خوشبختانه بخش طراحی منصوری از سنت خود دست کشیده و خودرویی زیبا تولید کرده است.
سبک طراحی جدید خودروهای لندروور باعث شده تا رنجروورهای مدرن، یکدستتر، زیباتر و لوکستر به نظر برسند و از این جهت، انتخابی مناسب برای زندگی اشرافی و لوکس شوند. برند منصوری با وقوف به این مسئله و تبحر خود در ارتقا خودروهای مختلف این برند انگلیسی، تصمیم گرفته تا محصولی جدید را بر پایه رنجروور اسپرت SV رونمایی کند.
مدل تازه این رنجروور از منصوری در نگاه اول تفاوت انقلابی با نسخه عادی ندارد اما با نگاهی دقیقتر در بدنه سیاهرنگ و درخشان آن میتوان متوجه توجه بسیار تیونر آلمانی به جزئیات شد. طراحی تماما سیاه این شاسیبلند اسپرت با افزونههای فیبرکربنی پرداختشده همراه شده است که کنتراست بافت را در بخشهای مختلف بدنه بیرونی آن ایجاد میکند. این بخشهای تازه حاشیه هواکشهای پایین سپر، اسپلیتر، آینه بغلها، گلگیرهای جانبی، جلو پنجره مینیمال رنجروور، اسپویلر سقفی و دیفیوزر عقب میشود.
منصوری برای ایجاد حالوهوای لوکس و ایجاد یک منظره زیبا از شاسیبلند انگلیسی، شیشههای عقب را هم تیره کرده است. فضای داخلی کابین این خودرو هم دستخوش تغییراتی جزئی شده است که شامل استفاده از روکشهای چرمی تازه، رنگبندی دو بخشی داشبورد و جایگذاری نشان منصوری در جایجای آن میشود.
بدنه این لندروور سوار بر تایرهای استانداردی حرکت میکند که رینگهای ۲۳ و ۲۴ اینچی آلیاژی را در خود جای داده است. البته برخلاف سایر شاسیبلندهایی که منصوری برای خیابانگردیها متمولان آماده میکند، به نظر نمیرسد که این لندروور هم با کاهش ارتفاع همراه شده باشد؛ پس خریدار خوششانس آن میتواند همچنان طعم واقعی راندن یک شاسیبلند انگلیسی را بچشد.
لندروور رنجروور اسپرت SV در سال ۲۰۲۵ بار دیگر بهروزرسانی شد. نسخه آخر این خودروی لوکس-اسپرت از یک پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 هیبریدی تویین توربوی بیامو سود میبرد که توان تولید ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و میتواند بدنه زیبای آن را در عرض ۳.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.
نسل آخر این سوپرشاسیبلند در تلاش است تا تمام ویژگیهای یک خودروی متداول و راحت را با تواناییهای یک شاسیبلند کاربردی ترکیب کند و خودرویی همهفنحریف به نظر برسد. با این وجود خودروهای دیگر مانند استیشن توانمند آئودی RS6 GT هم وجود دارند که در این مسیر گام برداشتهاند و میتوانند شاسیبلند لندروور را به چالش بکشند. بررسی این دو خودروی خاص را در مطلب «مقایسه رنجرور اسپرت با آئودی RS6 GT؛ محصولاتی همه فن حریف از اروپا!» مطالعه کنید. دیدگاه شما درباره شاسیبلند لوکس-اسپرت منصوری چیست؟
Iman 007
۸ آذر ۱۴۰۳خیلی خوشگله ولی نسل قبلی قشنگ تر بود
net
۸ آذر ۱۴۰۳ماشین یکپارچه مشکی جالب نیست و ماشین مشکی اگر زه سفید اطراف شیشه دربها داشته باشه و رینگ و اگزوز خاکستری باشه قشنگ میشه. رینگ این ماشین بد هست
shetab-car
۸ آذر ۱۴۰۳به جز کلمه ((بد هست)) چیز دیگری نمی تونی بگی اکثر کامنت هات همین توشه
hosen
۸ آذر ۱۴۰۳از تنها جایی که از تیونینگ منصوری خوشم نمیاد این رینگ هاشه که خیلی زمخته و بدریخته بنظرم
BMW ( Kiarash )
۸ آذر ۱۴۰۳من خیلی ازش خوشم اومد
BMW ( Kiarash)
۸ آذر ۱۴۰۳عجب چیزی شده
علی منصوری
۸ آذر ۱۴۰۳خیلی خوبه کار این فامیل ما….جنتلمن جذاب
𝐀𝐥𝐢
۸ آذر ۱۴۰۳این یکی کارش خوب در اومده
یوسف
۸ آذر ۱۴۰۳نمای عقب رو خراب کرده انگار سپر و متعلقاتش بیش از اندازه بزرگه
اما خود رنجرور رو عشقه….. شاه شاهان