سبقت ب‌ام‌و از مرسدس در پیچ فروش شش‌ماهه اول سال 2021

جمعه 18 تیر 1400 - 12:30
مطالعه 4 دقیقه
2020-BMW-X6-M-Competition-vs-2021-Mercedes-AMG-GLE-63S-4Matic-SUV-3
ب‌ام‌و در مسابقه‌ای همیشگی که بین رقبا برای کسب عنوان اولین لوکس‌ساز بازار آمریکا وجود دارد از رقبای مطرح خود سبقت گرفته است.
تبلیغات

در نیمه اول سال جاری میلادی این برند باواریایی ها 7348 دستگاه خودرو بیشتر از مرسدس بنز به فروش رسانده که تغییر دراماتیکی محسوب می‌شود زیرا مرسدس بنز در سه‌ماهه اول امسال جلوتر از ب‌ام‌و در حرکت بود.

اما عملکرد بسیار خوب در سه‌ماهه دوم 2021 بوده که ب‌ام‌و را بازهم بالاتر از رقبا قرار داده است. در سه‌ماهه دوم امسال ب‌ام‌و فروش 95561 دستگاهی داشته که 90 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال پیش نشان می‌دهد. اتونیوز می گوید کراس اوورهای ب‌ام‌و سهم 60 درصدی از این میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

لکسس هم سه‌ماهه دوم خوبی را تجربه کرده و با فروش 83459 دستگاه در ماه‌های آوریل، می و ژوئن بهتر از مرسدس عمل نموده است. رشد فروش این شرکت نسبت به مدت مشابه سال پیش 65 درصد بوده است. پرفروش‌ترین محصول این برند ژاپنی کراس اوور RX با فروش 27803 دستگاهی می‌باشد.

اما مرسدس بنز در سه‌ماهه دوم امسال 82390 دستگاه خودرو فروخته که رشد 39 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال پیش نشان می‌دهد اما خب این میزان فروش برای برتری در برابر رقبای سنتی کافی نبوده است. پرفروش‌ترین محصول مرسدس در این بازه زمانی GLE با فروش 19037 دستگاهی بوده و پس از آن نیز GLC با فروش 14580 دستگاهی بوده است.

فروش آئودی نسبت به سه‌ماهه دوم سال 2020 نیز 92 درصد بیشتر شده و به 66995 دستگاه رسیده هرچند این میزان فروش کمتر از فروش 73300 دستگاهی تسلا در سه‌ماهه دوم امسال بوده است. این برند نیز رشد 97 درصدی را نسبت به سال پیش‌ بر جای گذاشته است.

یکی دیگر از لوکس سازان مطرح دنیا ولوو است که فروش 36515 دستگاهی آن در سه‌ماهه دوم امسال حاکی از رشد 54 درصدی نسبت به سه‌ماهه دوم سال 2020 می‌باشد. نهایتاً نیز به جنسیس می‌رسیم که به خانه 11076 نفر راه یافته و از رشد فروش 209 درصدی لذت برده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.