لندروور-رنجروورلینکلن

دوئل لینکلن نویگیتور و رنجروور

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، گروه شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک اسکالید و مرسدس بنز GLS

مجموع آراء: ۲۰۳۱

آراء کادیلاک: ۱۲۰۲

آراء مرسدس: ۸۲۹

پیروز دوئل: کادیلاک اسکالید با کسب ۵۹ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی

مرسدس بنز GLS

کادیلاک اسکالید

کادیلاک اسکالید

لینکلن نویگیتور

رنجروور

؟

جی‌ام‌سی یوکان

ب‌ام‌و X7

؟

لینکلن نویگیتور

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷

پلت‌فرم: T3 فورد

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۵,۶۳۱ دستگاه

فروش ۳ ماه نخست ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲,۱۴۸ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانهٔ V6 توئین توربوی قدرتمند و نرم، کابین فوق‌العاده جادار و بسیار مجلل، ظاهر سطح بالا، متریال باکیفیت، سیستم صوتی شگفت‌انگیز

نقاط منفی: مصرف سوخت بالا، اندازهٔ بزرگ خودرو مانوردهی را دشوار می‌کند، کمی سروصدای جاده و باد، سواری خشن هنگام عبور از روی دست‌اندازهای بزرگ

چکیده: ظاهر شیک و سطح بالا و کابین راحت و مجلل نویگیتور آن را به انتخابی کاربردی و مطلوب در بین شاسی‌بلندهای بزرگ لوکس بازار تبدیل کرده است

رنجروور

تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۲۱

پلت‌فرم: MLA-Flex جگوار-لندروور

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۷,۲۸۵ دستگاه

فروش ۳ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۴,۵۰۰ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: طراحی بیرونی ظریف و چشم‌نواز، کابین فوق‌العاده باشکوه و مجلل، مجموعه‌ای از پیشرانه‌های قدرتمند و نرم، فرمان گیری چرخ‌های عقب، ارائهٔ نسخه سه ردیفه، گزینه‌های فراوان برای تریم‌های داخلی

نقاط منفی: قیمت پایهٔ شش‌رقمی، فضای سر تنگ در صندلی‌های ردیف سوم، حرکات زیاد بدنه، ارائهٔ نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی فقط در تیپ پایه

چکیده: نسل جدید رنجروور خودرویی زیبا، شیک، مجلل است که تمام ویژگی‌های یک خودروی پرچم‌دار لوکس را با قابلیت‌های آفرود یک شاسی‌بلند واقعی ارائه می‌کند.

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

لینکلن نویگیتور

رنجروور P400

پیشرانه۳.۵ لیتری V6۳.۰ لیتری I6
تنفستوئین توربوتوربوشارژ و سوپرشارژ
قدرت۴۴۰ اسب بخار۴۰۰ اسب بخار
گشتاور۶۹۰ نیوتن متر۵۵۰ نیوتن متر
گیربکس۱۰ سرعته اتوماتیک۸ سرعته اتوماتیک
محور محرکعقب یا چهارچرخچهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶۵.۳ ثانیه۵.۸ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۳.۹ ثانیه۱۴.۵ ثانیه
حداکثر سرعت۱۸۵ کیلومتر/ساعت۲۲۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت۱۳.۰ لیتر ترکیبی۱۱.۲ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک۸۷ لیتر۹۰ لیتر
وزن۲۷۵۷ کیلوگرم۲۳۷۷ کیلوگرم
ظرفیت بکسل۳۹۵۰ کیلوگرم۳۷۲۰ کیلوگرم
طول۵,۳۳۴ میلی‌متر۵,۰۵۲ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری۳,۱۱۱ میلی‌متر۲,۹۹۸ میلی‌متر
حجم صندوق بار۵۴۰ لیتر۲۵۵ لیتر
ظرفیت سرنشین۷ نفر۴ یا ۵ یا ۷ نفر
قیمت پایه آمریکا۷۸,۹۶۵ دلار۱۰۵,۸۵۰ دلار
قیمت موردبررسی۸۱,۹۶۵ دلار۱۰۵,۸۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1604 ديدگاه)

    قاعدتا این حرکت زیاد بدنه نباید جزء نکات منفی رنجروور باشه
    چون این انتخاب خود کمپانی هست و از نسل اول تا امروز تو همه مدلها دیده میشه و جالب اینکه مخالفان و موافقان سرسختی هم داره چه تو ژورنالیست های خودرویی و چه عامه مردمی که سوارش میشن حتی همینجا در ایران که زیاد برخورد کردم
    البته فشار مخالفان باعث شد که کمپانی اواخر دهه هفتاد ۲ سانتیمتر ازش کم کنه اما بهرحال همون طور که گفتم یه سری که خواهان نرمی و انعطاف تو مسیرهای ناهموار هستن خیلی دوسش دارن و یه جورایی مفهوم سواری دلچسب رنجروور رو در همین امر میبینن و تو آف رود هم که میدونیم چقدر مفیده و بعضی که بدنبال هندلینگ و رفتارهای بهتر تو جاده هستن باهاش مخالفن
    که ظاهرا با در نظر گرفتن رفتارهای جاده ای جزء نکات منفی بحساب اومده

    موافقم ۴۴
    مخالفم ۳
    1. Reza Waffen SS

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4573 ديدگاه)

      صددرصد رنجروور انتخابمه

      موافقم ۳۶
      مخالفم ۱۰
    2. AMG Package

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (74 ديدگاه)

      حاجی ماشین ها به قدری خوب شدن و به تکامل رسیدن که نمیشه بین دوتا ماشین گفت خوب تر کیه حالا توی هر کلاسی که میخواد باشه این آدما هستن که روز به روز دارن پست تر میشن

      موافقم ۲۹
      مخالفم ۳
    3. mos

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (715 ديدگاه)

      دقیقا این موضوعی هست که بستگی به سلیقه بررسی کننده داره یه بررسی رو می‌خونی کلی از سواری راحت تعریف کرده یه بررسی دیگه هم از بادی رول بد گفته. هر چند که باید در نظر گرفت اینا ماشین لوکس هستن نه اسپورت، پس سواری راحت تر به بادی رول کمتر و هندلینگ بهتر ارجحیت داره و فکر می‌کنم بیشتر خریدار های این ماشین‌ها هم دنبال همین هستن.
      البته الان با وجود دمپر های تطبیق پذیر و آنتی رول بال فعال میشه با تغییر حالت‌های رانندگی جفتش رو داشت.

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۱
      1. مازیار

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1604 ديدگاه)

        کاملا درسته
        بخصوص که از ابتدا یعنی نسل اول که توان و پرفورمنس برای یه اس یو وی خیلی مهم و مهیا نبود، نرمی و راحتی ملاک مهمتری بود تا هندلینگ و این سابقه ذهنی برای مصرف کنندگان رنجروور باقی مونده

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۱
      2. R@m!n

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2246 ديدگاه)

        آنتی رول رو شاسی نردبانی و ابعاد بزرگ آنچنان کارایی نداره و این حرکات جزئی از ساختار این خودروهاس.

        اتفاقا یه مقایسه هم بین چهار SUV فول سایز جیپ و لینکلن و لکسوس و کدیلاک انجام دادن که بنظرم نتیجه آخرش بسیار احمقانه و خنده دار بود. این دست مجلات که هر بار حرف خودشونو نقض می کنن به هیچ وجه معیار درستی نیستن.

        موافقم ۱۵
        مخالفم ۱
        1. mos

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (715 ديدگاه)

          تا حدی تاثیر گذارن ولی درکل درسته بادی رول بخشی از ساختار این هاست و نمیشه کاریش کرد.

          دقیقا، جالبه بررسی جداگانه همین ماشین‌ها رو از همون مجله می‌خونی چیز متفاوتی گفتن 😄

          موافقم ۸
          مخالفم ۱
    4. R@m!n

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2246 ديدگاه)

      کامنت بسیار قشنگی بود مازیار جان خیلی خوب گفتی.

      این حرکت بدنه و نرمی که تو هر دو ماشین نکته منفی شده کاملا سلیقه ای هست که این موضوع رو سایت کار اند درایو عیب می گیره و بجاش از سواری سفت تر و هندلینگ اسپرت بنز و بی ام و تمجید می کنه اما موتور ترند و موتور ۱ تعریف می کنن و بجاش از بی ام و بنز ایراد می گیرن.

      در کل اون کسی که این دو تا ماشین رو جلو هم قرار داده حلال نمی کنم 😄😄

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۲
      1. مازیار

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1604 ديدگاه)

        ممنون دوست من
        به عنوان یه کاربر مفید همیشه کامنتهات رو دنبال میکنم و شخصا خوشحال میشم اگه زحمتی نیست گاهی نظرت رو راجع به حرفهام بگی خصوصا اگه انتقادی باشه😌

        موافقم ۴
        مخالفم ۱
  2. TML BN

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (933 ديدگاه)

    من انتخابم لینکن هست چون هم اون هیکل و ابهت آمریکایی رو داره هم به صرفه تره شتاب بیشتر و بهتر و ظرفیت بکسل بیشتر قدرت و گشتاور بیشتر تازه با قیمت خیلی کمتر

    موافقم ۴۴
    مخالفم ۲۹
  3. ممد ژانگولر

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2754 ديدگاه)

    نویگیتور قدیمی تره ، خانوادگی تره ، مردونه تره ، جالبیش اینجاست موتورش از رنجرور قوی تره و خیلی برای عجیبه با این که قدیمیتره
    و امااااا
    رنجرور جدیدتره ، لوکس تره ، شیکتره ، خانومانه تره ، همیشه سابقه خوبی داشته و برای همه دنیا معتبر تره ، جمع و جور تره و خیلی گرون تر

    رای من به سلطان زیبا و گرون یعنی رنجروور 🥇

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۱۵
  4. BMW 528i

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (43 ديدگاه)

    توی طراحی داخلی شباهت زیادی بین هر دو هست جای تعجبی هم نداره چون انگلیسی . امریکایی از یک نژاد هستن
    ولی رای من رنجروور هستش

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۱۰
  5. ماشین باز

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (112 ديدگاه)

    من رنجرور انتخابم هست چون یه ماشین بیرون جاده ای هست

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۱۴
  6. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (7947 ديدگاه)

    رنجرور حدود ۲۵ هزار دلار گرونتره یعنی کسی که رنجرور میخره اول پرستیژش را میخره !

    انتخاب بین خوب و خوب هست و نه حتی خوبتر !

    هردو خودرو معرکه هستند .

    نویگیتور از اون آمریکایی‌های دوست‌داشتنی‌ایه که سال‌ها از ساختنش دور شده بودند و به شخصه نویگیتور و گرند‌واگونیر را از بهنرین‌های آمریکایی میدانم که ارزش خرید بالایی دارند !

    بحث رنجرور جداست ، این خودرو تازه به بازار اومده و عجیب دوست‌داشتنی‌تر شده در حالی که هنوز همان طراحی قبلی را ارائه میکند با این تفاوت که شیکتر و ساده‌تر شده !

    انتخابم رنجرور هست ولی حقیقتاً نویگیتور معرکه هست و باید دید که نسل بعدی این خودرو چطور کار میکنه !

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۲
  7. new RAMIN

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2376 ديدگاه)

    ۲تا ماشین هست تو دوئل ها حذف شدن اصلا باورم نمیشه چرا حذف شدن…
    یکی پانامرا توربو اس… یکی هم جیپ گرند واگنییر… اصلا درک نمیکنم… حالا درسته در دوئل رقیب پورشه پانامرا توربو اس بنز AMG GT63 بود و ملت ایران بنز دوستن و حاضرن همه چی رو بزارن کنار و بنز سوار شن پس پانامرا باختش عجیب نبود ولی اصلا درک نمیکنم چرا بی ام و X7 برد دربرابر گرندواگنییر…هرجوری باخودم دو،دوتا چهارتا میکنم به غیر از مصرف سوخت برتری با گرندواگنییر بود(طراحی سلیقه ای هست)
    .
    .
    .
    به لطف آقا ماهان(که دیگه نیستن در سایت) فهمیدم در شاسی بلند ها حرف اول و آخر را رنجروور میزند…در تست ها هم همه میگویند رنجروور از رقبا بسیار جلوتر هست. شکوه در جاده و آفرود بینظیر. رنج قیمت خوب و انتخاب گزینه های فراوان برای آپشن و موتور. نویگیتور خودروی خوبی هست اما چون طرف مقابل رنجروور هست انتخاب من رنجروور…

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۵
  8. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (7947 ديدگاه)

    آقا این مسخره‌بازی چیه که همه تسترها میان گیر میدن به ردیف تنگ سوم !!!

    خب ردیف سوم ۹۰٪ کراس‌اوورها و suvها تنگه و شاید سالی یکبار هم استفاده نشود و پول اضافی دادن هم برایش مسخره هست !

    مگر ون خریدید که دنبال ردیف سوم دلباز میگردید !

    از اون جالبتر که مثلاً خودرویی مثل سانتافه سورنتو فیدلیتی داری ردیف سومی هستند که حتی برای بچه هم مناسب نیست اما تنها دلیل گذاشتنش هم پول بیشتر گرفتن از مشتری و آپشنال بودنش هست !

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۱۱
    1. Carlover

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (185 ديدگاه)

      بچه های کلاس شما رو نمیدونم چجورین ولی بچه هایی که ما میبینیم تو کوچه خیابون همه راحت تو ردیف سوم سانتافه هایی که ٣ ردیفه هستن جا میشن،استفاده اصلیش هم برای همون بچه هاس بیشتر

      موافقم ۸
      مخالفم ۱۳
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (7947 ديدگاه)

        اصلاً نه فقط سانتافه یا سورنتو ، اکثر کراس‌اوورهایی که در دنیا تولید میشوند چه ژاپنی چه کره‌ای آلمانی آمریکایی چینی در ردیف سوم فقط جنبه‌ی فورمالیته دارند و در غیر این صورت مخالف این حرف من باشید ، مثال بیاورید مستند تا ببینیم و باور کنیم !

        ردیف سوم صندلی‌ها در کراس‌اوورها نهایت برای یه بچه‌ی ۱۰ سال با جُسه‌ی کوچک مناسب باشد و لاغیر !

        موافقم ۵
        مخالفم ۲
    2. amirmohammad

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (212 ديدگاه)

      بنظرم توی بحث پول اضافه گرفتن از مشتری کسی نمیتونه از کره ای ها ایراد بگیره چون معمولا نسبت به رقبا کیفیت و تکنولوژی بالا با دارن با قیمت برابر یا کمتر اگر دقت کنی توی اکثر بررسی ها هم به ارزش خرید بالاشون اشاره میشه البته نه همیشه.مثلا توی مقایسه جنسیس gv70 با nx با اینکه جنسیس ماشین برتر شد اما قیمت کمتری داشت

      موافقم ۹
      مخالفم ۱۲
  9. قاطر فروش

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (888 ديدگاه)

    هر کدوم ببره برندس هر کدوم ببازه هم برندس
    ۲ اسطوره

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۵
  10. Amard

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (540 ديدگاه)

    رنجرور که یک suv لوکس اسپرت اصلا قابل مقایسه نیست با لینکلن ویدو های رنجرور خارج جاده ببینید متوجه میشید که چه کیفیتی داره

    موافقم ۵
    مخالفم ۱۰
  11. Hadi

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (316 ديدگاه)

    انتخاب سختیه…
    ولی من انتخابم رنجروور هستش 👌🏼
    چون در کنار لوکس و مجلل بودن آفرود بهتری نسبت به لینکلن داره…

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
  12. mahdi-es17

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (312 ديدگاه)

    آخه برای کادیلاک زشته که با ا
    ماشینی مثل رنجروور مقایسه بشه
    چه طراحی داخلی چه قوای محرکه طراحی بیرونی خیلی بهتر از رنجرووره

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲۶
    1. Porsche 911

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1120 ديدگاه)

      😐👍

      موافقم ۵
      مخالفم ۵
    2. AMG Package

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (74 ديدگاه)

      هم رنجروور خوبه هم کادیلاک ‌.
      انتخاب من یه پورشه کاین توربو اس هست درسته هم کلاس نیستن ولی بیخال پول حرف اول و آخر رو می‌زنه البته اگه بخوام بازم یه انتخاب دیکه کنم gt63 هست البته تا وقتی هلکت و شلبی باشن سمت این لوکس بازا نمیرم😂😂😂😂

      موافقم ۳
      مخالفم ۶
    3. England

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1047 ديدگاه)

      از امتیازی که رنجررور گرفته و فروشش بیشترش تو خاک امریکا کمتر از یکسال کاملا مشخصه که کامنت غیرمنطقی گذاشتی

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۳
  13. پدرام

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (755 ديدگاه)

    اول قصد داشتم رنجروور رو انتخاب کنم بعد قیمت رو که دیدم به علاوه مشخصات و شتاب بیشتر نویگیتور انتخاب می کنه درسته مصرفش بالاتره اما گارانتی پیشرانه اش ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر هست در مقابل به نظر میاد رنجروور کیفیت ساخت بالاتری داره اما قیمتش هم بالاتره

    موافقم ۳
    مخالفم ۷
  14. ارش

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1551 ديدگاه)

    به رنجرور رای میدم . یه ماشین لوکس عالی با توانایی آفرود فوق العاده.

    موافقم ۹
    مخالفم ۳
  15. England

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    هر دو گردن کلفت هستن
    ولی خب رنجررور طراحی داخلی و خارجی بهتری هم داره😍

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  16. amirmohammad

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (212 ديدگاه)

    فروش خیلی خوبی داشته رنجروور.توی امریکایی ها انتخابم اسکالید هست.اینجا هم رنجروور رو انتخاب میکنم حس لوکس بودن بیشتری رو میده بنظر من

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
  17. MOHAMMAD.DEMON

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1367 ديدگاه)

    من همیشه رنجروور رو تحسین کردم همه مدل هاش رو
    ولی واقعا از نظر هزینه نگهداری و هزینه قطعات خیلی گرونه حتی بیش تر از بی ام و ها
    انتخاب من لینکلن قطعا موتور بهتری داره
    و قطعا به علایق من نزدیک تر

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۱
  18. Taha Malek

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (704 ديدگاه)

    دوتاشون برای هدف هایی که ساخته شدن عالین
    رنجروور suv لوکس با آفرود فوق العادس
    نویگیتور هم suv بزرگ و جادار و لوکسه آفرود جزو اهدافش نبوده
    به هر حال من رنجروور رای دادم بخاطر آفرود فوق العادش و علاقه ای که به این ماشین دارم
    حیف که دیگ خبری از سدان تو سبد محصولات لینکولن نیست اگه بخوام بین suv های فول سایز آمریکایی هم انتخاب کنم لینکلن گزینه آخرمه ولی واقعا ماشین خوبیه و نمیشه منکر این شد فقط رقباش منو بیشتر جذب میکنن

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  19. ماکسیمیلیان

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (624 ديدگاه)

    محصولات رنجروور (بِالاَخَص P400) از دلرباترین خودرو ها هستند😍
    فقط با احساس وصف میشود؛ کلمات قاصر و عاجزاند از وصف‌اش!

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  20. Yasin

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (168 ديدگاه)

    قطعا لینکلن ارزش خرید خیلی بیشتری داره
    توی مشخصات هم که مشخصه کدوم برتری داره

    موافقم ۷
    مخالفم ۷
  21. JDM lover

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (887 ديدگاه)

    بنظرم هر دو بی نظیرن
    از هر دو خوشم میاد
    چه از لحاظ طراحی چه از لحاظ کابین
    رنجروور کمی لوکس تر و نویگیتور یکم جادارتره
    من خودم اگه پولم برسه رنجروور انتخابمه و اگر هم نرسه نویگیتور
    نویگیتور هم خیلی خوبه و قدرت و گشتاور بیشتری هم داره و فضای بارش هم بیشتره

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
  22. GMA

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    لینکلن هم مثل بقیه رقبا هست، با اینکه عالیه اما در حدی نیست که بتونه با رنجروور مقایسه بشه،سطح رنجروور بالاتره

    موافقم ۹
    مخالفم ۶
  23. Erfan

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (523 ديدگاه)

    وقتی یه ماشین انگلیسی از یه ماشین آمریکایی با توجه به قیمت بالاتر ماشین انگلیسی در آمریکا بیشتر از مدل آمریکایی فروش داره همه چیز معلومه دیگه.

    موافقم ۹
    مخالفم ۵
    1. Daruosh

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (8 ديدگاه)

      واقعا حیف شد بنز Gls حذف شد اینو باید با bmwx7 میزاشتین خیلی جذاب تر
      رنجررور طراحیش خیلی بهتر از نویگیتور هست
      پیروز در نهایت بین x7 یا یا کادیلاک اسکالید جای بنز خالی😒

      موافقم ۴
      مخالفم ۳
  24. javadhy

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (327 ديدگاه)

    رنجروور توانایی آفرود و کیفیت سواری بهتری توی جاده داره
    و توی این کلاس واقعا سخته رقابت با رنجروور
    به نظرم سنگ محکی توی کلاس luxury suv هست

    موافقم ۹
    مخالفم ۱
  25. RezaRs

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (278 ديدگاه)

    یه دوئلی که هرکی بره بالا حسرت حذف اون یکی رو میخوریم

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
  26. Mf1

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    دو تاشون عالین بستگی به علاقه داره با اینکه طرفدار رنجرور هستم ولی اینجا لینکلن نویگیتور بهتره از لحاظ طراحی زیبایی داره

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  27. MC20

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1085 ديدگاه)

    درود به همه دوستان عزیز … این دو خودرو از ۲ لایف استایل مختلف ( امریکن و یوروپین ) میان … البته پر واضحه که این دو خودرو در مواردی وجوه اشتراک ماهوی و در مواردی نیز ، وجوه افتراق ، دارند … اما قیاس این ۲ تا حدودی شاید درست نباشه … مثل قیاس بین کفش فوتسال و کفش رانینگ … از یک سو ، تقریبا ، در پادشاهی رنجروور در این سگمنت ، شکی نیست … از سوی دیگه ، لینکلن هم پدر با تجربه و عاشقیه که برای قد کشیدن نویگیتور ، ۲۴ سال ، خون دل خورده ، فرزندش رو به دندون گرفته و اون رو یک شبه به این جا نرسونده … در نهایت گمان میکنم برای انتخاب برنده ، با عبور از مرز های سلیقه و تعصب ، باید به فاکتور ارزش ، در برابر قیمت پرداختی ، توجه کرد … با این رویکرد من ، لینکلن رو برنده می دونم … به عبارت بهتر ، مشتری با پرداخت هر دلار برای نویگیتور ، ماشین بیشتری دریافت می کنه …. گواه من در اثبات این ادعا ، قیاس بین رقم پایه دو خودرو ، است … آیا ، اگر از پشت فرمان نویگیتور تیپ پایه با پرداخت ۲۳۰۰۰ دلار بیشتر ، پشت فرمان رنجروور پایه ، قرار بگیریم ، لزوما معادل ۲۳۰۰۰ دلار خودروی بیشتری دریافت می کنیم ؟؟؟ با احترام به نظر دوستان اهل فن … من گمان نمی کنم …

    موافقم ۳
    مخالفم ۳
  28. یوسفی

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (21 ديدگاه)

    هر دو عالی هستند اما نسبت به قیمت لینکلن را انتخاب می کنم

    موافقم ۲
    مخالفم ۳
  29. کوروش

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من همه اس یو ای بزرگ را بررسی کردم و نویگیتور را انتخاب کردم. بسیار قوی، جا دار و لوکس با همه امکانات خوب سرویس مجانی برای سه سال. بسیار با صرفه و عالی است.

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  30. پیام

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یقین دارم که هر کسی هر دوی این ماشینا رو از نزدیک دیده باشه بی درنگ و با قطعیت نویگیتور رو انتخاب میکنه! ولی خب از روی عکس و خوندن مشخصات عجیب نیست که رنجروور جلو بیوفته! در جایی که به هر حال رنجروور داشتیم از قدیم تو ایران؛ حتی مدلای نسبتاً جدیدش هم من خودم چند تا گذر موقّتش رو دیدم؛ امّا خیلیا اصلاً اسم لینکلن رو هم به عنوان یه ماشین نشنیدن چه برسه به این که بخوان دیده باشنش متاسفانه!
    ولی عظمت و ابهّت لینکلن نویگیتور مسحورتون میکنه! فوق العادست!

    موافقم ۴
    مخالفم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا