رئیس لینکلن، خانم «Joy Falotico» طی مصاحبهای مفصل با موتور ترند جزئیاتی را در مورد محصولات آیندهٔ این برند لوکس آمریکایی اعلام کرده است. لینکلن اخیراً تأیید کرده است که پس از اویاتور، کراساوور دیگری را هم معرفی خواهد کرد و حالا خانم فالوتیکو اظهار داشته است که معرفی چهار مدل دیگر هم در آیندهٔ این شرکت وجود دارد. وی فعلاً جزئیات این مدلها را اعلام نکرده اما گفته است که این مدلهای جدید میتواند ترکیبی از مدلهای جدید و نسل جدید محصولات کنونی باشد. وی همچنین در ادامهٔ این مصاحبه گفته است که پلتفرم اویاتور بعداً در مجموعهای از محصولات آیندهٔ لینکلن مورداستفاده قرار خواهد گرفت و خودروهای مختلفی روی این پلتفرم ساخته خواهد شد.
هرچند خانم فالوتیکو نامی از محصولات آیندهٔ لینکلن نبرده است اما گزارشهای قبلی اعلام کردهاند که جایگزین سدان MKZ در سال 2020 معرفی خواهد شد. همچنین انتظار میرود نسل جدید مدلهای کانتیننتال و ناتیلوس نیز در حدود سال 2022 معرفی گردند. شایعاتی هم ادعا کردهاند که احتمال معرفی یک کراساوور کوپهٔ کوچک هم در همان زمان وجود دارد. علاوه بر این، لینکلن نسل جدید کراساوور MKC را هم در آینده معرفی خواهد کرد اما فالوتیکو گفته است که این مدل بر روی پلتفرم اویاتور ساخته نمیشود. البته این امری طبیعی است چراکه MKC کراساوور پایه و نسبتاً ارزانقیمت لینکلن است و بنابراین از لحاظ مالی بهصرفه نیست که بر اساس پلتفرم گرانقیمت اویاتور ساخته شود.
فالوتیکو همچنین گفته است که لینکلن فعلاً در حال بررسی اقداماتی است که میتواند بر روی مدل کانتیننتال انجام شود. وی در این رابطه گفته است که این برند قصد دارد از کنوانسیون اتحادیهٔ ملی نمایندگیهای خودرو استفاده کند تا بتواند طرح درهای موسوم به خودکشی را به این سدان لوکس بازگرداند یعنی ویژگیای که مشخصهٔ کانتیننتال در دههٔ 60 میلادی بود.
خانم فالوتیکو در این مصاحبه تأیید کرده است که لینکلن روی قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی هم تمرکز دارد و این موضوع با معرفی کانسپت اویاتور که از چنین قوای محرکهای استفاده میکند اثبات شده است. وی در رابطه با جزئیات این طرح صحبتی نکرده اما گفته است که محصول پلاگینهیبریدی آیندهٔ لینکلن بُرد تمام الکتریکی چشمگیری خواهد داشت. او اضافه کرده که من فکر نمیکنم بُردی در حدود 50 کیلومتر قابلقبول باشد بخصوص برای خانوادههایی که با خودرو در حال مسافرت هستند.