لینکلن

خاتمهٔ تولید لینکلن MKZ هم‌زمان با مرگ فورد فیوژن

به‌زودی تولید فورد فیوژن رسماً پایان میابد. به گفتهٔ سازندهٔ آمریکایی، این سدان میان سایز در تاریخ ۲۱ جولای از خط تولید کنار می‌رود. حال مشخص شده لینکلن MKZ که پلت‌فرم مشترکی با فیوژن دارد نیز در همان تاریخ با خط تولید خداحافظی خواهد کرد. به گفتهٔ فورد آتوریتی، آخرین دستگاه این سدان لوکس در تاریخ ۲۱ جولای از خط تولید کارخانهٔ فورد در سونورای مکزیک خارج خواهد شد. این همان کارخانه‌ای است که فیوژن را هم تولید می‌کند.

طبق گزارش‌ها، تولید تمام نسخه‌ها و تیپ‌های MKZ مثل نسخهٔ هیبریدی و تیپ بلک لیبل، به‌طور هم‌زمان متوقف می‌شود. فورد کراس‌اوور جدید برانکو اسپرت را در خط تولید جایگزین این دو سدان خواهد کرد. با توجه به این گزارش، ۲۰۲۰ آخرین مدل این سدان لوکس محسوب می‌شود. MKZ برای آخرین سال تولید خود ارتقاءهایی مثل پکیج‌های تجهیزات جدید، گزینه‌های رنگ بیشتر، رینگ‌های جدید و طراحی جلوپنجره برای تیپ‌های مختلف را تجربه کرد اما از بهبود فنی هیچ خبری نبود.

با خاتمهٔ تولید MKZ، کانتیننتال تنها سدان در سبد محصولات لینکلن خواهد بود. متأسفانه عمر این سدان لوکس هم بعد از نسل کنونی به پایان می‌رسد و ممکن است برند لوکس فورد بدون داشتن هیچ سدانی در سبد محصولات خود به فعالیت ادامه دهد یعنی چیزی که نمایندگی‌های فروش لینکلن هرگز از آن خوشحال نمی‌شوند زیرا طبق گزارشی که اخیراً منتشر شد، سدان‌ها هنوز هم تقریباً یک‌سوم فروش این شرکت را به خود اختصاص داده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10174 ديدگاه)

    لینکلن ماشینیه که خیلی خوب آمریکایی بودنش را فریاد میزنه مثل قدیمی‌ها و این در حالیه که بقیه برندهای آمریکایی حالت آسیایی اروپایی گرفتن و دیگه کمتر آمریکایی به نظر میرسند .

    من که همه محصولات لینکلن را دوست دارم .

    موافقم 3
    مخالفم 0
  2. meysam

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    برقیش کنه بفرسته به جنگ تسلا
    شاید اولش نتونه پا بپای اون بفروشه اما اگه با پرفورمنس خوبی تولید کنه کم کم جا پای خودشو باز میکنه و فروشش هم خوب میشه
    مهمتر اینکه دیگه نمیمیره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا