لندروور-رنجروور

لندرور از دیفندر کلاسیک با قیمت 300 هزار دلار رونمایی کرد

لندرور از یک مدل دیفندر بازسازی‌شده، مجهز به موتور V8 و سقف پارچه‌ای با قیمت ۲۳۴ هزار پوند معادل ۳۱۱ هزار دلار رونمایی کرده است.

این یک دیفندر با موتور صفرکیلومتر و سقف پارچه‌ای است که توسط تیم لندرور کلاسیک ارائه شده است. به عبارت دیگر، یک دیفندر جدید -قدیمی با سقف برزنتی، موتور ۵ لیتری قدرتمند و قیمت عجیب مخصوص کلکسیونرهای متعصب انگلیسی.

در ازای این مبلغ، شما بهترین ویژگی‌های دیفندر را دریافت می‌کنید؛ از جمله آن طراحی بدنه کلاسیک از مدل کانورتیبل دو در  که شرکت لندرور کلاسیک آن را “افسانه‌ای” می‌نامد.  لندرور کلاسیک یک خودروی کم‌کار از سری دیفندرهای ساخت سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ را انتخاب کرده و سپس هر یک را با تعمیرات اساسی و ارتقاءهای کامل به شکل نو درمی‌آورد.

برای این محصول، یک سقف پارچه‌ای سفارشی با بندها و تسمه‌های مخصوص، روی یک قاب الهام‌گرفته از نسخه اصلی دیفندر ۹۰ ویژه آمریکای شمالی نصب می‌شود. این سطح از توجه به جزئیات‌، هنر لندرور کلاسیک در بازسازی محصولات لندرور است.

هر کسی که دیفندر قدیمی داشته باشد، می‌تواند با انتخاب‌های متعدد سفارشی‌سازی، از جمله طیف گسترده‌ی رنگ بدنه، چرم صندلی، چرخ‌ و حتی امکانات جدید مثل محفظه‌ی خنک‌کننده نوشیدنی، خودروی خود را شخصی‌سازی کنید. در اصل، اگر چیزی را بخواهید، لندروور کلاسیک آن را برای شما فراهم می‌کند.

اما یک مورد غیرقابل مذاکره وجود دارد: موتور ۵ لیتر V8 تنفس طبیعی با ۳۹۹ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن‌متر گشتاور. این پیشرانه به یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ساخت ZF و سیستم چهارچرخ متصل است. لندرور کلاسیک سیستم تعلیق را نیز به‌طور کامل بازبینی کرده و از فنرهای مارپیچ جدید با “نرخ‌های بازنگری‌شده” (یعنی نسبتاً نرم)، میله‌های ضدواژگونی از برند Eibach و کمک‌فنرهای Bilstein استفاده کرده است.

ترمزها نیز با سیستم چهارپیستونی جایگزین شده‌اند که روی دیسک‌های ۳۳۵ میلی‌متری جلو و ۳۰۰ میلی‌متری عقب نصب می‌شوند. لندرور کلاسیک ادعا می‌کند که این تنظیمات “قدرت ترمزگیری اطمینان‌بخش” را فراهم می‌کنند.

دومینیک الامز، رئیس لندروور کلاسیک، می‌گوید:

“در لندرور کلاسیک، ما با مشتریان به صورت اختصاصی کار می‌کنیم تا خودرویی کاملاً سفارشی برای آن‌ها طراحی و مهندسی کنیم. این اطمینان را می‌دهیم که ماشین آن‌ها توسط سازنده اصلی — کسانی که بهتر از هر کسی آن را می‌شناسند — ساخته شده است.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. yektachafi

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (88 ديدگاه)

    آخه مدل جدید هم نیست بگیم یه ماشین مدرن با طراحی رترو داری میخری
    ۳۰۰هزار تا برای یه بازسازی!
    پول سه تا رنجروور اسپرته

    موافقم 79
    مخالفم 13
    1. حمید

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (6 ديدگاه)

      نه تنها تمامی مدل های موجود در ایران بلکه به همین هم، جیپ شهباز 50 سال پیش با قیمت 3000 دلار رو ترجیح میدم

      موافقم 35
      مخالفم 11
  2. Taha Ayoobi

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (6120 ديدگاه)

    با اون پاراگراف آخر میخواد قیمتو توجیه کنه

    موافقم 43
    مخالفم 11
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (3387 ديدگاه)

      یک بیزنس تخصصی هست که از برند شرکت سازنده استفاده می‌کنه
      چون توسط یک کارگاه ناشناخته بازسازی نشده و اسم خود شرکت اصلی روش هست

      برابوس هم دپارتمان مخصوص خودروهای کلاسیک مرسدس بنز داره
      https://www.brabus.com/en-nl/cars/classics.html

      موافقم 44
      مخالفم 3
      1. Taha Ayoobi

        ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (6120 ديدگاه)

        جالبه

        موافقم 19
        مخالفم 4
  3. R@min

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (2241 ديدگاه)

    چقدر زیباس.

    موافقم 30
    مخالفم 6
  4. مازیار

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1607 ديدگاه)

    اوووف آقای اشتری
    خدا ازت راضی باشه😄

    موافقم 25
    مخالفم 3
    1. Taha Ayoobi

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (6120 ديدگاه)

      پست رو دیدم اسمت اومد جلو چشام😂

      موافقم 12
      مخالفم 3
      1. مازیار

        ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (1607 ديدگاه)

        بیشتر از هر مقاله و عکسهایی راجع به لندروور از این خوشم اومد بخصوص این عکس
        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/Landrover-defender-classic-5.webp

        موافقم 17
        مخالفم 2
  5. علی

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (65 ديدگاه)

    خدا آقای اشتری رو برامون حفظ کنه. با سخاوتمندی ذهن ما رو ارتقا میده. ولی ته ماجرا مجبوریم با یه سری لگن عمرمونو به پایان برسونیم.‌

    موافقم 17
    مخالفم 2
    1. تیمور یوسفی

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      لیاقت شما اروپاس، تشریف ببرید و ماشین خوب بخرید

      موافقم 2
      مخالفم 22
  6. مهردادکمال

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (2110 ديدگاه)

    نه کمیابه نه خیلی ویژگی منحصر به فردی داره نه خیلی جذابه والله نهایت ۳۰ هزار تا هم براش زیاده اونم بخاطر موتورش.

    موافقم 24
    مخالفم 11
  7. خدای آفروید

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلطان فقط جیپ…
    والسلام…

    موافقم 14
    مخالفم 13
  8. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    وقتی نمی دونی با پولت چکار کنی و می خوان تیغت بزنن… 😔

    موافقم 20
    مخالفم 3
  9. Yaghoob

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (589 ديدگاه)

    شاید گرون باشه
    ولی وقتی با همین قیمت فروش میره چرا با قیمت کمتر عرضه بشه.

    موافقم 20
    مخالفم 3
  10. Mohammad

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (268 ديدگاه)

    این چیه ۳۰۰ هزار دلار ؟
    به نظرم فقط در صورتی روش داره که یا بازار انحصاری باشه یا انقدر وضع مالیت خوب باشه که دیگه ندونی با پولت چیکار کنی
    من که باشم نمیخرم ، اختیار پولم رو دارم نمیخرم ، دوستان حالا هر نظری دارن به خودشون مربوطه
    حیف ۳۰۰ هزار تا که باهاش میشه ۲ تا ماشین خوب بخری

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا