بازتولید لندرور دیفندر 1991 با پیشرانه 8 سیلندر و قیمت 120 هزار دلار

شنبه 9 دی 1402 - 05:30
مطالعه 4 دقیقه
ls3-swapped-91-land-rover-defender-costs-more-than-a-cybertruck-and-mad-max-would-approve_2
پروژه بازتولید یک دستگاه لندرور دیفندر 1991 با پیشرانه 8 سیلندر LS3 جنرال‌موتورز کاملاً خبرساز شده است.

دیفندرهای دهه 90 میلادی این روزها طرفداران زیادی بین اهالی آفرود دارند و به ویژه زمانی که کیت‌های بدنه سفارشی را با دیگر تجهیزات موردنیاز برای آن‌ها تهیه کنید مالک خودرویی چشم‌نواز خواهید شد. درصورتی‌که پیشرانه 8 سیلندر پرقدرتی را نیز تهیه نمایید احتمالاً خواهید توانست شانه به شانه خودروهایی همچون G کلاس AMG در خط مستقیم بتازید.

معمولاً دیفندرهای دهه 90 میلادی در یک یا دو بخش می‌درخشند و فضا برای بهبود وجود دارد. دیفندر خودروی چابک یا راحتی نیست و سواری آن نیز هیجان زیادی ندارد اما پروژه‌های بازتولید انجام شده داستان دیگری دارند. برای رفع کمبودها می‌توان خودرویی شبیه این لندرور دیفندر 1991 تیونینگ کان‌دیزاین را خریداری کرد که کاملاً ارتقا یافته و به قیمت بالا فروخته می‌شود. قبلاً قیمت پیشنهادی برای خرید دیفندر از 120 هزار دلار عبور کرده و بنابراین قیمت دیفندر 1991 سفارشی بالاتر از تسلا سایبرتراک خواهد بود؛ اما واضح است که چنین آفرودری جذابیت‌های بسیار زیادی دارد و به لطف کیت بدنه پهن پروجکت کان و رنگ بدنه نقره‌ای مات کاملاً جلب‌توجه می‌کند.

از جمله تغییرات ظاهری دیفندر 1991 می‌توان به چراغ‌های LED، جلوپنجره ایکس لندر، کاپوت سفارشی پوما، ورودی‌های هوای روی گلگیر، شیشه‌های آلپین، سپر عقب جدید، شوک‌های سفارشی، ترمزهای دیسکی در تمامی چرخ‌ها و رینگ‌های 20 اینچی بلک رینو به همراه لاستیک‌های 33 اینچی گلادیاتور QR900-M/T اشاره کرد. وقتی وارد کابین دیفندر فرمان راست شوید امکاناتی همچون صندلی‌های چرمی گرم شونده، تریم چوبی روی قطعات، متریال جاذب صدای بیشتر، چرم مشکی، کولر، شیشه‌های برقی و قفل مرکزی، انتخاب‌گر دنده دکمه‌ای، فرمان سه پره مومو، پوشش سقف میکرو جیر، سیستم صوتی آلپین با نمایشگر لمسی و دوربین دنده‌عقب نظر شما را جلب خواهند کرد. همچنین کف‌پوش چوبی سفارشی در فضای بار نصب شده تا جذابیت‌های خودرو را افزایش دهد.

زیر کاپوت لندرور دیفندر 1991 پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری LS3 جنرال موتورز قرار دارد که با سوپرشارژر 4 لیتری همراه شده. اگرچه قدرت دقیق را نمی‌دانیم اما قطعاً این هیولا از خروجی 900 تا ۱۰۰۰ اسب بخار برای شرمنده کردن برخی رقبا برخوردار خواهد بود. نیروی پیشرانه نیز از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک راهی چهار چرخ‌ می‌شود. جعبه انتقال و شفت‌های سفارشی نیز در دیفندر وجود دارند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.