لندرور از یک مدل دیفندر بازسازیشده، مجهز به موتور V8 و سقف پارچهای با قیمت ۲۳۴ هزار پوند معادل ۳۱۱ هزار دلار رونمایی کرده است.
در ازای این مبلغ، شما بهترین ویژگیهای دیفندر را دریافت میکنید؛ از جمله آن طراحی بدنه کلاسیک از مدل کانورتیبل دو در که شرکت لندرور کلاسیک آن را “افسانهای” مینامد. لندرور کلاسیک یک خودروی کمکار از سری دیفندرهای ساخت سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ را انتخاب کرده و سپس هر یک را با تعمیرات اساسی و ارتقاءهای کامل به شکل نو درمیآورد.
برای این محصول، یک سقف پارچهای سفارشی با بندها و تسمههای مخصوص، روی یک قاب الهامگرفته از نسخه اصلی دیفندر ۹۰ ویژه آمریکای شمالی نصب میشود. این سطح از توجه به جزئیات، هنر لندرور کلاسیک در بازسازی محصولات لندرور است.
هر کسی که دیفندر قدیمی داشته باشد، میتواند با انتخابهای متعدد سفارشیسازی، از جمله طیف گستردهی رنگ بدنه، چرم صندلی، چرخ و حتی امکانات جدید مثل محفظهی خنککننده نوشیدنی، خودروی خود را شخصیسازی کنید. در اصل، اگر چیزی را بخواهید، لندروور کلاسیک آن را برای شما فراهم میکند.
اما یک مورد غیرقابل مذاکره وجود دارد: موتور ۵ لیتر V8 تنفس طبیعی با ۳۹۹ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتنمتر گشتاور. این پیشرانه به یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ساخت ZF و سیستم چهارچرخ متصل است. لندرور کلاسیک سیستم تعلیق را نیز بهطور کامل بازبینی کرده و از فنرهای مارپیچ جدید با “نرخهای بازنگریشده” (یعنی نسبتاً نرم)، میلههای ضدواژگونی از برند Eibach و کمکفنرهای Bilstein استفاده کرده است.
ترمزها نیز با سیستم چهارپیستونی جایگزین شدهاند که روی دیسکهای ۳۳۵ میلیمتری جلو و ۳۰۰ میلیمتری عقب نصب میشوند. لندرور کلاسیک ادعا میکند که این تنظیمات “قدرت ترمزگیری اطمینانبخش” را فراهم میکنند.
دومینیک الامز، رئیس لندروور کلاسیک، میگوید:
“در لندرور کلاسیک، ما با مشتریان به صورت اختصاصی کار میکنیم تا خودرویی کاملاً سفارشی برای آنها طراحی و مهندسی کنیم. این اطمینان را میدهیم که ماشین آنها توسط سازنده اصلی — کسانی که بهتر از هر کسی آن را میشناسند — ساخته شده است.”
yektachafi
۴ اردیبهشت ۱۴۰۴آخه مدل جدید هم نیست بگیم یه ماشین مدرن با طراحی رترو داری میخری
۳۰۰هزار تا برای یه بازسازی!
پول سه تا رنجروور اسپرته
حمید
۵ اردیبهشت ۱۴۰۴نه تنها تمامی مدل های موجود در ایران بلکه به همین هم، جیپ شهباز 50 سال پیش با قیمت 3000 دلار رو ترجیح میدم
Taha Ayoobi
۴ اردیبهشت ۱۴۰۴با اون پاراگراف آخر میخواد قیمتو توجیه کنه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۴ اردیبهشت ۱۴۰۴یک بیزنس تخصصی هست که از برند شرکت سازنده استفاده میکنه
چون توسط یک کارگاه ناشناخته بازسازی نشده و اسم خود شرکت اصلی روش هست
برابوس هم دپارتمان مخصوص خودروهای کلاسیک مرسدس بنز داره
https://www.brabus.com/en-nl/cars/classics.html
Taha Ayoobi
۴ اردیبهشت ۱۴۰۴جالبه
R@min
۴ اردیبهشت ۱۴۰۴چقدر زیباس.
مازیار
۴ اردیبهشت ۱۴۰۴اوووف آقای اشتری
خدا ازت راضی باشه😄
Taha Ayoobi
۴ اردیبهشت ۱۴۰۴پست رو دیدم اسمت اومد جلو چشام😂
مازیار
۴ اردیبهشت ۱۴۰۴بیشتر از هر مقاله و عکسهایی راجع به لندروور از این خوشم اومد بخصوص این عکس
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/Landrover-defender-classic-5.webp
علی
۵ اردیبهشت ۱۴۰۴خدا آقای اشتری رو برامون حفظ کنه. با سخاوتمندی ذهن ما رو ارتقا میده. ولی ته ماجرا مجبوریم با یه سری لگن عمرمونو به پایان برسونیم.
تیمور یوسفی
۵ اردیبهشت ۱۴۰۴لیاقت شما اروپاس، تشریف ببرید و ماشین خوب بخرید
مهردادکمال
۵ اردیبهشت ۱۴۰۴نه کمیابه نه خیلی ویژگی منحصر به فردی داره نه خیلی جذابه والله نهایت ۳۰ هزار تا هم براش زیاده اونم بخاطر موتورش.
خدای آفروید
۵ اردیبهشت ۱۴۰۴سلطان فقط جیپ…
والسلام…
ناشناس
۵ اردیبهشت ۱۴۰۴وقتی نمی دونی با پولت چکار کنی و می خوان تیغت بزنن… 😔
Yaghoob
۵ اردیبهشت ۱۴۰۴شاید گرون باشه
ولی وقتی با همین قیمت فروش میره چرا با قیمت کمتر عرضه بشه.
Mohammad
۵ اردیبهشت ۱۴۰۴این چیه ۳۰۰ هزار دلار ؟
به نظرم فقط در صورتی روش داره که یا بازار انحصاری باشه یا انقدر وضع مالیت خوب باشه که دیگه ندونی با پولت چیکار کنی
من که باشم نمیخرم ، اختیار پولم رو دارم نمیخرم ، دوستان حالا هر نظری دارن به خودشون مربوطه
حیف ۳۰۰ هزار تا که باهاش میشه ۲ تا ماشین خوب بخری