لندروور دیسکاوری با دو نسخه ویژه تمپست و جمینای به مناسبت ۳۵ سالگی رونمایی شد. تمپست با طراحی لوکس و پیشرانههای قدرتمند، قیمتی نزدیک به رنجروور اسپرت دارد.
لندروور به مناسبت ۳۵ سالگی دیسکاوری، دو نسخه ویژه تمپست و جمینای را معرفی کرد. این شاسیبلندها با طراحی متمایز و آپشنهای لوکس، ترکیبی از راحتی و توانایی آفرود را ارائه میدهند. این مدلها نشان میدهند که دیسکاوری همچنان میتواند با نوآوریهای جدید، جایگاه خود را در بازار حفظ کند. تمپست بهعنوان «لوکسترین، راحتترین و مجهزترین دیسکاوری تاریخ» معرفی شده است. این نسخه با رنگهای خاکستری شارنت، خاکستری کارپاتیان یا آبی وارسین و سقف مسی براق، ظاهری خیرهکننده دارد. تزئینات مسی و نشانهای ویژه، جذابیت بصری آن را دوچندان کردهاند.
تمپست روی رینگهای ۲۲ اینچی با تزئینات مشکی براق و روکش مسی قرار گرفته است. کابین تمپست با چرم مشکی و تزئینات آلومینیومی، فضایی مجلل ایجاد کرده است. پدالهای ویژه، سیستم تهویه چهار منطقهای و کنترلهای تهویه برای سرنشینان عقب از دیگر ویژگیهای آن هستند. تمپست از پیشرانههای متنوعی بهره میبرد که شامل ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور برای تیپهای پایه (S و SE) و ۳ لیتری توربوشارژ شش سیلندر خطی با ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور برای تیپهای بالاتر میشود. هر دو پیشرانه با گیربکس اتوماتیک همراه هستند.
نسخهٔ جمینای با رویکردی متفاوت، در شش رنگ ازجمله قرمز سدونا و سقف مشکی براق عرضه میشود. تزئینات نقرهای براق، رینگهای ۲۱ اینچی و چراغهای خوشامدگویی با طرح ششضلعی، ظاهری مدرن به آن بخشیدهاند. کابین جمینای مشابه تمپست است و از سیستم تهویه چهار منطقهای، پدالهای ویژه و تزئینات منحصربهفرد بهره میبردد. این نسخه نیز از همان پیشرانههای ۳ لیتری توربوشارژ یا ۳ لیتری توربوشارژ استفاده میکند. لندروور همچنین سه پکیج سفارشی با نامهای روزهای ساحلی، روزهای برفی و سفر جادهای را هم برای دیسکاوری معرفی کرده است که ویژگیهایی مثل ریل سقفی برای حمل تخته موجسواری، کفپوشهای لاستیکی، ریلهای عرضی برای حمل اسکی و باربند جعبهای را به همراه دارد.
قیمت دیسکاوری S از ۶۰,۲۰۰ دلار و SE از ۶۴,۶۰۰ دلار آغاز میشود درحالیکه نسخههای جمینای و تمپست به ترتیب ۷۰,۸۰۰ و ۸۳,۵۰۰ دلار قیمت دارند.
مهردادکمال
۳ خرداد ۱۴۰۴خیلی زیباست و میدونم دیس های زیادی میگیرم ولی اگر منطقی فکر کنیم،متاسفانه و صد تاسف بر اساس مطالعات قابلیت اطمینان در j.d power’s خودروهای سال ۲۰۲۰ شرکت لندروور پایینترین رتبه را از نظر قابلیت اطمینان در میان تمامی برندهای خودرو دارد.
که این بده!
حالا برای عاشقان این برند لوکس شاید این اهمیت نداشته باشه ولی افت قیمت بالای این برند باعث شده خیلی از مشتاقان خرید یه اس یو وی لوکس به گزینه های دیگه جدی تر فکر کنن.
–
مازیار
۳ خرداد ۱۴۰۴مهرداد کمال منتقد قدیمی لندروور که اینبار با لحنی ملایمتر پیام داده
اما شما ابدا نگران نباش چون فروش لندروور رنجروور در بالاترین حد سالهای گذشته هست و توی جدول اطمینان هم تنها نیست و همیشه چندتا دیگه از جمله جیپ رو پائین خودش داره
جرمی کلارکسون
۳ خرداد ۱۴۰۴عکس عقبشو نذاشتن که الان میگی قشنگه😂😂😂
froG-driVer
۳ خرداد ۱۴۰۴ظاهرش خیلی هندیه قبلا هم گفتم،نسبت به بقیه طراحیای رنجو،زیاد ازش خوشم نمیاد
🇩🇪هیتلر»
۳ خرداد ۱۴۰۴جلوش قشنگ شده ولی عقبش افتضاح فکر کنم که تنها مشتری هاش کشورای خاورمیانه مثل حاشیه خلیج فارس باشه که سلیقه هاشون مثل خودشونن
Hakan
۳ خرداد ۱۴۰۴اینکه شده هایما S7 😅
یوسف
۳ خرداد ۱۴۰۴یکی از تنها برندهایی که مثل نقل و نبات داره میفروشه و براش صف میکشن همین برنده…. و جالبه اصلا برای مشتریاش مهم نیست توی پدال چه خبره……
…… خریدار رنجرور و لندرور براش مهم نیست که در آینده چه خبره هدف اونا داشتن یک لندرور یا رنجروره…… فارق از تمام مسایل دیگر….
برای اطلاع میگم دفتر سفارش رنجرور و لندرور حدود 200هزار سفارش پشت خط تولید داره….
مازیار
۳ خرداد ۱۴۰۴خوب اینجا دو نکته لازم به ذکر هست
اول اینکه ظاهرا بعضی از دوستان نمیدونن که مثلا گزارش ۲۰ خرابی در هزار با ۴۰ خرابی در هزار چه فرقی داره و چقدر فرق داره. فکر میکنن اونی که بالای جدوله هرگز خراب نمیشه و اونی که پائین جدوله همیشه خرابه. این بحث راه به جایی نمیبره
و نکته دوم به تفاوت آدمها و نگرشها برمیگرده. یه مثال تجربی میزنم. من توی خونهام تو آپارتمان طبقه ششم شومینه هیزمی درست کردم. با هزینه چند برابر گازی و دردسرهای چندین برابر. تهیه هیزم، حملش با آسانسور، ریخت و پاش توی خونه، اغلب بهم میگن دیوونهای؟ خوب شومینه دوست داری گازی بزن، اما وقتی بارون میاد پنجره رو بازمیکنم، روشنش میکنم و کیف میکنم. اونوقته که تمام دردسرهاش از یادم میره. کسی که رنجروور میخره به فرض هم اگه دو هفته در سال تعمیرگاه باشه در عوض پنجاه هفته دیگهاش رنجروور سواره. چیزی که با هیچ چهارچرخی قابل قیاس نیست.
بله آدمها با هم فرق دارن و تمام لطف زندگی به همینه