بنا به گزارش این غول دنیای مجازی، فورد، گوگلیترین برند آمریکا در سال 2017 بوده است. این خودروساز در ایالاتی چون میشیگان و همچنین ویرجینیای غربی و داکوتا بیشترین علاقهمند را داشته است. محبوبترین جستوجوهای مشتریان شامل اطلاعاتی درباره خودروهای F-150، اکسپلورر و فیوژن بوده است.
برند لوکس لکسس نیز در رده دوم قرار گرفته و مشتریانی از کالیفرنیا، فلوریدا و جورجیا دوست داشتهاند تا درباره جدیدترین محصولات این شرکت اطلاعاتی کسب کنند. جای تعجبی ندارد که اکثر افراد به دنبال LC و نسل جدید LS بودهاند. همچنین جستوجوهای افراد درباره محصولات IS و RX کراس اوور نیز بوده است.
کیا نیز در رتبه سوم گوگلیترین برندهای سال 2017 قرار داشته و استینگر 2018 توجه زیادی را در گوگل به خود جلب کرده است. البته بیشترین جستوجوهای محصولات کیا به مدلهای اپتیما، سورنتو و سول مربوط بوده است.
تویوتا نیز در رده چهارم رتبهبندی بیشترین میزان جستوجوی گوگل در سال 2017 قرار گرفته و کاربران علاقه زیادی به دانستن درباره کمری 2018 و تاکوما داشتهاند. هوندا نیز با فاصله کم در تعقیب تویوتا بوده و علاقهمندان این برند به آکورد، پایلوت و سیویک توجه زیادی داشتهاند.
تکمیل کننده 10 خودروساز گوگلی سال 2017 به ترتیب خودروسازان بیوک، آکورا، تسلا، هیوندای و داج هستند. داج پس از معرفی مدل چلنجر SRT دیمن در ماه آوریل توجه زیادی را به خود جلب کرد.