معرفی لکسوس LS مدل ۲۰۲۶، بهروزرسانی سدان سالخورده ژاپنی
لکسوس از مدل ۲۰۲۶ سدان پرچمدار LS برای بازار ژاپن رونمایی کرد. این بهروزرسانی مجموعهای از تغییرات جزئی اما کاربردی را به همراه دارد تا این سدان کهنهکار را در برابر رقبای مدرن خود سرپا نگه دارد. مهمترین تغییرات شامل استاندارد شدن گرمکن صندلیهای جلو و عقب در تمام تیپها و افزودن کالیپرهای ترمز قرمزرنگ بهعنوان یک آپشن جدید برای تیپ اسپرت F Sport است. این نسل از لکسوس LS که از سال ۲۰۱۷ در بازار حضور دارد، از نظر طراحی ظاهری و فنی تقریباً دستنخورده باقی مانده است.
علاوه بر تغییرات ذکر شده، دو رنگ بدنه سفید نوا و آبی میکا اکنون بهصورت استاندارد برای تمام مدلها عرضه میشوند. در داخل کابین، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعات-سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتال همچنان بدون تغییر باقی ماندهاند. در زیر کاپوت، لکسوس همچنان به پیشرانههای امتحانپسدادهٔ خود وفادار است. مدل LS500 از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با قدرت ۴۱۵ اسب بخار بهره میبرد درحالیکه مدل هیبریدی LS500h با ترکیب یک موتور ۳.۵ لیتری V6 و دو موتور الکتریکی، مجموعاً ۳۵۴ اسب بخار قدرت تولید میکند. هر دو مدل با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب یا چهارچرخ محرک قابل سفارش هستند.
این بهروزرسانیها با افزایش قیمت جزئی همراه بوده است. قیمت لکسوس LS مدل ۲۰۲۶ در ژاپن از ۱۱.۱ میلیون ین (معادل ۷۴,۷۰۰ دلار) برای مدل پایه آغاز میشود و در بالاترین نسخه به ۱۷.۷ میلیون ین (معادل ۱۱۹,۲۰۰ دلار) میرسد. با توجه به اینکه لکسوس، نسل جدید سدان ES را بهعنوان پرچمدار جهانی خود معرفی کرده، آینده LS در هالهای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که آیا این سدان لوکس سنتی برای نسل بعدی بازخواهد گشت یا این بهروزرسانیهای کوچک، آخرین تلاشها برای زنده نگه داشتن آن است.