نقش پررنگ خودروها در دوستیابی و تشکیل زندگی!
وبسایت AskMen به نقل از نتایج مطالعهی انجام شده توسط کمپانی Zoosk اعلام کرده استفاده از تصویر جیپ در پروفایل کاربری حسابهای دوستیابی باعث میشود تعداد پیامهای دریافتی آنها تا 243 درصد افزایش یابد!
در مقام مقایسه بد نیست بدانید زمانی که کاربران از تصویر یک خودروی دیگر در پروفایل خود استفاده میکنند میزان پیامهای دریافتی بهصورت متوسط 165 درصد افزایش مییابد. البته همهی خودروها پاسخ برابری به علاقهی دیگر کاربران ایجاد نمیکنند. با انتخاب تصویر محصولات ب ام و به عنوان پروفایل شاهد افزایش 149 درصدی پیامها خواهید بود درحالیکه محصولات تویوتا باعث شدهاند تعداد پیامها 73 درصد افزایش یابد.
اگرچه ونها در میان مشتریان خودروها علاقهمندان زیادی ندارند اما به نظر میرسد این خودروها در دنیای دوستیابی و عشق و علاقه خوب عمل میکنند! ونها باعث میشوند تعداد پیامهای دریافتی کاربران از دیگران 61 درصد افزایش یابد. این عملکرد بهتر از افزایش متوسط 42 درصدی پیامها در صورت انتخاب تصویر یک سدان و یا 41 درصدی پیکاپها میباشد.
افزایش پیامهای دریافتی با استفاده از تصویر ونها کاملاً سورپرایز کننده است اما مالکان خودروهای هاچبک شاید بهتر باشد اطلاعاتشان را برای خودشان نگه دارند! در این مطالعهی جالب گفته شده استفاده از تصویر خودروهای هاچبک باعث میشود پیامهای دریافتی کاهش 15 درصدی داشته باشند.
حتی اعلام اینکه مالک خودرو هستید هم باعث افزایش پیامهای دریافتی میشود. افرادی که در پروفایل خود اعلام کردهاند مالک یک پیکاپ هستند با افزایش 48 درصدی پیامها روبرو شدهاند. موضوع جالب و تا حدی عجیب اینکه ذکر این نکته که مالک یک ون هستید با کاهش 72 درصدی پیامها خواهد شد.
اما از نظر برندهای خودرویی، افراد پاسخ بهتری به خودروهای لوکسی همچون ب ام و، مرسدس و لندروور خواهند داد. در بین خودروسازان سطح میانی هم فورد، نیسان و سوبارو عملکرد بهتری دارند.