تعلیق سفارشی باشه
    عالی میشه
    رو قیمت باید کار کنند
    رقیب های زیادی دارند

    موافقم 15
    مخالفم 1
  4. Sina

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (855 ديدگاه)

    V8 5L Supercharger
    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    موافقم 16
    مخالفم 1
  5. 👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (370 ديدگاه)

    حاجی اصلاً باورم نمی‌شه که بهترین آفرودرهای جهان (اینیوس گرنادیر و تمام خودروهای رنجروور و لندرور و خیلی از خودروهای دیگه) از پیشرانه بی‌ام‌و در خودروشون استفاده می‌کنن چون برخلاف نظر خیلی از کامنت گذاران محترم بی ام‌ و پیشرانه‌هاش فوق العاده برای آفرود مناسب هستن
    حتی همین بی‌ام‌و ایکس ۵ هم قابلیت آفرود فوق العاده‌ای داره (البته در صورتی که یه مقدار دیفرانسیلش رو تقویت کنی و ارتفاعش رو بیاری بالاتر که کف ماشین گیر نکنه و یه سری نکات ریز دیگه) اما در حالت فابریک هم قابلیت آفرود خیلی خوبی داره پیشنهاد می‌کنم ویدیوهاش رو تو یوتیوب ببینید
    و برادر ناتنیش هم قابلیت آفرود خیلی خوبی داره منظورم مرسدس بنز جی ال ای هست حتی این مرسدس یک سری امکانات آفرودی هم داره خلاف این بی‌ام‌و اما جفتشون در آفرود در یک سطح هستن
    طبق شایعات و گفته‌ها بی‌ام‌و قصد داره تا چند سال آینده یک آفرودر رو به بازار معرفی کنه که در آفرود هم سطح جی کلاس باشه که واقعاً فوق العاده میشه حالا فعلاً معلوم نیست که موتورش قراره برقی باشه یا بنزینی و یا…

    موافقم 6
    مخالفم 14
    1. آروان

      ۸ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام
      کاش منم یک رنج‌آور داشتم. اما این فقط یک آرزو است. ولی آرزو کردن که عیب نیست، خدا از سلطان محمود بزرگتره

      موافقم 5
      مخالفم 1
    2. JaMsHiD-B

      ۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (3252 ديدگاه)

      X5 آفرودش خوبه؟

      تقویت دیفرانسیل؟؟
      ارتفاع بالاتر؟
      میشه بگی دیفرانسیل رو چیکار میخوای بکنی؟
      حتما میخوای اکسل دانا ۶۰ بندازی روش
      با جیپ اشتباه گرفتیا که با یه کیت کینگ و اکسل افتر مارکت و رول بار می‌ره آفرود

      موافقم 2
      مخالفم 1
  6. Mohammad

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (303 ديدگاه)

    موتور بی ام وه ؟
    ایولا بی ام وه واقعاً دست مریزاد ، حال کردم ، امیدوارم بی ام وه از این هم که هست قدرتمند تر بشه .

    موافقم 8
    مخالفم 2
  7. مهردادکمال

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (2152 ديدگاه)

    بی شک بهترین و زیباترین لندرور همینه
    امیدوارم دیفندر رو تو ایران ببینیم

  8. SepehrV10

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (127 ديدگاه)

    توی دیفندرا ۱۱۰ رو خیلی دوس دارم
    ۹۰ هم باحاله ولی ۱۳۰ یه جوریه

    موافقم 4
    مخالفم 1
  9. آروان

    ۸ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    کاش منم یک لندروور داشتم. اما این فقط یک آرزو است. ولی آرزو کردن که عیب نیست، خدا از سلطان محمود بزرگتره

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. JaMsHiD-B

    ۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    برای کاربری شهری و آفرود سبک خیلی خوبه
    البته کاری ندارم دو سوم اینایی که اینو خریدن برای شو آف هست و یه بارم با ماشین توی جاده خاکیم نرفتن
    وگرنه کسی که کارش سافاری و آفرود و کراولینگ باشه
    صددرصد انتخابش ماشین صفر کیلومتر نیست
    ماشینیم نیست که یه موتور پیچیده و هزار تا یونیت کنترلی الکتریکی داشته باشه
    یه ماشین هم با ویل تراول کم نیست
    یا یه ماشین فابریک کلا که هیچ دستی توش نبرده باشه
    من بودم
    ماشین صفر و نو و پیچیده برای آفرود انتخاب نمی‌کردم
    نه اینکه این بد باشه
    ولی برای آفرود مناسب نیست

    اینو هم ببینید شاید خوشتون اومد
    https://youtube.com/shorts/gRZ336kgpls?feature=shared

  11. علی

    ۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    طفلکیا دلم بحال خودم و شما میسوزه. همچین بحثهای زیبای تخصصی میکنید انگار ۲۰۰ هزار دلار تو حساب بانک خارجیتون بلاتکلیف مونده که بین دیفندر و جی کلاس قراره یکیو انتخاب کنید!
    جوری از دسترسمون خارج کرده اند که نهایتش میتونیم به یه پاترول داغون فکر کنیم!
    سه روز پیش یه سواری سیتروئن C5 ساخت ۲۰۰۷ وارداتی خریدم. مجبورم میفهمی ؟ مزبور!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا