منصوری پورشه ۹۱۱ توربو S را به موشک ۹۰۰ اسب بخار تبدیل میکند!
پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت بهخودیخود خودرویی فوقالعاده سریع و چشمگیر است اما منصوری معتقد است که هنوز جایی برای بهبود وجود دارد، بنابراین بهتازگی یک پکیج تیونینگ برای این سوپراسپرت آلمانی ارائه کرده است. این پروژه که منصوری P9LM EVO 900 نام گرفته، تولید محدود است و تنها در هفت دستگاه ساخته میشود. بااینحال، مثل اکثر کارهای منصوری، به این خودرو هم قطعات متعددی اضافه شده که به ظاهر ساده و چشمنواز توربو S لطمه زدهاند.
به سبک معمول منصوری، از مقدار زیادیتریم فیبر کربن فورجکاری شده استفاده شده که با بدنه خاکستری خودرو تضاد ایجاد میکند. کاپوت جلو در کنار سپر جلو با تیغههای کناری و دریچههای اضافه شده به گلگیرهای جلو هم جدید هستند. گلگیرهای پهنتر نیز در کنار قاب دریچههای هوای روی پنلهای جانبی، رکابهای جانبی جدید، قاب آینهها و مقداری دیگر فیبر کربن فورجکاری شده روی قاب شیشه جلو نیز به چشم میخورند. بخش عقب نیز میزبان یک دیفیوزر جدید با بریدگیهایی در وسط برای سه سر اگزوز است. همچنین یک بال بزرگ در عقب خودرو قرار دارد که نام تیونر را به نمایش میگذارد و لوگوی منصوری نیز در قسمتهای دیگر و در سراسر نمای بیرونی پراکنده شده است.
رینگها نیز مانند بقیه قسمتهای بیرونی بحثبرانگیز هستند. این رینگها که از نوع تکپیچ هستند، در محور جلو ۲۱ اینچ و در عقب ۲۲ اینچ اندازه دارند. هرچند از کابین خودرو تصویری منتشر نشده ولی پاراکابیهای منصوری قابلمشاهده است. از آنچه میتوانیم ببینیم، کابین کامل مشکی است و صرفاً چند جزئیات سفید در آن به چشم میخورد.
منصوری همچنین روی پیشرانه ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر تخت توئین توربوی ۹۱۱ هم کار کرده است. در مدل استاندارد این پیشرانه ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت را در ۲.۶ ثانیه امکانپذیر میسازد. به گفتهٔ منصوری، خروجی این موتور در P9LM EVO 900 به ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور رسیده است.