لکسوس

اعلام قیمت لکسس LX جدید مدل 2022، ارزان‌تر از نسل قبلی!

لکسس لیست قیمت تیپ‌ها و نسخه‌های نسل جدید LX را برای بازار ایالات‌متحده اعلام کرده است. قیمت این شاسی‌بلند پرچم‌دار که حالا با نام LX600 شناخته می‌شود، از ۸۶,۹۰۰ دلار آغاز خواهد شد که علیرغم تمام پیشرفت‌ها و بهبودها، ۳۰ دلار از نسل قبلی کمتر است. تیپ پایهٔ این خودرو در بیرون از رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی بهره می‌برد و در داخل به پنج صندلی با روکش چرمی مشکی، تریم چوبی، گرم‌کن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، تنظیم برقی ارتفاع غربیلک فرمان، سانروف برقی، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی، نمایشگر ۷ اینچی برای اطلاعات خودرو و نمایشگر ۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید لکسس با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم مجهز است.

در بخش ایمنی، LX جدید به پکیج کمک‌رانندهٔ Safety System+ 2.5 لکسس مجهز شده است که شامل کروز کنترل راداری پویا، دستیار دنبال کنندهٔ خطوط، دستیار تشخیص علائم جاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، نوربالای هوشمند، پایش نقاط کور، نمای پانوراما از اطراف خودرو، دستیار پارک و هشدار عبور و مرور عقب با ترمز خودکار می‌شود. تیپ بعدی، پریمیوم نام دارد که با قیمت ۹۵ هزار دلار عرضه می‌شود. این تیپ به تهویهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان، هدآپ دیسپلی، نورپردازی داخلی، صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی و سیستم تعلیق متغیر تطبیقی مجهز است.

اما کسانی که خواهان نسخهٔ اسپرت‌تری هستند می‌توانند سراغ مدل ۱۰۱ هزار دلاری F Sport بروند که از سپرهای منحصربه‌فرد، جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی فورج‌کاری شده با روکش خاکستری تیره، رکاب‌های چراغ‌دار، صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین، تریم آلومینیومی و پدال‌های آلومینیومی برخوردار است. این نسخه در بخش فنی هم به سیستم تعلیق اسپرت، کمک‌فنرهای پرفورمنس، میلهٔ تثبیت‌کنندهٔ اختصاصی و دیفرانسیل لغزش محدود مجهز شده است. یک پله بالاتر، تیپ لاکچری با قیمت ۱۰۳ هزار دلار قرار دارد. این تیپ همان‌طور که از نامش مشخص است بیشتر روی تجمل تمرکز دارد و بنابراین به غربیلک فرمان چوبی و چرمی با گرم‌کن، تهویهٔ صندلی‌های ردیف دوم، آفتاب‌گیر عقب، سیستم صوتی پریمیوم لوینسون با ۲۵ بلندگو و رینگ‌های آلیاژی فورج‌کاری شدهٔ ۲۲ اینچی مجهز شده است.

و در آخر هم به پرچم‌دار خانوادهٔ LX600 یعنی تیپ اولترا لاکچری می‌رسیم که قیمت آن از ۱۲۶ هزار دلار آغاز می‌شود. این تیپ تنها چهار صندلی دارد زیرا صندلی‌های ردیف دوم آن از نوع مجزا هستند که به گرم‌کن، تهویه و ماساژور مجهز بوده و توسط یک کنسول مرکزی از هم جدا شده‌اند. تیپ اولترا لاکچری بیشتر روی صندلی‌های عقب تمرکز دارد و به همین دلیل برای سرنشینان عقب شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سیستم سرگرمی با دو نمایشگر ۱۱.۴ اینچی را ارائه می‌کند. این تیپ به آینهٔ عقب دیجیتالی و سیستم کنترل ارتفاع فعال هم مجهز است.

تمام تیپ‌های LX600 به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو مجهز هستند که ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک تمام‌وقت با قفل الکترونیکی دیفرانسیل مرکزی متصل است. به لطف این ترکیب، پرچم‌دار لکسس ظرف ۶.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. هرچند LX خودروی چندان سریعی نیست اما در آفرود بسیار توانمند خواهد بود زیرا با سیستم‌هایی مثل مالتی تراین و کرال کنترل با دستیار چرخش ارائه می‌شود. این خودرو به یک پکیج یدک کشی هم مجهز است که امکان بکسل کردن حداکثر ۳.۶ تن را فراهم می‌کند. نسل جدید لکسس LX در سه‌ماههٔ نخست امسال راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    عالی
    عالی
    عالی
    اما رقبای آمریکایی بسیار خوش قیمتی در پیش رو داره

    موافقم 58
    مخالفم 6
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (10165 ديدگاه)

      رقبای آمریکایی !!!!!
      توجه نکردید اصلاً به سلطان تیگو8 با ۶۰هزار دلار قیمت و حدود ۱۷ هزار دلاد ارزانتر کسی تاب رقابت ندارد !
      آمریکایی ژاپنی آلمانی باید بِرَن تو قوطی بوق بزنن تا سلطان تیگو8 پادشاهی میکنه !

      فیلم مستند معرفی و قیمت تیگو8 را دیدید ؟!
      پیشنهاد میکنم حتماً ببینید !
      بخصوص اون قسمتی که نماینده‌ی چینی این شرکت میخواهد کلید این سلطان را تحویل خریدار دهد و شما فقط نگاه بیاندازید به صورت نماینده‌ی چین و اون لبخندِ پُر از *** و اون خریداری که حرکات صورتش به صورتیه که قشنگ *** را در آخرِ آخرش احساس کرده اما گویی سیاستی پشت قضیه خوابیده که خریدار میگوید با تفکر ۱/۲۰۰ ثبت‌نام کرده اما حالا که شده ۱/۷۵۰ پس حتماً در بازار میشود ۲ میلیارد به بالا و شاید هم بشود اما این قیمت یعنی مجوز گران شدن تمام وسایل نقلیه از پراید تا بنز S !

      موافقم 47
      مخالفم 22
      1. datsun

        ۲۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (3471 ديدگاه)

        این قیمت گذاری غلط باعث افزایش قیمت دیگر خودروهای کارکرده کره ای و ژاپنی هم میشه متاسفانه

        موافقم 27
        مخالفم 3
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۲۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (10165 ديدگاه)

        عین این جمله‌ای که الان مینویسم ، چیزیست که در یکی از پیج‌های معروف و مجوز‌دار کشور زده شده :
        اومده یک عکس گاو‌داری گذاشته و چنین نوشته :

        (( – ببخشید شما ایکس‌تریل یا سانتافه یکنیم میلیاردی را وِل میکنید و بروید تیگو8 یکو هفصدو پنجاهی بخرید ؟!
        – گاو‌ها میگویند : درسته گاویم ، ولی نه دیگه اینقدر … !🤔

        – اما هستن که میگن بوی نویی باید بده !
        – میخوام صد سال سیاه بوی نویی نده !
        – بوی گُ.ه بده !
        – اُدکلن ۱۰۰۰ دلاری هم خالی کنیم روش ، قیمتش ۶۰ هزار دلار نمیشه ! )).

        هرکی پشت تیگو8 دیدید نشته ، آره … !

        موافقم 42
        مخالفم 8
        1. آریامنش

          ۲۷ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (227 ديدگاه)

          تو ایران ، مردم پول واسه ماشین نمیدن ، پول واسه جایگاه اجتماعی میدن واسشون مهم نیست چقدر واسشون آب میخوره یا اصلا توان پرداختشو دارن یا نه ، چیزی که مهمه است اینکه فردا بتونی فخر ماشین یک میلیارد و هفتصد رو بدی ، کی با چینی بودن کار داره همه میگن قیمت رو بچسب متاسفانه .

          موافقم 7
          مخالفم 1
        2. onegold

          ۲۸ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (41 ديدگاه)

          دقیقا…بعضیها ثروت نجومی هم داشته باشن باز هم دیدشون از یه حد فراتر نمیره متاسفانه

          موافقم 2
          مخالفم 2
        3. MOHAMMAD.n.r

          ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          با جناب اریا منش موافقم.
          طرف خونه نداره و مستاجر ولی ماشین پز ماشینو میده.

          موافقم 1
          مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (114 ديدگاه)

    لکسوس کلی ارتقا فنی و رفاهی روی نسل جدید گزاشته با قیمت کمتر اونوقت اینجا گرم کن و سرد کن صندلی پارس و رینگ آلومینیومی و ترمز دیسکی عقب رو … حذف می کنن و از کیفت متریال داخل و خارج ماشین هم میزنن و با قیمت 1000 برابر قبل می فروشن بعد تازه میگن داریم ضرر می کنیم! به قول یه جمله ای میگه ((دهانم پر از حرف است حیف با دهان پر نباید حرف زد!))

    موافقم 33
    مخالفم 3
  3. Silent

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (625 ديدگاه)

    کنسول پر دکمه ها و دوتا lcd احتمالا پایه کلا باس جمع می شد دیگه.

    یک مانیتور عمودی نظیر مک!

    موافقم 10
    مخالفم 24
  4. net

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3124 ديدگاه)

    جلوپنجره لکسوس که وارد سپر شده خیلی بد و زشت هست اگر ماشینهای جدید لکسوس مثل ماشینهای قدیمی لکسوس جلوپنجره کوچک داشتند تا ۵ سانت زیر آرم لکسوس بود و وارد سپر نشده بود خیلی قشنگتر میشد.اگر چراغ عقب متصل نبود قشنگتر میشد چراغ عقب متصل برای کراس اور و اس یو وی بد هست و چراغ عقب متصل برای سدان قشنگه

    موافقم 19
    مخالفم 19
  5. R@m!n

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    بنظرم تو رقابت با گرند چروک و یوکان دنالی و دیفندر نمی تونه موفق باشه.

    درسته طراحی سلیقه ای هست اما سخته که از سه محصول بالا چشم پوشی کرد. از نظر فنی و آپشن هم برتری نداره و تو تریم های بالا هم می خوره به سد نویگیتور و اسکلید و رنجروور.

    موافقم 23
    مخالفم 21
    1. .

      ۲۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (78 ديدگاه)

      گرند چروکی چه ربطی به این ماشین داره
      تریم 90 هزار تایی این دو برابر گرند چروکی قیمت داره
      فکر میکنم منظورتون گرند واگنیر هست

      موافقم 10
      مخالفم 4
      1. R@m!n

        ۲۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        گرند چروک و ورژن L تو تریم های بالا به 80 هزارتا نزدیک میشن.

        واگونیر و گرند واگونیر هم یادم رفت اونم هست. حتی آلمانی ها هم یادم رفت با اینکه تو آفرود حرفی ندارن (البته که ویژگی آفرودی تو این بازه قیمتی کمترین اهمیت رو داره).

        موافقم 10
        مخالفم 7
        1. سپهر

          ۲ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (377 ديدگاه)

          واقعا یه چرخ اروپایی ها و امریکایی به لکسوس تازه به دوران رسیده و پیرمردی میرزه

          موافقم 1
          مخالفم 3
    2. mos

      ۲۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (715 ديدگاه)

      نمیدونم با چه حسابی داری گرند چروکی و دیفندر رو با LX600 مقایسه می‌کنی و تازه اونا رو بهتر میدونی!

      گرند چروکی L رقیب کراس اور های ۳ ردیفه مثل آکورا MDX، لکسس RX L، لینکلن آویاتور و…

      دیفندر رقیب رنگلر و برانکو و تا حدی لندکروزر.

      یوکان هم تو سطح پایین تری (از نظر کیفیت و امکانات و تکنولوژی) قرار داره.

      موافقم 13
      مخالفم 12
      1. R@m!n

        ۲۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        از لحاظه قیمتی کمینه و بیشینه رو گفتم.

        اینا محصولاتی هستن که دلیله حذف لندکروز از آمریکا هستن. این لکسوس هم بین اینا و محصولات رده بالاتر قرار گرفته.

        موافقم 3
        مخالفم 3
  6. Arman

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (211 ديدگاه)

    افرین لکسوس،طراحی عقب نسل قبل رو بیشتر دوست دارم هم برای این نسل ال ایکس هم لندکروز
    ماشین خیلی خوبیه اما همیشه زیر سایه رقبا بوده،ظاهرا نگاه اول و دوم خریدارها تو این کلاس به ژرمن ها و آمریکایی ها هست

    موافقم 12
    مخالفم 1
  7. Nima

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    من یه چیزى حدود ١ ماه تحقیق و بررسى کردم روى تمام ماشیناى این سگمنت یعنى اینا:
    رنج روور
    گرند واگُنییر
    اسکالید
    نویگیتور
    ال ایکس
    Qx80
    Gls
    X7
    تمامشون رو با جزئیات مقایسه کامل کردم.
    اگر براى مسافرت واقعى بخواهید اینارو که کاربرد اصلى هم همینه به نظرم ترین فول گرند واگنییر بهترینه . چون تقریبا بهترین فضاى عقب رو داره و امکانات خیلى خوبى هم داره هم براى ردیف جلو و عقب (مثلا دوربین ردیف هاى دوم و سوم براى کنترل کودکان ، سیستم مولتى مدیا ردیف دوم عالى!)
    تنها ایرادش موتور پر مصرفش هست!
    راننده پسند! ترینشون به نظرم اسکالید و X7 هست و ترکیب خوب همه موارد ولى با قیمت بالاتر! نسل جدید رنج روور عالیه!
    البته کاستى هایى داره که کم مزایاشه.
    لکسوس جدید رو هم چندین ویدیو بررسى با جزئیات کامل دیدم. ولى الان که قیمت ١٢۶ هزار تایى رو دیدم از نظر تکنولوژى پیش رقبا ضعیف تره ولى رفاهى بالاتر از اسکالید ، همتراز گرند واگنییر و پایینتر از رنج روور هست.

    موافقم 19
    مخالفم 6
    1. R@m!n

      ۲۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      X7 و اسکالید بخاطر رانندگی اسپرت و تهاجمیشون (اسکلید کمتر) همه جا مورد انتقاد قرار می گیرن (راحتی و نرمی مهم ترین موضوع هست). رنجروور و نویگیتور تو این مبحث قوی ترین ها هستن (منظور ضعیف بودن بقیه نیست بلکه رقابت بین بهترین ها هست). نظرات راجبه هندلینگ و پرفورمنس گرندواگونییر ضد و نقیضه.

      امکانات رفاهی هم اگر با جزئیات بگی راجب لکسوس ممنون میشم.

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. Nima

        ۲۷ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (1658 ديدگاه)

        سلام رامین جان .
        از کمبود هایى که من توى این لکسوس دیدم این موارد هست که رقبا یا دارن یا مشابهش رو توسعه دادن.
        ١. سیستم نویگیشن هوشمند (حالتى که توى صفحه کیلومتر مثل بازى نید فور اسپید براتون فلش میزنه یا توى هدآپ)
        ٢. پورت هاى ردیف سوم و نداشتن گرمکن نسبت به رنج روور
        ٣. فضاى پاى ردیف سوم بسیار ضعیف نسبت به آمریکایى ها و پشتى صندلى قابل تنظیم
        ۴. میکروفن مخصوص مکالمه جلو و عقب خودرو
        ۵. حالت چقدر مونده تا مقصد (مخصوص جیپ و وجود یوتیوب و نت فلیکس و امازون الکسا که اصلا وجود ندارن)
        ۶. آینه مرکزى ساده که رقبا یا دوربین میشن با قابلیت زوم و …
        ٧. سیستم هاى کمک راننده درایو اسیست بى ام و یا سوپر کروز کادیلاک هم نمونش رو نداره!
        ٨. سیستم صوتى خیلى حرفه اى مثل AKG و … هم نداره
        ٩. ماساژر صندلیش فقط قسمت پشتى کمر هست که رقبا نشیمنگاه هم شامل میشه.

        رامین جان بازم هست . خواستى من بهت یه چندتا دیگه بگم.

        موافقم 7
        مخالفم 2
        1. R@m!n

          ۲۷ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          خیلی خیلی ممنون نیما جان 👍

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. Nima

          ۲۷ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (1658 ديدگاه)

          در ادامه ببخشید من ١-٢ مورد رو تصحیح کنم.
          امروز یه ویدیو دیگه از بررسى LX تریم فول (۴ سرنشین) رو دیدم
          که باید اصلاحش کنم
          ١. آینه وسط قابلیت تبدیل به دوربین داره که خیلى خوبه ولى همچنان قابلیت زوم رو نداره
          ٢. تریم فول ماساژر کامل صندلى رو داره ( شامل قیمت نشیمن)
          اما ٢ مورد هم هست که جاى تاسف داره .
          ١. دوربین ٣۶٠ درجه بسیار ضعیف نسبت به قیمت (عدم نمایش فاصله و تصویر سه بعدى و حالت هاى تریلر)
          ٢. سقف پانارومیک بسیار کوچکتر نسبت به رقبا حتى در نسخه کاملا فول.
          ٣. کنسول مرکزى بدون یخچال که اکثر رقبا دارن (این فقط کول باکس هست)

          ولى بهترین قسمتش صندلى VIP سرنشین عقب سمت شاگرد هست که واقعا به خوبى GLS میباخ هست.

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. Nima

          ۲۷ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (1658 ديدگاه)

          عزیزى رامین جان😊

          موافقم 1
          مخالفم 1
  8. دکتر

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (338 ديدگاه)

    خفنترین تیپش از یک لندکروز. ۲۰۱۳ بغل رنگ توی ایران ارزونتره.به حال خودمون واقعا باید تاسف خورد

    موافقم 9
    مخالفم 1
  9. Sina10

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    چند مشکل هست
    اولا این ماشین هنوز کلاسش رو تشخیص نداده
    الان این یه ماشین تماما لوکسه برای رقابت با لینکلن و اسکالید و حتی رنج روور ؟ قطعا نه
    ایا رقیب رانگلر و برانکو هست؟ لندکروزر هم رقیب اینا تو خارج جاده نمیشه چه برسه به این نسخه لوکس تر
    ایا یوکان AT4 و لندکروزر یا حتی دیفندر هست؟ نه چون قراره LX همیشه یه رده لوکس تر از لندکروزر باشه و تمرکزش کمی پایین تر رو افرود
    یعنی ماشینیه که قیمت یه ماشین لوکس رو داره و مثل اونا نیست ، ازخیلی افرودر ها گرونتره و از خیلی ها تو این زمینه پایین تر
    شاید این ماشین مثلا ۱۰ هزار دیگه برای نسخه پایه اش ارزون تر میشد اونوقت همین عدم تشخیص هویت دقیقش تا حدی برطرف میشد و از اونطرف لندکروزر هم همین مقدار ارزون تر میشد تهش این دو تا بجای ماشین هایی با قیمت بالا به ماشینای ارزشمند تری تبدیل میشدن ، هرچند الان هم بی ارزش نیستن ، مخصوصا لندکروزر که اصلا اینجوری نیست فکر میکنم تویوتا میتونست نه ۱۰ هزار دلار ولی به هر حال اینو ارزون تر ارائه کنه و یا تواناییش رو اونقدر ارتقا بده که اینقدر بیارزه
    اما نسخه پرچمدارش غیرقابل درکه واقعا ، ۱۲۸ هزار دلار؟؟
    این کارش با ۱۰ هزار دلار حل نمیشه ، ۳۰ یا ۳۵ هزار تا باید ازش کم بشه😂
    در کل به نظرم تنها نسخه اش که خریدش از بقیه مدلاش ازشمند تره نسخه پرمیومش باشه که اونم به نظرم همین ۱۰ هزار دلار باید ارزون تر میشد
    درباره قیافه من ازش خوشم اومده ، هم کابینش هم خارجش و مشکل در این زمینه به نظرم نداره ، باز جلوش میتونست یکم بهتر بشه
    یه سری شایعات بود لکسس یه نسخه لوکس تر هم در نظر داره نمیدونم اخر اون شایعات چیشد و ایا چنین برنامه هنوز دارن یا نه چون به نظرم نیازه

    موافقم 11
    مخالفم 3
    1. سپهر

      ۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (377 ديدگاه)

      کلا لکسس شخصیتش معلوم نیست چیه

      موافقم 1
      مخالفم 1
  10. net

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3124 ديدگاه)

    اگر زیر چراغ جلو مسطح بود و فلز مشکی جلوپنجره داخلش نبود قشنگتر میشد

    موافقم 4
    مخالفم 3
  11. net

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3124 ديدگاه)

    این لکسوس lx مثل لکسوس lx نسل قبلی سانروف کوچکی داره که بد هست اگر سانروف بزرگ تا صندلی عقب داشت بهتر بود .اگر چراغ عقب متصل نبود و خطوط مشکی نداشت و یکپارچه به رنگ قرمز پررنگ زرشکی بود قشنگتر میشد.نسبت به نسل قبلی lx که خط سفید اطراف شیشه دربها داره خوبه.ال سی دی ذوذنقه ای بالای داشبورد با حاشیه زیاد با دکمه فیزیکی در سمت چپ و راست بد هست.اطراف ال سی دی پایین و اطراف دنده که خط نازک سفید قرار گرفته بد هست اگر این خط سفید نداشت بهتر بود

    موافقم 1
    مخالفم 1
  12. mos

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (715 ديدگاه)

    نظرات متعصبانه و اشتباه زیادی راجب این ماشین داده میشه.
    به هر حال بررسی هاش هفته دیگه منتشر میشه اون موقع کامل میشه بحث کرد.

    موافقم 6
    مخالفم 4
  13. BENZ

    ۲۸ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (93 ديدگاه)

    عالیه خیلی

    موافقم 1
    مخالفم 3
  14. سپهر

    ۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (377 ديدگاه)

    حیف پول،تو رنج قیمتش انتخابای خیلی بهتر، زیباتر و با کلاستری هست

    موافقم 4
    مخالفم 0
  15. سپهر

    ۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (377 ديدگاه)

    حیف پول

    موافقم 3
    مخالفم 0
  16. gamer

    ۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (23 ديدگاه)

    خیلی خوشکله

    موافقم 0
    مخالفم 1
  17. Afg

    ۹ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (497 ديدگاه)

    بعضی چرخ اروپایی و امریکایی رو بهتر از لکسس میدونن حالا اگه خود اونا سوار نمیشدن یه حرفی اما اونا سولر میشن دوسش دارن لذت میبرن از این همه کیفیت درحالی که طرف روشو ندیده امده نظر میده بوی تعصب کور کورانه میدن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. MOHAMMAD.n.r

    ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    خوبه ولی باید صبر کنیم ببینیم چی از آب درمیاد، قابلیت افرود و…

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا