لکسس

تست و بررسی لکسوس NX پلاگین هیبرید ۲۰۲۱ – دوبله فارسی

نسل دوم NX یکی از جدیدترین محصولات لکسوس محسوب می‌شود. این کراس اوور اندازه متوسط، برای اولین‌بار همراه پیشرانه پلاگین هیبرید نیز تولید خواهد شد.

فروش لکسوس NX جدید با پیشرانه های متنوع، هنوز در سراسر جهان آغاز نشده است؛ اما این محصول به تازگی در انگلستان توسط مت واتسن از سایت Car wow آزمایش شده است.

در نمای روبرو، جلوپنجره‌ی بزرگ و کشیده‌ی لکسوس NX، مشابه دیگر خودروهای شرکت سازنده است. مشتریان لکسوس، این سبک طراحی را پذیرفته‌اند. چراغ‌های باریک با گوشه‌های تیز هم، دیگر مشخصه‌ی NX است که مشابه نسل قبل، طراحی شده‌اند. حتی ابعاد چراغ‌های عقب تفاوت چندانی با مدل پیشین ندارد اما، به لطف پیوستگی در بخش میانی، متمایز از نسل اول به نظر می‌رسد.

نمای داخلی لکسوس ان ایکس 2021

نمای داخلی NX مدل ۲۰۲۱، متحول شده است. نمایشگر بزرگ ۱۰ اینچ در تمام مدل‌های به صورت استاندارد وجود دارد و برای نسخه‌های سفارشی از نمونه‌ی ۱۴ اینچ استفاده می‌شود. سرعت عملکرد و پاسخگویی به فرامین برای نمایشگر، بسیار خوب ارزیابی شده است. فناوری نمایش اطلاعات روی شیشه (هدآپ دیسپلی) با اندازه‌ی ۱۰ اینچ و صندلی‌های چرم با ارگونومی مناسب، مهم‌ترین نکات مثبت در کابین NX هستند. در ردیف دوم هم، فضای بسیار خوبی برای سرنشینان بالغ وجود دارد.

صندوق عقب۵۴۵ لیتری، یکی دیگر از نکات مثبت NX جدید است. در این قسمت، فضای مکعبی و مسطح بدون برآمدگی‌های چرخ ارائه می‌شود. از دیدگاه مت واتسن، فقدان محفظه در طرفین صندوق عقب و حذف طاقچه‌ی پشت صندلی‌های ردیف دوم، موارد منفی مربوط به طراحی داخلی NX هستند.

لکسوس ان ایکس 2021 نمای پشت

در بحث پیشرانه، سه مدل تمام بنزینی، هیبرید و پلاگین هیبرید قابل سفارش خواهد بود. ارزان‌ترین مدل، مجهز به پیشرانه‌ی ۲/۴ لیتر توربوشارژ با قدرت ۲۷۵ اسب بخار است. مدل هیبرید، همراه موتور ۲/۵ لیتر تنفس طبیعی تولید می‌شود و ۲۴۴ اسب بخار قدرت دارد. گران‌ترین نمونه با کد NX450h، مجهز به پیشرانه‌ی پلاگین هیبرید با مجموع قدرت ۳۰۹ اسب بخار است. مدل پایه همراه پیشرانه‌ی تمام بنزینی، محرک جلو است اما نسخه‌های هیبرید، همگی دو دیفرانسیل هستند و امکنات رفاهی بیشتری دارند. با این شرایط، قیمت نسل جدید NX در بازه‌ی ۳۹ تا ۵۶ هزار دلار متغیر است.

در این فیلم کوتاه، مت واتسن تلاش می‌کند تا نکات مثبت و منفی لکسوس NX را بازگو کند. نسخه‌ی پلاگین هیبرید، پیشرانه قدرتمند ۳۰۹ اسب بخار دارد و علاوه‌بر شتابگیری قابل قبول، ویژگی‌هایی مثل رانندگی تمام برقی ارائه می دهد. با این شرایط، تفاوت لکسوس NX هیبرید و پلاگین هیبرید، سرنوشت این خودروها را از نظر موفقیت تجاری مشخص خواهد کرد.

 

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (242 ديدگاه)

    یه دوبله عالی دیگه
    این واتسون خدایی تو درگ خوب نباشه تو ریویو عالیه مخصوصا اون قسمت ۵ نکته منفی ماشین رسما💩 تو ماشین😐😂
    ولی این لکسوس خدایی خیلی خوبه
    یه طراحی خشن و زیبا❤
    لکسوس طراحیش عالیه…

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۰
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (39 ديدگاه)

      سپاس از توجه شما دوست عزیز

      موافقم ۹
      مخالفم ۰
      1. porsche

        ۳ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (740 ديدگاه)

        جناب اشتری یه خواهش ازتون داشتم،وقتی تمام فیلم هارو شما دوبله کنید،آدم از اینکه همه یه حرفیو میزنن خسته میشه،مثلا شما فکر کن یه فیلم سینمایی باشه فقط یه دوبلور داشته باشه،یعنی همه یه جور صدا دارن،برای همین از شما خواهش میکنم که به صورت گروهی دوبله کنید تا کیفیت کارتون بره بالا،الان عالیه اون موقع عالی تر میشه

        موافقم ۲
        مخالفم ۳
      2. [email protected]!n

        ۳ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1590 ديدگاه)

        آقای اشتری خسته نباشی بنظرم حالا که قراره دوبله فارسی هم قرار داده بشه بنظرم وقته خودتو رو مسائله خیلی فنی تر و مهم تر دنیای خودرو بزار. این جور پست ها با زیر نویس هم خوب میشه.

        برای مثال مسائل فنی، تاریخچه یه تکنولوژی یا رقابت یا مقایسه تکنولوژی های برندای مختلف و…

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. Dna

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (110 ديدگاه)

    ممنون
    کاری که خیلی وقت پیش بهتر انجام می‌شد دوبله برای ما که زبان انگلیسی مون قوی نیس
    باز ممنون

    موافقم ۷
    مخالفم ۰
  3. پرهام رهام

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (143 ديدگاه)

    آقای اشتری براوو بررررااوو واقعا عالی دوبله کردید ممنون

    موافقم ۹
    مخالفم ۰
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (39 ديدگاه)

      ممنون از لطف شما 🙂
      دوبله فیلم هایی که آدم هار پرحرف داره واقعا سخت تره
      فکر کنم مت واتسن هم رگ ایتالیایی داره

      موافقم ۹
      مخالفم ۰
      1. M.Kazem.K

        ۳ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (384 ديدگاه)

        آقای اشتری اگه بشه که از این به بعد ویدیو های بررسی یا …. دوبله فارسی رو با #دوبله_فارسی اون پایین منتشر کنید که بعدا پیدا کردنشون راحت تر باشه

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۳ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (39 ديدگاه)

          چشم حتما ایده شما رو به آقای عقیلی منتقل می کنم

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
      2. Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)

        ۳ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (242 ديدگاه)

        مت واتسون لامصب خیلی تند تند حرف میزنه😑

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
  4. M.Kazem.K

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (384 ديدگاه)

    بازم مثل همیشه یه دولبه عالی 👌
    بنظرم عیب هایی که ازش گرفته شد واقعا قابل چشم پوشیه ( البته واقعا از اینکه تنظیمات تهویه مطبوع رو میزارن تو نمایشگر واقعا بدم میاد چه کاریه آخه ؟!؟! و اون باگی که تو باز کردن در باک ها هم بود واقعا جالب نیست) از نسل قبلی واقعا رشد کرده بخصوص طراحیش ، خیلی پخته تر شده و صد البته کابین و داشبوردش واقعا نسل قبلی خیلی ضعف داشت تو این زمینه.
    با وجودی که تقریبا از ۸۰ درصد ساخته های لکسوس و تویوتا خوشم نمیاد اما با اطمینان اینو به یه X3 بی ام و یا یه Q5 آئودی ترجیح میدم .

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
  5. ارین صاحب جمعی

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (68 ديدگاه)

    دقیقا من بر عکس و آئودی کجا لکسس کجا

    موافقم ۱
    مخالفم ۵
    1. Iman99

      ۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (526 ديدگاه)

      قطعا معلومه که آئودی خیلی بهتره در سطح بالاتری هم هست کادیلاک هم خیلی بهتر و گزینه های دیکه اروپایی و امریکایی که خیلی بهتر از این هستن

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (273 ديدگاه)

    بازم یه دوبله توپ دیگه،ممنون،بنظرم ماشین خوبی باشه با این چیزایی که مش واتسون گفت‌..

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  7. محمدرضا

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (413 ديدگاه)

    باز هم سپاس از آقای اشتری
    جای این کار توی کشور خالی بود
    هیچ جا نمیشه دوبله بررسی‌ خودرو پیدا کرد

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (39 ديدگاه)

      ممنون از انرژی مثبت ⚘

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  8. مهدی

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1031 ديدگاه)

    اقای اشتری واقعا برای همراهان پدال یک کمک هستن
    خیلی از اقای اشتری تشکر میکنم
    در مورد ان ایکس هم اگه بخوام بگم یه خودروی شهری مناسب برای خانواده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. MOHAMMAD.n.r

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (831 ديدگاه)

    جناب دبیر خسته نباشید
    حالا که تغییرات مثبتی توی سایت انجام گرفته اگر امکان داره به این موارد هم نیم نگاهی داشته باشید:
    – پوشش خودروی های تجاری و کامیون و کشنده و صنعت دریانوردی و تکنولوژی های به کار رفته در اون ها
    – تیونیگ و ترجمه مقالات و علوم تیونیگ و …
    – بررسی و مقایسه خودرو های مجود در ایران در بازه های قیمتی متفاوت به صورت بی طرفانه(مثلا مقایسه سدان های متوسط ۱/۷ میلیاردی بازار ایران که شامل اکورد و کمری و سوناتا و اپتیما و تلیسمان و پاسات و… میشه و اعلام برنده با توجه به شرایط خاص بنزین و نگهداری و… ایران)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. مهدی

    ۴ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (10 ديدگاه)

    دوبله عالی عالی ممنون از اساتید پدال
    لکسوس هم عالیه مثل همیشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا