لکسوس بهصورت رسمی خودروی IS 500 F Sport پرفورمنس را با پیشرانه 8 سیلندر برای بازار ژاپن معرفی کرد. کوچکترین سدان این خودروساز در بطن خود نیروگاه 5 لیتری تنفس طبیعی را جای داده است، نیروگاهی که قدرت 475 اسب بخاری و گشتاور 535 نیوتون متری تولید میکند. به این ترتیب IS 500 F Sport پرفورمنس بازار ژاپن 3 اسب بخار قویتر از نسخه آمریکایی بوده اما گشتاور آن تغییری را نشان نمیدهد.
نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ های عقب فرستاده میشود. سدان اسپرت لکسوس همچنین از سیستم تعلیق متغیر تطبیقی، دامپرهای پرفورمنس و دیسکهای ترمز بزرگتر با ابعاد 356 میلیمتر در جلو و 323 میلیمتر در عقب سود میبرد.
IS 500 F Sport پرفورمنس بازار ژاپن از نظر طراحی تغییری نسبت به مدل آمریکایی نشان نمیدهد. به همین خاطر شاهد کیت بدنه اسپرت، کاپوت پف کرده، رینگهای 19 اینچی فورج کاری شده (رینگهای مشکی BBS نیز در دسترس هستند)، کالیپرهای ترمز مشکیرنگ، اسپویلر لبه صندوق و دیفیوزر و چهار خروجی اگزوز هستیم. در داخل کابین هم پوشش اولترا جیر با نشانهای F Sport، صندلیهای سردکن دار، فرمان چرمی، نمایشگر 8 اینچی و پشت آمپرهای دیجیتالی دیده میشوند. لکسوس IS 500 F Sport پرفورمنس از چند هفته دیگر قابل سفارش بوده و 500 دستگاه نسخه فرست ادیشن نیز از طریق قرعهکشی (!) در دسترس مشتریان خواهند بود. قیمت این خودرو فعلاً مشخص نیست و انتظار میرود اولین نمونههای آن از زمستان سال جاری میلادی به دست مصرفکنندگان برسد.