هرچند تقاضا برای محصولات لکسس در بازار ایالاتمتحده بهاندازهٔ گذشته قوی نبوده است اما سود فروش لکسس در سال 2019 افزایشی دورقمی داشته و همچنان در اروپا و چین بازار قدرتمندی دارد. فروش جهانی برند لوکس تویوتا در سال گذشته با 10 درصد افزایش به 765,330 دستگاه رسیده که یک رکورد فروش سالانهٔ جدید محسوب میشود. عوامل اصلی افزایش سود لکسس کراساوور UX، نسل جدید سدان ES و کراساوور محبوب RX بودهاند. لکسس همچنین در بخش خودروهای هیبریدی هم عملکرد خوبی داشته بهگونهای که سال گذشته حدود 250 هزار دستگاه مدل هیبریدی به فروش رسانده است. این شرکت از زمان عرضهٔ اولین محصول هیبریدی خود یعنی مدل RX400h در سال 2005 تاکنون 1.7 میلیون دستگاه خودروی هیبریدی را در سراسر جهان فروخته است.
رئیس لکسس «کوجی ساتو» دراینباره میگوید:
من میخواهم از تکتک خریداران محصولات لکسس در سراسر جهان صمیمانه قدردانی کنم. ما از زمان تأسیس این برند با جدیت به دنبال روحیهٔ نوآوری و تکامل خستگیناپذیر هستیم و همچنان به چالش ساخت خودروهایی خواهیم پرداخت که فراتر از انتظارات خریداران است. ما با نگاه روبهجلو بر اساس دیدگاه «لکسس الکتریکیشده» با اولین محصول تمام الکتریکی خود یعنی UX300e آغاز کردهایم و سبد محصولات الکتریکی خود را گسترش خواهیم داد. ما DNA لکسس را تکامل خواهیم داد تا به تعادلی ایدهآل بین راحتی و سکوت با اعتمادبهنفس و درگیر شدن راننده برسیم. با استفاده از فناوریهای پیشرفتهٔ لکسس مثل کنترل یکپارچهٔ قدرت که طی سالها از طریق توسعهٔ تکنولوژیهای کنترل موتورهای الکتریکی در محصولات هیبریدی خود آموختهایم، تجربهٔ رانندگی لذتبخشی را ارائه خواهیم کرد که منحصر به لکسس خواهد بود
بااینحال، آمارها نشان میدهند که فروش لکسس در سال 2019 در بازار ایالاتمتحده 0.1 درصد کاهش یافته و به 298,114 دستگاه رسیده است. این چهارمین سال متوالی است که فروش لکسس در آمریکا کاهش داشته است. این در حالی است که برند لوکس تویوتا در سال 2015 با فروش 344,601 دستگاه بیشترین فروش تاریخ خود را در ایالاتمتحده تجربه کرد. در پایان نیز باید گفت هرچند لکسس در فروش جهانی از رقبای هموطن خود یعنی اینفینیتی نیسان و آکورای هوندا فروش بیشتری دارد اما هنوز هم در پس مرسدس بنز، بامو و آئودی قرار دارد.