هفته نامه

بهترین و بدترین شهرهای آمریکا برای رانندگان

جایی که زندگی می‌کنید تأثیر بسیار زیادی روی میزان استرس‌زا بودن حمل‌ونقل روزانه شما دارد. به تازگی مطالعه‌ای در این رابطه انجام شده و نتایج حاصل از آن بهترین و بدترین شهرها برای رانندگی در آمریکا را نشان داده‌اند.


مطالعه انجام شده توسط Wallet Hub تعداد ۱۰۰ شهر بزرگ آمریکا را به همراه ۲۹ فاکتور کلیدی رانندگی غیردوستانه را دربرمی گیرد. این فاکتورها شامل همه‌ی موارد همچون قیمت متوسط سوخت و تأسیسات تعمیر خودرو در شهر می‌باشد.

بهترین شهرها برای رانندگان آمریکایی شهر رالی در کارولینای شمالی است. پس از این شهر نیز کورپوس کریستی در تگزاس و اورلاندو در فلوریدا با فاصله‌های کم در مکان‌های بعدی قرار دارند.

لکسس RX اسپورت
شهرهای بعدی‌ای که تکمیل کننده ۱۰ شهر خوب برای رانندگی هستند در فلوریدا، تگزاس و کارولینای شمالی واقع شده‌اند. این شهرها شامل گرینزبورو، پلانو، وینستون-سالم، دورهام، ال پاسو، جکسون ویل و تامپا هستند.

اما لیست بدترین شهرها برای رانندگی کمی سورپرایز کننده است زیرا شامل برخی شهرها با جمعیت کم می‌باشد. در این بخش باید به شهر دیترویت، میشیگان اشاره کنیم.


اگرچه برخی شهرها مشکل ترافیک دومین و سومین شهرهای بد از نظر رانندگی یعنی سان‌فرانسیسکو و اوکلند را نداشته اما ترکیب حق بیمه بالا، میزان جرم و جنایت قابل‌توجه و برخی از بدترین جاده‌های آمریکا باعث شده‌اند در رتبه‌ای نازل قرار گیرند.

از دیگر شهرهای بد برای رانندگان آمریکایی می‌توان به بوستون، نیویورک، لس‌آنجلس، شیکاگو و واشنگتن اشاره کرد. بسیاری از این شهرها دارای ترافیک شلوغ و سنگین، تصادفات بالا و بهای سوخت گران هستند.


خب صحبت از ترافیک شد و باید گفت رانندگان آمریکایی در هر سال بیش از ۲۹۰ ساعت را پشت فرمان خودروی خود هدر می‌دهند. این ترافیک سنگین به‌طور متوسط در هر سال هزینه حدود ۱۷۰۰ دلاری را به مالک خودرو تحمیل می‌کند که به دلیل وقت و سوختی است که در ترافیک به هدر می‌رود.

منبع: wallethub

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    این آمریکایی ها هنوز ایرانو ندیدن بفهمن بدترین جا واسه رانندگی کجاست.هنوز ندیدن داخل شهر تو لاین وسط داری میری 20تا مسافر کش شخصی و تاکسی بزنن رو ترمز درجا سکته بزنی،هنوز ندیدن میخوای یه جا پارک کنی 10 تا موتوری از کنارت رد میشن باید مواظب باشی خونشون نیفته گردنت،هنوز اتوبان کرج قزوینو ندیدن که تریلی با سرعت 130تا از کنارت رد بشه قلبت از کار بیافته :)))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر.عارف

      ۲۵ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (876 ديدگاه)

      هنوز ندیدن تو اتوبان یکی با 50 تا سرعت تو خط یک رانندگی میکنه . تو خیابون باریک دوبله پارک میکنه میره خرید . دوربرگردون و برعکس دور میزنه تغریبا کل خیابون و میبنده که با وانت میوه بفروشه تو تونل از خط اضطرار میره پشت آمبلانس با هم کورس میزارند و ……

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. بی نام

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    خود ترافیک به اندازه کافی طاقت فرسا هست ولی عده ای هستن که مدام بوق میزنن و تعویض لاین می کنن که واقعن رو اعصابن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. عرفان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (480 ديدگاه)

    کاش لیستشو کامل میذاشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    احتمالاً بهترین شهرها ، بدترین و سختگیر ترین پلیسها رو دارند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. aston martin

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    چه مقاله خوبی که فقر شدید محتوی داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا