نشریات خودرو و حمل و نقل

کلکسیون شماره ۷ منتشر شد

همزمان با آغاز سال نو میلادی هفتمین شماره از مجله کلکسیون خودروهای خاص جهان  بر روی پیشخوان روزنامه فروشی‌ها قرار گرفت. این مجله با محوریت بررسی جامع برترین و جدیدترین خودروهای جهان و برندهای خودرو سازی، در طول فعالیت خود سعی داشته در کیفیتی ممتاز مطالبی مفید و جدید را در اختیار مخاطبانش قرار بدهد.

کلکسیون - شماره 7
کلکسیون – شماره ۷

در این شماره دو بخش جدید نیز به مجله افزوده شده است. بخش اول، بررسی صفر تا صد برندهای برتر خودروسازی دنیا، با بررسی خاص ترین مدل های شرکت، سرگذشت برند از ابتدا تاکنون، اوضاع اقتصادی برند و معرفی بخش های مختلف کارخانه.  در اولین گام ، این مجله به سراغ برند رولزرویس رفته است.
بخش دوم، بررسی و آزمایش خودروهای موجود در بازار، البته خودروهای خاص ! با توجه به تنوعی که بازار مناطق آزاد دارند برای شروع منطقه آزاد ارس  انتخاب شده است. در این راستا برترین خودروهای آمریکایی موجود در بازار این منطقه، تست شده اند.

علاوه بر این دو بخش جدید همچون شماره های قبل خاص ترین، برترین و جدیدترین خودروهای دنیا  در دسته بندی  اسپرت، ریس، کانسپت و تیونینگ به صورت مفصل مورد بررسی قرارگرفته است . همچنین تاریخچه مصور اتومبیل در قرن بیستم به قسمت سوم رسیده است. در این قسمت تحولات خودروسازی در دهه ی ۱۹۳۰ میلادی در بخش های مختلف به تصویر کشیده شده است.

# این مطلب یک تبلیغ نیست ، و سایت پدال صرفا جهت انعکاس اخبار مربوط به نشریات حوزه خودرو آن را منتشر کرده است.

برچسب ها

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه

  1. pentagon usa

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    گرونه!!

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.

      پنتاگون جان گرانیش به خاطر قیمت بالای کاغذش است.

      ولی در عوض مطالب خوب و تخصصی را به شما منتقل میکند.همراه با بهترین

      کیفیت عکس.

      البته عکس های این شماره ((( ۷ ))) به نسبت قبل افت کرده اند.شایدم به

      خاطر کاغذش باشد.

      ((( ایران و المان )))

  2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6544 ديدگاه)

    درود.

    من تو پست قبلی خبر انتشارشو دادم.فکر نمیکردم که شما بگید.

    البته در صفحه ی اخر هم از یک محصول جدید و قطور خبر دادند که فکر کنم در

    اینده شاهد ان باشیم.

    ((( اگر دل کسی را شکستید ، اون ادم هیچ وقت برایتان ادم سابق نمیشود.

    هیچ وقت . )))

    1. carbonado aventador

      ۱۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3918 ديدگاه)

      وقتی سایت به این باحالی داریم چرا بریم مجله بگیریم . تازه مطالبش هم قدیمیه!!!!!!

      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۱۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        درود.

        اقاجان تو نخر.

        کسی اصلا با تو نبود.من دوست دارم جمع کنم.تو نمیخواد جای بقیه

        تصمیم بگیری.

        من دوستم دارم ارشیو داشته باشم.[…].مدام جواب همه را میدی که کامنت بذاری و ….. بره

        بالا.

        چه گیری کردیما.اه اه اه اه .

        ((( ایران و المان )))

        1. zondar

          ۱۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          F.a
          خیلی از سایت ها مجله دارن در واقع اول مجلش اومده بعد سایتش .مجلها تو دنیا خیلی پر طرفدارن

    2. مهدی

      ۱۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (627 ديدگاه)

      دورود میلاد جان
      داداش یه سوال داشتم
      تو پست (((وقتی صدای موتور کادیلاک CTS خفه می شود!))) یه مطلب رو گفتی که در مورد خرید ماشین برم سراغ ماشینهای ژاپنی
      من مصرف روزانه معادل ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلومتر دارم
      سوال کدوم ماشین ژاپنی رو میشناسی که هم قطعاتش راحت گیر میاد هم پرقدرت و شتابش خوب باشه هم استهلاکش کم باشه
      یعنی اینو میخوام بگم از آشغالهای ایران خودرو و سایپا بهتر باشه
      و حداکثر تا ۱۸ تومن باشه
      البته مزدا ۳۲۳ هست ولی سالمش بالای ۲۰ تومنه
      ممنون میشم اطلاعات بدید
      سپاسگذارم
      مهدی

      1. Reza

        ۱۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (73 ديدگاه)

        کرونا_کرسیدا

        1. مهدی

          ۱۲ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (627 ديدگاه)

          دورود رضا
          من یه تحقیق جزئی کردم دیدم توی ماشینهای ژاپنی
          اون چیزی که من بتونم بخرم
          هم مدلش زیاد قدیمی نباشه هم کم استهلاک باشه
          و از آشغالهای ایرانی بهتر باشه
          ۱ هوندا آکورد مدل ۹۴ و اگر بود مدلهای بالاتر
          ۲ مزدا ۳۲۳
          که هوندا یه خورده دردسر داره
          اما مزدا ۳۲۳ دردسرش کمتره
          اما مدلهای بالا و کم کارکدش بالای ۲۰ تومنه
          سپاسگذارم
          مهدی

      2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۱۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        درود مهدی جان.

        مهدی جان خیلی ببخشیدا نمیشه که هم خر را داشت هم خرمارا.

        وقتی شما میخواهی قید ماشین های وطنی رو بزنی طبیعتا یکسری

        چیز هارو از دست میدی و یکسری چیز هارو به دست میاری.

        پس نمیشه که ماشین های وطنی را با ماشین های دهه ی نودی

        مقایسه کرد.البته در بعضی مدل ها میشه.اون هم در

        سواری.شتاب.کیفیت.و…

        پس اول تصمیمتو بگیر که کدام طرفی هستی.برای خرید هر دونوع

        ماشین باید همه چیزشونو به تنت بمالی و فکر همه جاشو بکنی.که

        لعنتشم فردا برای من و امثال من نباشه.

        تو ماشین های تویوتا بهترین گزینه خرید یک تویوتا کرونای

        سالم و تمیز است.موتور ۲۰۰۰ سی سی و ۱۶ سوپاپ که قدرتی معادل

        ۱۳۰ تا ۱۳۵ اسب بخار رو در اختیارت میگذارد.البته نمونه های

        ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ با قدرت ۱۱۵ اسب بخار هم هست.

        کریسیدا هم هست که با توجه به حجم موتور و سایزش زیاد بهت

        توصیه نمیکنم.ولی اگر مورد خوب به پستت خورد تو خریدش شک نکن.

        مزدا هم که به قول خودت گرونه.

        میتسوبیشی گالانت هم خیلی خوبه ولی لوازم جانبیش و تزئینیش

        گرونه.البته به نسبت بقیه ژاپنی ها.

        لنسر ها هم که خیلی دویدن.

        ولی من پیشنهاد بهتری از دارم برات.چون قبلا بودجتو نمیدونستم.

        ولی به نظر من مهدی شما میتونی با این پول به سمت دوو سیلو و

        اسپرو و ریسر بروی.

        اکثر قطعاتشون که با هم یکیه.اسپرو با اپل وکترا.

        سیلو با ریسر.

        ولی در خریدشون خیلی به شاسیهاشون دقت کن.برای اطلاع بیشتر تو

        گوگل هر مدلی که میخواهی رو سرچ کن.سایت های تخصصیه خوبی هست.

        تو انجمن پدال هم ببین چیزی از دوو هست یا نه.با این بودجه

        بهترین هاشونو میتونی انتخاب کنی.ولی دیگه نباید زاد روی

        قدرتشون حساسیت بخرج بدهی.اگر سمت دوو رفتی حتما بهم بگو.

        تو خرید هیچ ماشینی هم نباید عجله کنی.حتی پیکان.

        باز هم بهت میگم که باید همه جوانب و مشکلاتشون رو در نظر

        بگیری.

        موفق باشی.

        ((( ایران و المان )))

        1. مهدی

          ۱۲ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (627 ديدگاه)

          دورود میلاد جان
          ممنون از راهنماییتون
          نکات خوبی رو اشاره کردی
          حتما مد نظر قرار میدم
          سپاسگذارم
          مهدی

  3. توفیقی

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1124 ديدگاه)

    پنتاگون به این خاطر که کاغذ و هزینه چاپ گرونه.
    چی ارزون هست تو اونو بگو.
    بسوز و بساز این تنها کاری هست که میتونی انجام بدی.

    1. سعید

      ۱۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (481 ديدگاه)

      هر چقد هم گرون باشه در برابره اطلاعاتی که میده خیلی می ارزه.

  4. e.scamp

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1138 ديدگاه)

    بچه ها لطفا پول یه ساندویچ رو بدین اینا رو بخرین ازشون حمایت میشه و تو آینده واسه شما خاطره مثلا من کلیکسیون عصر نوین رو دارم کلی خاطره.
    از اونجا بود که بطور تخصصی با ماشین آشنا شدم

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.

      باهات موافقم.من خودم چنتا مجله و هفته نامه را مدنظر قرار دادم و ارشیو

      میکنم.

      چون فضاشون محدود است تقریبا به طور خلاصه مینویسند.مثلا در مورد یک ماشین

      وقتی در چند نشریه و سایت میخوانی ۵ نکته ی مهم به دست میاری که هر

      کدام فقط به یکی از ان ها اشاره کردند.

      ((( ایران و المان )))

      1. e.scamp

        ۱۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1138 ديدگاه)

        میلاد جان اونایی که کلکسیون ندارن نمیفهمن چی میگم ولی تو میدونی منظورم رو. هربار که ورقشون میزنی یا نگاهشون میکنی کلی کیف میده حیف ه از این لذت بی نصییب بشین

        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱۲ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6544 ديدگاه)

          موافقم باهات.

          البته هیچ مساله ای زوری نیست.

          هرکس راهی رو برای بالابردن اطلاعاتش در نظر میگیره.

          ((( ایران و المان )))

        2. سعید

          ۱۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (481 ديدگاه)

          واقعا کلکسیون یه چیز دیگه س خیلی حال میده وقتی میخونیش

  5. محسن.د

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    گذشته از گرون بودنش، مجله خوندن حوصله و وقت هم میخواد. مجله های زیادی مربوط به خودرو هستن،باید دید مفید ترینش کدومه.

  6. km

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (681 ديدگاه)

    بنظرتون این مجله ها چین؟ میرن مطالب سایت های انگلیسی که تو اینترنت هم میشه خوندشون رو ترجمه میکنن و با قیمت گرون میفروشن

    1. carbonado aventador

      ۱۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3918 ديدگاه)

      وقتی اینترنت داریم و هر چیزی رو که سرچ کنیم به راحتی در اختیارمون هست چرا پول اضافه بدیم !!!!!!!!

    2. e.scamp

      ۱۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1138 ديدگاه)

      شهروند محترم ماهم اینترنت داریم ماهم بلدیم سرچ کنیم بحث سره اینه که ۴ ۵ نفر جمع شدن هم اطلاعات میدن به مردم هم نون درمیارن واسه خانواده شون در ضمن زیادم گرون نیست ۳ ۴ هزارتومن نهایتش باشه فکر نکنم واسه ۷۰% مردم پول سنگینی باشه

      1. carbonado aventador

        ۱۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3918 ديدگاه)

        بله من هم بعضی وقت ها می خرم . شما هم درست می گی ولی دسترسیم به مجله ها کمه!!!!!!!

      2. km

        ۱۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (681 ديدگاه)

        کاملا حق با شماست این وضعیت سر تا سر این مملکت برقراره. من اینو برای کسانی گفتم که میخوان اخبار رو بروز دریافت کنن.

      3. zondar

        ۱۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1798 ديدگاه)

        F.A
        قیمت این مجله ۱۵۰۰۰ تومنه، من همه ی شمارهاشو دارم جنس ورقش افت کرده ولی باز قابل تحسینه تو این شرایط چاپ این مجله.این خودروهای زیبا کنار هم توی ورق گلاسه به نظرم عالی و قابل تحسینه.

        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6544 ديدگاه)

          درود.

          زوندار جان شماره قبلیشو از کجا بگیرم؟؟؟من و ای ال ار

          نداریم قبلیشو.

          ((( ایران و المان )))

  7. آرمین 66

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (239 ديدگاه)

    ماشین های چینی خیلی ضعیفم نه سواری خوبی دارم نه فنی زیاد جالبی ندارن نه کیفیت خوبی دارن کسایی که ماشین چینی میخرند یا پولشون کمه یا اطلاعات خوبی ندارن از نظر من ماشین های چینی چراغ های خوشگلی داره مشتری رو گول میزنه ماشین فقط ژاپنی . آلمانی . کره ای .

  8. بوگاتی

    ۱۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقای km شاید همه مثل شما انگلیسی فول نباشن که برن سایت های خارجی رو ترجمه کنن.
    اون وقت باید چیکار کنن؟

    1. Km

      ۱۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (681 ديدگاه)

      هر جور خودتون راحتید! در ضمن سایت انگلیسى هم لازم نیست وقتى پدال هست!!

  9. SALAR

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    جامع تر از پدال نیست……….

  10. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (709 ديدگاه)

    “مجموعه ی کامل عکس واطلاعات خودروهای بینظیر دنیا”
    دروغ میگن،کامل نیست،نظیر پراید و کجای دنیا میتونید پیدا کنید؟پراید هم بینظیره ولی تو این نشریه نیست…

  11. soroush

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (54 ديدگاه)

    دمت گرم پدال من خیلی منتظر این خبر بودم!

  12. zondar

    ۱۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1798 ديدگاه)

    F.A
    میلاد عزیز من از چهار راه ولیعصر گرفتم

  13. محمدجواد

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    من عاشق کالایاب خودرو ام,۲شماره اش هم دارم ولی دیگه نمی خرم چون هر شماره جدیدش که میاد هزارتومن میره روش!

    1. پیکان جوانان

      ۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (205 ديدگاه)

      ایول دادا

  14. آرشین

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بیشتر ماشین های دهه نودی عالیند .در بین شش سیلندرهاشون بهترین گزینه الدزمبیل تمیز .سواری عالی.قدرت بالا.استهلالک خیلی کم.سرعت عالی و درنهایت مصرف جاده ای نه درصد .میگن کارخونه موتورش رو تا بیست سال گارانتی می کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X