مزدا نسخهٔ اسپرتی از سدان EZ-6 را با ظاهر تهاجمی، پیشرانههای الکتریکی و بردافزا و قیمتی رقابتی از ۲۲ تا ۲۵ هزار دلار راهی بازار کرده است.
مزدا با رونمایی از نسخه اسپرت ادیشن EZ-6 که در بازار چین عرضه میشود، گامی بزرگ در جهت جذابتر کردن این سدان برداشته است. این خودرو که در اروپا با نام 6e شناخته میشود، حالا با ظاهری اسپرتتر و قیمتی که باورکردنی به نظر میرسد، وارد میدان شده است. نسخه اسپرت ادیشن در چهار تیپ عرضه میشود. قیمت مدل پایه «اسمارت الگانت» با قوای محرکهٔ هیبریدی بردافزا از حدود ۲۲,۵۰۰ دلار شروع میشود. قیمت تیپهای بردافزای اکستریم و تمام الکتریکی ژیگا به ۲۳,۹۰۰ دلار میرسد و در بالاترین مدل یعنی تمام الکتریکی سوپریم، به ۲۵,۳۰۰ دلار افزایش مییابد.
مزدا با EZ-6 اسپرت ادیشن بار دیگر توانایی خود در طراحی را به رخ کشیده است. این خودرو پیشتر با استایل شیک و کابین لوکس خود توجهات را جلب کرده بود، اما فقدان یک نسخه اسپرتتر شبیه به پکیج M Sport بامو حس میشد. حالا مزدا به این نیاز پاسخ داده و نسخه اسپرت ادیشن EZ-6 را برای بازار چین معرفی کرده است. این مدل که حاصل همکاری مزدا و چانگان است، با ویژگیهای ظاهری متمایز خودنمایی میکند. تریم مشکی براق بدنه، رینگهای آلیاژی ۱۹ اینچی مشکی براق و کالیپرهای ترمز قرمز، ظاهری تهاجمی به این سدان بخشیدهاند.
این حس اسپرت در کابین نیز ادامه دارد جایی که روکشهای آلکانتارا، دوخت قرمز روی صندلیها و تزئینات قرمزرنگ، فضایی پویا خلق کردهاند. مزدا همچنین نورپردازی قرمز برای سطوح داخلی و تزئینات مشبک کنسول مرکزی را اضافه کرده که شباهت زیادی به الگوی نسخههای اسپرتتر CX-60 دارد. نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۴.۶ اینچی، نمایشگر هدآپ واقعیت افزوده ۵۰ اینچی مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ و سیستم صوتی ۱۴ اسپیکر سونی، بهصورت استاندارد ارائه میشوند.
نسخه اسپرت ادیشن ماه گذشته در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد اما تاکنون از توجهات دور مانده بود. مزدا و چانگان هنوز مشخص نکردهاند که آیا این مدل قدرت بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد یا خیر، اما به نظر میرسد صرفاً یک پکیج ظاهری باشد. بااینحال، گزارشها حاکی از آن است که این نسخه با همکاری مزدا اروپا و تیم چانگان در چین توسعه یافته و احتمالاً بهزودی نسخهای مشابه برای بازار اروپا معرفی خواهد شد. فعلاً مشخصات فنی این مدل برای بازار اروپا مشخص نیست اما EZ-6 در چین با دو پیشرانه عرضه میشود که شامل یک سیستم هیبریدی بردافزا با پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری و قدرت ۲۱۵ اسب بخار و یک نسخه تمام الکتریکی با ۲۵۵ اسب بخار است؛ اما EZ-6 در اروپا اما صرفاً بهصورت تمام الکتریکی عرضه میشود.
۲۲ خرداد ۱۴۰۴مزدا همیشه ماشین های لوکس و لاکچری با قیمت مفت ارایه میده واقعا دمت گرم مزدا
جان هرکی دوست دارید ماشین های مزدا رو به ایران بیشتر وارد کنید
Aranmilan
۲۲ خرداد ۱۴۰۴الان این یه مزدای واقعیه؟ یا چینیه؟
2646.1
۲۲ خرداد ۱۴۰۴سیاست چینی ها در همکاری با بزرگان خودروی جهان (آلمان، امریکا و ژاپن) رشد فوق العاده و پایداری براشون به ارمغان آورد.
از طرف دیگه کمپانی های ژاپنی با این همکاری مشکل حضور برندهای کره ای (هیوندا و کیا) را تا حد زیادی حل کردند.
به نظرم صنعت خودروی کره به زودی با مشکلات شدید و طولانی در زمینه فروش روبرو خواهد شد که می تونه آسیب های شدیدی بهش وارد کنه.
2646.1
۲۲ خرداد ۱۴۰۴تکنولوژی تولید سپر یک تکه با جلو پنجره که چینی ها پرچمدارش محسوب میشن، چقدر روی بعضی از برندها زیبا میشه.
این ماشین یکی از زیباترین ترکیب های جلوپنجره و سپر را در کل محصولات مزدا داره.
O
۲۲ خرداد ۱۴۰۴به نظرم همکاری بین چانگان و مزدا یکی از بهترین همکاری های چین با یه شرکت معروف هستش
هم باعث شد محصولات چانگان یکی از بهترین محصولات چین بشه هم مزدا ماشین های با قیمت های عالی بسازه
در کل همکاری یه شرکت با یه شرکت چینی همیشه بد نیست و میتونه خیلی تاثیرات مثبت رو هر دو شرکت بزاره
2646.1
۲۲ خرداد ۱۴۰۴من از محصولات GAC هم خوشم میاد، به ویژه GAC Empow. این ماشین رو دوج فقط با ریبج و بدون هیچ تغییری به اسم خودش (Dodge Attitude) تو بازار آمریکای جنوبی می فروشه.
اشکودا عشق مردم ترکیه
۲۲ خرداد ۱۴۰۴چقددددد خوشگله🥺