رضایت خریداران از نمایندگی کدام خودروسازان بیشتر است؟

یک‌شنبه 23 آذر 1399 - 12:30
مطالعه 2 دقیقه
Lincoln
معمولاً خرید یک خودروی جدید و صفرکیلومتر تجربهٔ لذت‌بخشی است اما میزان این لذت و رضایت در نمایندگی‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. جی‌دی پاور در...
تبلیغات

معمولاً خرید یک خودروی جدید و صفرکیلومتر تجربهٔ لذت‌بخشی است اما میزان این لذت و رضایت در نمایندگی‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. جی‌دی پاور در مطالعهٔ میزان رضایت از فروش به این موضوع می‌پردازد و حالا نتایج این مطالعه در سال 2020 را منتشر کرده است. این مطالعه نشان می‌دهد که امسال لینکلن و مینی بهترین تجربهٔ فروش خودرو را دارند و جایگزین پورشه و بیوک در مطالعهٔ سال قبل شده‌اند.

لینکلن در بخش برندهای لوکس به میزان قابل‌توجهی پیشرفت کرده و از امتیاز 819 سال قبل به 827 رسیده است. پورشه اما با دو امتیاز کاهش، به 825 رسیده و با اینفینیتی و کادیلاک در یک سطح قرار گرفته است. جی‌دی پاور برای اولین بار تسلا را هم در این مطالعه بررسی کرده و این برند الکتریکی موفق به کسب امتیاز 804 شده است اما تسلا امکان قرارگیری در لیست را ندارد زیرا مثل مطالعه‌های قبلی این شرکت اجازهٔ نظرسنجی از مالکین محصولات خود را در برخی ایالت‌ها نمی‌دهد. در بین برندهای لوکس، لکسس و مرسدس هم هردو با 826 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

در بخش برندهای غیرلوکس، مینی با کسب 824 امتیاز جایگاه نخست را از آن خود کرده است و جایگزین بیوکی شده که با 803 امتیاز به جایگاه سوم نزول کرده است و با اختلاف یک امتیاز در پس خویشاوند خود یعنی جی‌ام‌سی قرار گرفته است. جایگاه چهارم این لیست هم به فورد با امتیاز 789 رسیده است. در مطالعهٔ رضایت از خرید امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا بیشتر روی خرید آنلاین تمرکز شده و طبق نظرسنجی‌ها، نمایندگی‌هایی که امکان خرید آنلاین را فراهم کرده‌اند توانسته‌اند میزان رضایت خریداران را افزایش دهند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.